Ik moest huilen om de begrafenis van Dian in GTST! Hahaha! Maar lieve zwangere-metgezellen ik ga ervandoor, ga naar een housewarming (hoop tenminste dat ik mn ogen open kan houden en mn gapen kan onderdrukken) Fijn weekend allemaal! En hoop nog veel met jullie te kletsen de komende maanden! * Zwaai Zwaai *
Ja, Saartje, ik vind het ook rot en denk er de hele tijd aan. Volgens mij ben ik daarom juist zo hyper. Klinkt misschien beetje tegenstrijdig, maar zo reageer ik vaker op dit soort dingen. Bedoel t ook niet ongepast om hier een beetje vrolijk te gaan zitten doen. Maar word er ook onzeker van. Wil t denk ik dan ook een beetje positief houden, ook omdat ik vind dat t heel belangrijk is dat we genieten van onze zwangerschap. Klink ik nu heel verward of snap je me nog? x Sophie
heb een beetje gesurfd.. wat ik ervan begrijp is dat mascarpone nu altijd van gepasteuriseerde melk is gemaakt.. maar mss zou ik het ook niet eten hoor!
ik ga het toch maar niet eten ....gewoon voor de zekerheid ....heb er wel trek in maar goed alles voor het goede doel he
Ben ook even gaan zoeken, maar kan niet een duidelijk antwoord vinden... Ga mn man helpen met t eten. Misschien tot straks! x Sophie
eet smakelijk sophie ! ik ga ook zo eten ..lekker bloemkool met een worstje ..jammie jammie........en voorlopig geen mac uitspattingen meer .....
wij hebben heeeeeel laat ontbeten (om 4 uur pas!) en verder eten we dus niets vandaag. lekker gebakken eieren met kaas, worst, chocopasta, mmm. oh ja Sophie, ik snap je best wel hoor! dat je posi wilt blijven.. maar soms is dat gewoon moeilijk..
zo.. de eerste klap te boven.. pfff ik had gisteravond al een minibeetje bloedverlies en toen dus krampen (een soort ongikramp) en laat in de ochtend vandaag begon ik bloed te verliezen... het is nu al weer wat aan het afnemen maar ik heb er geen goed gevoel over. niet leuk zeg... hele middag al aan het grienen... is nu al de tweede keer op rij dat ik met ruim vier weken en posi testen alsnog begin te bloeden :'( maandag maar even de dokter bellen (en de vk afbellen blegh) ik hoop dat het nu komt omdat ik zo ziek ben geweest vlak na de bevruchting... Nou ja... allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en het meevoelen... allemaal kop op hoor! ik en de andere bij wie het misging worden gewoon heel snel ook zwanger! :-D Ik denk dat ik hier nog wel eventjes bij blijf lezen hoor.. het is echt moeilijk om zo maar pats boem afscheid te moeten nemen van je zwangerschap... mijn lijf heeft er ook helemaal nog geen zin in... pijnlijke (.)(.) en zo moe, maar dat kan ook van het huilen komen hihi Ik heb net lekker een troostappeltaart gebakken en die staat nu in de oven. Daarmee kom ik de avond wel door (y) Bedankt lieve meiden voor alle steun! xxx
lieve Marlieke.. wat vind ik het erg voor je! schrijf het maar van je af.. ga maar lekker genieten van je appeltaart.. je moet alle troost nemen die je kan krijgen.. wil je liever van de lijst af of toch er nog maar even op blijven? wat jij graag wilt.. dikke knuf!
Saartje, ik wil er wel graag opblijven hoor, maar dan bij de nog niet gelukten Dan hoor ik er toch nog bij x
Marlieke, veel dikke knuffels xxx En idd je wordt gewoon snel weer zwanger! Wat goed dat je een troosttaart gebakken hebt. Verwen jezelf goed en heel veel sterkte. Nogmaals xxxxx x Sophie