November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Graviscon vloeibaar al geprobeerd, de rennies werken bij mij niet meer en dit nog wel, zonder dit geen nachtrust ;)

ik ga nu werken, laatste uurtjes.... 't is hier net een slagveld geweest met een schoonbroertje die aan het vervelen was... en nu heb ik een hyperbeebs niet echt prettig dus ;)

ach jah, tot vanaaf om morgen als ik te moe ben!

@BAYLEE DIE ZAT HIER OOK NIET IN DE BABYDUMPDOOS:(

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik was errug tevreden. ook zo'n leuk lodger doekie erbij:)
    en ach ja het is gratis, dus moeten we blij zijn met wat we krijgen :)

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou het is echt een verrassing dus als ik die doos krijg. Ik ben benieuwd.
    Maar die dingen van pampers (ja mag ik het zeggen?) die heb ik hier al gekocht.
    Ik heb hier een voorraad pampers doekjes en een voorraad Zwitsal zonder bewaardoos.

@JsztD, niks te doen? Ik ook niet (jawel, afwas, de gewone was, de plee, koken).

Dames, als het maar gratis is idd hihihi

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Noatje

Ow nou dan verandert de babydump ook zijn dozen regelmatig :D
    Want me een kennisje had hem in Roosendaal gehaald en ik toen in Utrecht en ze waren precies hetzelfde ! Tzal wel aan de tijd van het jaar liggen :D

En idd leuk dat we het allemaal krijgen

5. Niet meer actief

Ieeeek hahaha ik heb GENOEG te doen dat is het allerergste... heb alleen nergens zin in!
    Ben hier maar een beetje doelloos aan t rondhangen en verveel me echt zo erg niet normaal!
    Moet ook nog een wasje doen, strijken, bed verschonen etc. :(

Staan jullie bedden al op klossen?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee dat doen we morgen. Ik kreeg overigens van het kraamburo het advies om ons bed op bierkratten te zetten omdat klossen bij ons bed waarschijnlijk niet gaat.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Neuh, niet op klossen.
    Daar doen ze hier niet aan.

Nou ik ga maar een wat doen. Tot laters en anders tot morgen (mss is er dan babynieuws? Sybje, Maxje?)

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ha hier nog zo'n probleem met het bed heb nu 3 klossen liggen morgen moet ik de rest halen ...
    Hopen dat ik het red met 12 klossen .... en dat het zal lukken
    Want het het is een bed met elektrische lattenbodems en de motor ervan staat ook op poten... dus gaan we vantweekend even bekijken ...

Succes iedereen met de bedden op klossen zetten :p

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier nog geen baby hoor :(
    Vannacht nergens geen last meer van...
    Nu ook niet meer.

ga even verder lezen..

10. Niet meer actief

Mijne gaat vrijdag of zaterdag op klossen... alleen word mn bed geloof ik wel erg hoog :( aangezien ik een boxspring heb die echt maar iets lager is als dat het bed wettelijk moet zijn en nu gaat het dus 20cm omhoog :(
    En ik ben maar klein :confused:

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    moet je er een trappetje bij hebben Jsztd ;)

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Van het weekend gaat hier het bed op klossen, ga ze morgen even ophalen bij de thuiszorg.

Ik vond de doos van de prenatal ook het leukst, ik heb die doos van de pampers in gebruik en die van de zwitsal doe ik niks mee, is een beetje groot.

Toevallig was er een tijdje terug op het forum een topic dat die doekjes niet als tutdoekjes gebruikt konden worden heb het ff opgezocht. Hier een linkje: http://www.lodger.com/nieuws/n/let_op_b ... je_lodger/

Wat betreft maagzuur dat heb ik als ik chocolade eet, dus helaas geen chocolade meer voor mij :( Meestal komt het maagzuur pas 's avonds opzetten.

13. Niet meer actief

hahaha ja denk dat het serieus een klein opstapje gaat worden naast mn bed :)

14. Niet meer actief

Haha, ik zie het al helemaal voor me. En dan 's ochtends half slaperig wil je uit bed stappen, vergeet je even hoe hoog je bed ook alweer was.. Dat kan best gevaarlijk zijn geloof ik!

Ik heb net een uur geleden een chocoladeletter gegeten :oops: dat zal dus wel de reden van de maagzuur zijn. Ben nu druk aan het gavisconnen.

Nou.. :evil: Aan dat lodgerdoekje hebben we dus helemaal niets. :x
    :)

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ons bed kan niet op klossen, hij staat klem tussen de vensterbank en de wastafel. Wij hebben nu stenen onder de poten en leggen er een extra matras op, dan klopt het ook wel ongeveer.

16. Niet meer actief

hahaha nou daar ben ik dus ook wel een beetje bang voor, aangezien ik er snachts zeker wel 5 keer uit moet ofzo :( maarja we zullen zien ;)

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Dozen;) Had me alleen voor de prenatal doos opgegeven omdat ik de eerste keer zoveel troep kreeg. Maar die heb ik niet gehad en ik vind het prima. Had alleen het knuffeldoekje wel leuk gevonden maar lees nu dat dat niet de bedoeling was..
    @verloskundige bezoeken, blij dat iedereen weer door de APK is.
    @Ik heb een heel stoer bed wat al hoog is, heb ik ook een opstapje voor staan i.v.m. mijn bekken. En je went eraan hoor! Ga bevallen op het logeerbed want dat kan wel op poten.

En de rest ben ik weer eens kwijt...:(

Jooze

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi, daar ben ik weer! Pff, was een zware dag met werken... Mijn buik voelt nu ook keihard (tja, een uurtje gym + een uurtje handvaardigheid + na schooltijd nog mobiels aan het plafond hangen... + al het andere...)

We hebben het bed nog niet op klossen. Ook wij moeten bierkratten o.i.d. gebruiken, want we hebben geen poten onder het bed.

Goede berichten van de vk-gangers!

Uk, toch wel jammer voor jou dat je vk niks tegen de voorweeen kan doen. Kan me voorstellen dat je er goed zat van wordt zo langzamerhand...

Maxje en Sybje, ook nog niks!

Kersje leeft dus nog en Tipp nog steeds in het zh (balen meid).

Verder hier nog geen doos of bericht van Prenatal. Kan dat nog komen? Wil ook zo'n doos!

19. Niet meer actief

Vind al die dozen maar middelmatig eigenlijk... of ja heb er 2 gehad, 1 van prenatal en 1 van kruidvat of etos ofzoiets.. dat was echt 3x niks :(

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik vond de dozen ook tegenvallen eerlijk gezegt :oops:

Deel Deze Pagina