November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Weltrusten allemaal! Morgen gaat om 6.00 mijn wekker weer om mijn een-na-laatste werkdag te beginnen... bleh... Hopelijk vinden ze mijn appeltaart en appelflappen lekker. Hebben jullie trouwens ook getrakteerd? Ach, eigenlijk vond ik het niet nodig, maar aangezien we omkomen van de appels aan onze appelboom, heb ik maar besloten collegiaal te zijn en te trakteren. Gewoon omdat ik ontzettend blij ben dat bijna mijn verlof begint.
    Nogmaals, slaap lekker! Waarschijnlijk kom ik morgenvroeg in alle vroegte hier nog wel even kijken. Ben erg benieuwd wat Maxje gaat doen vannacht... Trusten!

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Mijn ouderschapsverlof zou ik niet in 1x opnemen, want ik wil heel graag weer werken!
    Ik heb niet getrakteerd, maar dat was ook omdat ik met 7 weken zien thuis was. Ben blij dat ik het niet gedaan heb, heb nu al maanden nik van collega's gehoord...

@Noatje, blijf rustig aan doen he! niet te veel achter de computer dan maar (we willen natuurlijk wel op de hoogte blijven).

Ik ga ook slapen, weltrusten allemaal

Jooze

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb weer een sms van Tipp gehad! Haar onderdruk lijkt nu onder de 100 te blijven en dat zou betekenen dat ze morgen naar huis mag. Ze heeft niet te veel verwachtingen om teleurstellingen te voorkomen...

Maxje: Spannend!

4. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Doordat je voor de overheid werkt, wordt het ouderschapsverlof redelijk goed betaald. In totaal 75% van je (part-time) loon(van het ministerie en de belasting samen). Als je na je verlof full-time blijft werken kun je zelfs 100% vergoed krijgen.
    Brandweermannen hebben het volgens mij nog beter. Die krijgen volgens mij al bijna alles vergoed van het ministerie en het resterende van de belasting.

@ janny: Geniet van je een na laatste werkdag. ik heb niet getrakteerd, omdat wij een erg groot team hebben (ong 85 man personeel), maar ben wel goed verwend door mijn collega's. Erg leuk en ik vond het zelfs raar om weg te gaan.

5. Bruidje

Bruidje Lid

27 dec 2007
    92
    0
    0
    Maxje eventueel succes vannacht. Ben benieuwd. Ga nog even lekker douchen en duik dan mijn crib in. Trusten!

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ trakteren:
    Ik denk dat ik wel trakteer ofso, wij zijn maar met een paar meiden (waarvan er 3 zwanger zijn) dus een gezellig team!
    Ofnee er zijn er 2 zwanger en vanochtend is mijn collega bevallen van een gezond jongetje. Ze heeft vanaf week 20 aan de weeenremmers gezeten, en voelde zich heel slecht erdoor. Gelukkig heeft ze nu dr kleine ventje bij haar!

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond...
    net ons aquarium helemaal opnieuw ingericht met nieuwe planten aangezien we een misser hadden met een koppeltje vissen die alle planten hadden vervreten.

die vissen eruit en weer nieuwe plantjes erin :)
    is mooi geworden.

@tipp: hoop dat je bloeddruk meer daalt en je snel naar huis mag!

@maxje: spannend meis!

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight

Totaal:
    1 jongen, 0 meisjes

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst
    Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -:(:
    Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - :(:
    Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-#
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 49 november mama's!

Totaal:
    13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 7 :(: (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    15 oktober
    Marielle- liggings-echo 18:00 uur
    baylee-12.00 uur Verloskundige
    BenMarieke met verlof
    ram1978 met verlof
    16 oktober
    Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis!
    schildje- afspraak vk
    18 oktober
    JannyJansen met verlof
    Noatje met verlof
    20 oktober
    Baylee met verlof
    23 oktober
    Jootje-afspraak vk
    chebu-afspraak gyn
    ram1978- groei-echo en afspraak vk
    27 oktober
    Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede
    Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo
    1 november
    Ienie en mini met verlof

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

9. Niet meer actief

@Jootje 3e poging 27 okt. afspraak vk

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    :oops: hier ook zo alleen pas sinds vandaag .....heb het gevoel dat ik ga menstrueren .....zere rug ook maar dat zal wel van de bank zijn waar ik aan vast gegroeid zit ....valt me alleen op dat ik me zo onrustig voel beetje bangig ook ..... :(
    zal wel weer los lopen ...

voor jou is het wel tijd hoor maxje !

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @trakteren : ik heb bedankjes besteld ....die krijgt de visite .

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    *** Inbraak ***

Hier een (Bijna) oktober mama...
    Ik was even nieuwsgierig of hier al beebjes zijn geboren.. ik zag dat er 1 is geboren inmiddels.. Jullie zijn bijna aan de beurt.. spannend hoor!

*** uitbraak***

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Net terug van mijn wekelijkse repetitieavondje (doe al jaren mee aan musicals bij een amateurgezelschap). Weer verschrikkelijk gelachen, heerlijk is dat! Grappig is dat van al dat zingen de baby reuze actief wordt! Voel dan echt continu voetjes trappen en duwen en het kontje draaien (weet niet of dat betekent dat-ie het mooi of juist lelijk vindt...).

Spannende berichten hoor bij terugkomst, met name Maxje! Ben reuze benieuwd: zou nu toch echt voorzichtig de "golf" babies gaan komen?

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goeiesmorgens!

@Noatje, succes met de laatste werkdag en veel beterschap met je ribben. Jammer dat het nog niet beter gaat. Doe je rustig aan op je werk?
    @Tipp, gelukkig dat je bloeddruk is gezakt. Ik hoop echt dat je vandaag naar huis toe mag. Is toch veel fijner dan in het zh. Zet hem op he?
    @Bruidje, werk je in het voortgezet onderwijs? Sorry, misschien heb je het al wel eens verteld, maar ik weet het niet meer. Ons team bestaat uit 20 pers., waarvan 2/3e parttime werkt. Dus ze zijn er niet allemaal om appeltaart te eten. We hebben ca. 250 kids op school.
    @JsztD, je kan Jootje beter een pb-tje sturen, dan leest ze het zeker weten. Heeft ze ook liever.
    @Sybje, oei, jij gaat nu ook spannend doen. Weet je al meer over volgende week? Hebben ze je al verteld wat ze gaan doen?
    @Whabbit, ik vraag me ook telkens af als de baby trappelt, 'vindt ie het nou leuk of niet?' Haha. Toch gek, je hoopt alsmaar dat je baby het naar z'n zin heeft, zelfs nu die nog niet geboren is. Nou, ik denk dat jouw kleintje jullie liedjes wel leuk vind hoor! Hij zit vast te dansen op dat moment!

Ben rond een uur of 5 wel weer thuis, tot later vandaag!

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Goedemorgen! helaas vroeg wakker, maar gelukkig wel een keer door kunnen slapen.

@ janny: veel plezier tijdens je een na laatste werkdag.

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goedemorgen allemaal,

@ Maxje: hoe is het er nu mee?
    @Tipp, hoop echt dat ze vandaag naar huis mag!
    @trakteren, ik doe het niet, ik werk in een bedrijf met 100 werknemers en trakteer wel als de baby geboren word!

Ik zal het rustig aan doen op werk vandaag ;) gelukkig is me werk staand dus gek genoeg dan geen last ;)

Thuis zijn is inmiddels wel saai want lig bijna heel de dag op bed :( hihihi

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedemorgen,

@Tip, hoop dat ze vandaag naar huis mag!
    @Noatje, is een van je laatste werkdagen toch?! Werkse.
    @Maxje & Sybje, begint het al ;)
    @all1 waar geef je je op voor de geboortegolf?
    @all2 waar is kersje?! vergis ik me of hebben we lang niks van haar gehoord?!

Hier redelijk, nu echt goed verkouden denk dat ik een dagje ga bed hangen, misschien later naar beneden bij de openhaard zitten...

Jooze

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @jootje: De allerlaatste werkdag :D

@all1: Ook ik wil me opgeven voor de geboortegolf: maar wel na 18 november want mijn man heeft de week ervoor nog een proef voor zijn examen ;)

@all2 kersje heeft sinds 5 oktober niks meer geplaatst! laatste berichtje had ze het over regelmatige oefenweeën... heeft zij een buddy?

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen! JEUHHHH eindelijk weer een goede nacht. Ik voel me gelijk onwijs fit! Ga straks denk ik ff naar de stad. Boxkleed kopen.

@Sybje, ooooh spannend! Ik heb gisteren nog gelezen dat je je heel onrustig kunt voelen als de bevalling nadert!

@Maxje, hoe is ie?

@Janny, werkse!

@Noatje, kan me voorstellen dat de hele dag op bed ook niet leuk is. Heb je boeken etc? Ik lees echt heel veel nu. Straks is er geen tijd meer voor!

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Gr$#^#*&#** ik heb weer een rot nacht achter de rug.
    Gisteravond om half 6 begonnen bij mij mn voorweeen weer, dit keer vrij heftig en pijnlijk, Maar nog niet regelmatig, en dit heeft weer tot 2 uur vannacht geduurd. Was er echt van overtuigt dat het vannacht toch wel zou gaan gebeuren maar niet dus
    Vanmiddag naar de VK, ben benieuwd wat ze zegt.

Maxje, kan je de hand schudden... Hoe gaat het met jou ?

Deel Deze Pagina