Werkse vandaag! Enne het klinkt inderdaad wel fijn: 28 graden. Maar snap dat het tijdens de zwangerschap wel extra zwaar is. Ach af en toe een lekkere duik in die mooie blauwe zee daar? Ik krijg net de blije doos van de prenatal binnen! Had hem niet meer verwacht, maar hij is er. Wel jammer dat als je BV gaat geven dat er eigenlijk alleen maar KV reclame en dingetjes inzitten. Heb ik niet zoveel aan.. Maar snap het wel, daar verdienen zij natuurlijk meer aan. Wel leuk dat er zo'n lekker knuffeldoekje in zit van Lodger! Past precies bij de wrapper en de shelter!
@Ienie en mini, waaaah 28 graden bij hoogzwanger is niet ideaal. Hier in Duitsland plenst het. Wil je ook wat koude regen? @kleinwonder, mijn moeder heeft ook die doos binnen. Ben benieuwd wat er nog meer in zit. Zeker veel reclame. Tja, wanneer we gaan bevallen. Ik 'mag' tussen morgen en maximaal 17 november 8). Heb net een boxkleed gehaald. En een knuffel voor in de wieg. En een rammelaar. En nu ben ik wel klaar met alle inkopen. Anders blijf ik bezig. Ga nu met de voetjes omhoog want m'n enkels zijn nog steeds dik.
Mijn inhoud prenataldoos: - antilekspeen voor fles - Probeerverpakking kunstvoeding van Nutricia - Opvolgmelk van Nutricia - Luiers (Pampers) - Knuffeldoekje van Lodger - Reclame, Reclame, Reclame en alleen informatie over KV. Even selecteren als je het wilt lezen, voor degene die de doos nog niet hebben en het nog niet willen weten: NIET selecteren Als je flesvoeding gaat geven is het een handige doos, maar voor mij zit er weinig bruikbaars in. Jammerrr. Maar ach, het is gratis. Dus mij hoor je niet zeuren. Nou, leg jij je voetjes maar even omhoog! Enne, wel leuk he inkopen doen. Wij moeten nog verschillende dingetjes voor de box kopen, gaan waarschijnlijk de box volgende week hier beneden neerzetten.
Kleinwonder: ik lees nu net pas over de chocolade-maaltijd van je hond, anders had ik wel even eerder gereageerd! Het klopt dat chocolade hartstikke giftig is voor honden, maar dan moeten ze er wel een flinke hoeveelheid van eten. Voor een hond van 10 kg ligt die grens ergens bij de halve kilo melkchocolade of iets van 100 gram pure chocolade. Dus van dat bakje m&m's verwacht ik niet direct heel veel ellende. Op zich zegt het feit dat een hond kort na het eten van de chocolade nog nergens last van lijkt te hebben niet zoveel: ze kunnen er juist een dag later van instorten en dus zelfs doodgaan. Bij twijfel over de hoeveelheid die een hond gegeten heeft is het dus altijd verstandig naar de dierenarts te gaan en de hond eventueel te laten braken/andere maatregelen te nemen.
Zo ben weer terug van de vk. Bloeddruk was goed 110/70 en ze schat ons meisje zo rond de 6 a 7 pond met een zwangerschap van 40 weken. De bekende woorden, de laatste loodjes wegen het zwaarst en moet gewoon afwachten. Ze snapt dat ik er moe van wordt maar er valt niets aan te doen. Ze ligt nu wel helemaal ingedaald, helemaal klaar in de starthouding.
Zo weer terug van de vk. Alles is goed. Gezien wat er vorige week is gebeurt. Ik ben maar 800 gr. aangekomen. Heel fijn vind ik dit. Bloeddruk was ook heel erg goed en het hartje weer gehoord. De vk en ik hadden het nog even over het vloeien en zeker omdat ik nu 36 weken ben. Is de mogenlijk daar dat ik eerder kan bevallen. Ik had daar zelf ook al rekening mee gehouden dus het tasje staat al klaar voor het geval dat ik toch naar het ziekenhuis moet. Hoop dat ik gewoon lekker thuis kan bevallen maar je weet maar nooit. Nu is het gewoon de weken aftellen. Uitkijken naar de volgende afspraak met de vk. @all, ik zag weer een paar mooi buikfoto's voorbij komen. Ik weet niet meer van wie maar er waren er ook 2 zwart/witte bij. Heel erg mooi!
ik had nog wat dingetjes die kleinwonder niet in de doos had zitten: namelijk: rompertje met tekst 100% baby een speentje met i love mama slabbertje met reclame tekst nog een truitje met een reclame tekst schoonmaakdoekjes van pampers met een bewaarbox selecteer om het te zien
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 49 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 16 oktober Gerdien- afspraak vk+ bloedprikken+ sleutel nieuwe huis! schildje- afspraak vk 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof 22 oktober baylee- afspraak vk 12.10 uur 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk schildje-afspraak vk 14:45 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @schildje en @baylee: jullie afspraken staan er weer bij
@ ukkepuk Wie had je deze keer bij de vk ? Mijn bloeddruk was gisteren precies hetzelfde was wel blij dat hij nu wel omhoog is gegaan ! Dus jou kleine ligt nu vast ? Ja meid even op je tanden bijten want volgens mij gaan ze alleen inleiden net een dag voor de 42 weken dus hoop dat ze gauw komt bij jou ! Was gisteren nog bij Bianca oooo echt een lekker ventje hoor kwas helemaal in love .... ik kan niet wachten op die van mij !
@kleinwonder Bij mij zat de knuffeldoek van Lodger er ook niet in maar wel in me Baby dump doos ! Bij mij zat er ook een rompertje in 100% baby en een speen en een speelgoedje van fisher price Ik vond het prenatal pakket het beste van allemaal en het bruikbaarste !
Ik vond de prenatal doos ook t leukst inderdaad! jootje dat zat er bij mij idd ook nog in maar ook geen knuffeldoekje van lodger
Jij hebt dus veel meer! Dat is niet eerlijk! Hier ook geen schoonmaakdoekjes/bewaarbox. Whabbit: Thnx voor je reactie. Ik denk dat we geluk hebben gehad met de m&m's. Het waren er niet zo heel veel, en onze hond weegt meer dan 10 kilo, dus denk dat het allemaal wel goed gaat. Toch apart dat die beestjes zo slecht tegen chocolade kunnen. Hier gigantische maagzuuraanvallen.. Ik kan wel janken, het doet echt pijn. JsztD: Ehmmm.. je mag de samenvatting van mijn Bestuursrecht: Systeem, Bevoegdheid, Bevoegdheidsuitoefening en Handhaving - boek wel even afmaken? Heb je een paar uur lang iets te doen.. Hij heeft maar 774 blz..
Ik heb wel gelezen ergens in een folder over de prenatal doos dat de inhoud verschillend kan zijn of vaak gewijzigd wordt Dus de een zal wel een nieuwere doos hebben dan de andere Ach iedereen kan er eentje krijgen hier dus iedereen tevreden
@ JsztD Als je het knuffeldoekje van Lodger wil moet je nog maar effe naar de Baby dump daar krijg je ook een doos als je een bonnetje inlevert