November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha sms geboortegolf aan naar 0900-BABY
    ;)

De hond is opzich 'normaal'.. Weet ook niet wanneer hij die m&m's gegeten heeft, we hebben ze gisteravond op tafel laten staan. Vanochtend lag het schaalte op de grond en de overige m&m's zijn verdwenen..
    Ik kijk het wel even aan, maar volgens mij heeft ie tot dusver nergens last van. Op een site las ik trouwens dat het vooral pure chocolade is wat erg slecht is voor een hond. In m&m's zit volgens mij maar een kleine hoeveelheid melkchocolade dus dit zou dan opzich niet heel veel kwaad kunnen volgens deze site..

2. 078mama

078mama Niet meer actief

***Buddynieuws***

Tipp mag nog niet naar huis. De waardes zijn wel beter dan gisteren maar helaas houden ze haar nog in het ziekenhuis. Ze is het uiteraard helemaal zat!

@Kleinwonder Maak je geen zorgen. De hond moet wel een hele hoeveelheid eten wil hij er last van hebben. Honden kunnen veel hebben hoor

@Uk klote dat je nu weer voorweeen hebt! Ik zou er ook gek van worden...

Hier weinig bijzonders. Last van mijn maag maar voor de rest niets. Mijn bekken zijn ook weer meer aan het opspelen. Dat beperkt wel heel erg maar oke, het is nog maar even...

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Klein wonder: ik heb ff aan mijn man gevraagd die studeert dierverzorging en die zegt, zolang je hond nergens last van hebt zal het wel meevallen, mocht hij zich anders gedragen dan toch even naar de dierenarts gaan zegt hij...

@Tipp: vervelens zeg dat ze nog niet naar huis mag kan me voorstellen dat ze het zat is...

@Chebu: ik zal het eens gaan proberen, ben nu al een uur aan het opruimen zonder dat er echt heel veel gebeurd... en me man die werkt keihard door... wat een schatje hé ;)

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ ukkepuk

Jeetje zeg jij weer !
    Succes bij de vk vanmiddag en laat wat weten he !
    Hoelaat ga je naar de vk ?

Het lijkt erop dat ik jou achterna ga want ik heb ook nog steeds last van krampen en steken en dat soort dingen....

Vanavend nog 3 uurtjes werken en dan eindelijk verlof :D

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Alle rommelende buiken veel sterkte. Ben wel benieuwd wie de volgende mama word.

Hier weer een kl*te nacht. Dit keer deed het hoestdrankje wel zijn werk, maar hield de baby een feestje dat ook tot 2 uur duurde. En om 6 uur vond hij/zij weer tijd om te gymen. grr
    De liggings echo gisteravond was goed. De kleine ligt inderdaad braaf met het hoofdje naar beneden.
    Helaas was de echo zelf erg onduidelijk en kort. Wel konden we nu mooi de ribben zien. Die zag je de vorige keer nog niet. En het hartje weer flink zien kloppen. We hebben 1 foto meegekregen.
    Zal die zometeen in mijn album zetten samen met een paar buikfoto's

gr MarielleB

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jooze : ik ga het maandag idd even in de groep gooien .....is ook verwarrend als iedere gyn iets anders zegt ...en heb er nu al min 3 gezien in 1 week ......
    komt helemaal goed .....heb manlief niet op zijn ****** gegeven en die gaat maandag mee .....ga normaal alleen ....

@tipp jeetje balen meis ! hoop dat je snel naar huis mag of dat ze je gaan inleiden

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, kom naar huis joh! ;)

Ik heb last van dikke enkels. Een stukkie lopen zou dat helpen?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

@ Tipp sterkte meid echt balen.

@ kleinwonder. chocolade is niet goed voor honden ik zou ook ff de dierenarts bellen. Maar ik zou me neit al te veel zorgen maken.

Hier ook een rot nacht gehad. Weer flink overgegeven en slecht geslapen. Maar verder gaat hier gelukkig alles goed!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    voetjes omhoog chebu, kan het vocht meer weg komen.

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Heb een paar foto's geplaatst.

En volgens mij heb ik vandaag officieel verlof. Dus ben ik uit de ziektewet.
    Klinkt een stukje beter vind ik.

groetjes MarielleB

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ik ook. Mijn baas belde gisteren ik ben sinds gisteren uit de ziekte wet! al was het maar ziektewet voor 1,5 week. Verlof klinkt zo veel beter haha

Mooie foto's marielle

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Dankje, Ik heb al heel lang niets van mijn werk gehoord. Toevallig zeiden ze laatst bij het uwv dat de 16e mijn verlof inging. Anders had ik nog niets geweten.

groetjes MarielleB

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    als je met zwagerwchapsverlof bent , ben je voor het uwv ook nog in de zw .... ;)

14. Niet meer actief

Leuke foto's MarielleB!

Thanks voor jullie reacties over de hond.
    Hij is nu vrolijk aan het spelen, gooit druk zijn eigen balletje in de lucht om er vervolgens heel blij achteraan te rennen. Denk dus dat het allemaal wel goed zit. Vond net nog 1 zielig geel m&m(etje) onder de bank, heb hem maar snel weggegooid. :D

Chebu: Inderdaad voetjes omhoog. En wat ik ook wel eens hoorde is je voeten 'koelen' dus even een koude/natte doek erop of in een bak met lauw/koud water.

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik was al heeel vroeg wakker vanochtend, het is nu 7.30 hierzo. Ik moet om 10.00uur werken.
    Gisteren ivm de hoge bloeddruk en verkoudheid maar een snipperdagje genomen. Nog 2,5 week werken pfffff please laat dat maar heel heel heeel snel voorbij zijn, heb echt geen puf meer!

Ik ga nu want ik word hier echt opgevreten door de muggen whaaaaaaaaaaaaa gek word ik ervan! Prikken gewoon door het anti-muggen spul heen, vreselijk! En natuurlijk overal jeuk waar ik net niet bij kan!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    *nieuwe buikfoto's in me album*

17. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hele mooie foto's jootje!

Ik wil er ook nog laten maken, hier op het strand ofso of naast een palmboom best leuk toch! Moet ik van de week maar is met mijn vriend amateuristisch op pad haha!

18. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Jippppieeeeeeeeeee! Vanochtend vroeg naar de gyn geweest en..het kleintje ligt met haar hoofdje naar beneden! Ze ligt nog niet vast, dus ze kan nog draaien en ze is ook echt heel druk in mijn buik :( maar het is een begin!
    Gisterenavond verloor ik een beetje vocht, maar daarna hield het op en ik had naar het ziekenhuis gebeld en die adviseerden mij om even langs te komen om te kijken of het vruchtwater was..alleen moest ik dan op mijn scootertje om half 10 's avonds 18 km rijden door de stromende regen.. en ik had de volgende ochtend toch een afspraak, dus heb ik dat maar even afgewacht :oops: Er was gelukkig niets aan de hand. Mijn gyn is een man die volgend jaar met de VUT gaat, dus die niet gauw in paniek te krijgen, dus ik kreeg niet op mijn donder dat ik niet geweest was. ;)

@All: jeetje, wat wordt het spannend bij iedereen! Ik wordt waarschijnlijk een eind november-mama, dus loop een beetje achter op de rest..maar het komt nu wel heeel dichtbij!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Super mooie foto's :D

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Marbo hoezo achterlopen? ik ben ook eind november mama ;), goed dat de kleine goed ligt!

Deel Deze Pagina