@ Baylee, hou je je wel een beetje rustig, je verlof is ook om uit te rusten he. Het is nu rustig met de voorweeen en ik hoop dat het zo even blijft, heb een hoop te doen dit weekend.
Goedemorgen allemaal Hier ook nog geen enkele voorwee hoor! Ik begon ook al een beetje te twijfelen aan mezelf. Ik kom net van de vk terug en alles was weer in orde. Ze is alleen nog steeds niet ingedaald! Daar heeft ze nu nog 2 weken de tijd voor anders gaan ze kijken via een echo of er een reden voor is. Misschien is dat ook de reden dat ik nog geen echte steken of weeen heb gehad... Zijn er nog meer dames waar de kleine nog niet is ingedaald? Voor de rest geen bijzonderheden. Ik ga zo lekker zwemmen met mijn nichtje en neefje van 3 en 4. Dat zal wat worden...gelukkig gaat mijn zus ook mee! Anders was het een beetje veel geweest denk ik. Baylee geniet lekker van je verlof en trip naar je ouders. Ik moest ook echt super wennen maar ander halve week later gaat dat erg goed hihi Ik hoop dat Tipp vandaag naar huis mag!
Hi Dames, @Knuffels wassen, nee bedankt veel te veel werk vond de kleren wassen al genoeg!Daarbij zijn ze nieuwe zo lekker zacht! @Voorweeen mensen, doe rustig aan lekker in bad of onder de douche zou ik zeggen. Ik heb vanacht gedroomd van de bevalling, ik lag in bed en ineens kreeg ik een perswee, vriendlief wakker gemaakt en in de tijd dat hij de vk te pakken had, had ik een baby in mijn handen. Als dat eens zou kunenn haha (in vergelijking met de bv van de eerste 16 uur vacuum etc). Hoop dat het een voorspellende droom is haha Jooze
@ Bea, veel plezier met zwemmen, wen er maar vast aan Ik ga straks ff langs mn moeder, die heeft een dagje vrij en ik ga haar ff vervelen
Altijd gezellie even bij je moeder langs! Die van mij komt gelukkig over een weekje weer naar Nederland en gaat dan pas weer in januari terug. Dan kan ik haar ook lekker gaan vervelen. Normaal maakt het me niet zo uit maar nu is het toch wel gezellig...
goedemiddag, ctg was net geweest en het was weer goed gegaan. enne knuffels wassen nee hoor.. dat vind ik niet nodig denk ik. alleen kleren doe ik wel ik blijf maar krijgen van iedereen kleren voor mijne kleine dat moet ik ook vaak gelijk wassen haha.. kast is lekker bijna vol als het zo is niet meer bij dan meoten we ff wel extra de kast kopen haha.. ach komt wel goed. wat is nieuws van Tipp? hopenlijk mag zij vandaag naar huis?
Goedemiddag alweer! Net naar het kinderdagverblijf geweest: zag er allemaal hoopvol en gezellig uit en door een hele aardige dame rondgeleid; die mag wel op mijn kindje passen! En er is een goede kans dat we ook meteen wanneer we het nodig hebben (eind januari zoiets...) een plek kunnen krijgen voor de 2 dagen die daar we opvang nodig hebben!
Yes eindelijk een keer goed geslapen.( lees al om 1 uur inslaap gevallen ipv 2 uur) En ik werd net om 11 pas wakker. Had ik echt nodig. Vanmiddag lekker even met mijn moeder naar de stad en daarna gaan we met de hele fam. uiteten voor haar verjaardag. Lekker wokken. Gister wel een baal avond. Bij het zwemmen vertelde ze dat vanaf volgende week het zwemmen op dinsdagavond is. Heb dan mijn zwangerschapscursus. Dus ik kan niet meer blijven zwemmen daar. Misschien dat ik nu toch maar even in Best ga kijken. Is toch wel belangrijk dat ik blijf bewegen. En manlief vind de cursus ook belangrijk. Ben er nog niet helemaal uit wat ik wil gaan doen maar ik heb nog even de tijd. groetjes MarielleB
@ ukkepuk Nou gelukkig is je buik weer rustig ! Ik duim dat het zo blijft ... En ik zal rustig aan proberen te doen hoor ukk Maar het moet effe wennen denk ik zoo met het vooruitzicht van 4 maanden thuis .... @ beatrice Veel plezier met zwemmen ! En hopen dat je kleine gauw gaat indalen !
Hier gaat het wel goed. Ik heb vannacht heerlijk geslapen en kan alweer kleine stukjes auto rijden. Het rare is alleen dat ik op een stoel nog steeds niet kan zitten
goede middag allemaal! mijn vliezen zijn gebroken vanmorgens om 5 over 6 ! 3 week eerder dan dat ik ben uitgerekend.. heb al wel lichte weeen om de 4 min. maar nog niet hevig dat ik gelijk naar het ziekenhuis moet , zei de verloskundige ... dus kan nu wel zeggen ,dat we dit weekend papa en mama worden ! SPANNEND ! dus eigenlijk geen november mama meer.. !
WOW, novemberkindje onderweg! Ik ben ook op 7 november uitgerekend. Ben precies even ver. Veel succes en ik ben heeeeel benieuwd!
dank jullie voor de lieve woordjes.. ja dit is nu het echt werk ... alleen wordt het met de pijn nog wel stukken erger...! maar ja ... je moet er wat voor over hebben , geen weg meer terug.. je weet nu gewoon niet wanneer het pas ECHT begint ... maar hou jullie op de hoogte..!
Hey super joh! kan niet wachten tot het bij ons zover is! Begin wel ongeduldig te worden hoor! Vanaf zondag mag ze wat mij betreft wel komen!
nou jeetje magdalena...dat word spannend zeg..... dan toch nog een oktober baby.... succes vandaag vk controle gehad...we zouden vandaag horen of beebje is gedraaid, en anders ga ik door naar de gyn en wordt het een stuit bevalling.... Nou bebeje is niet gedraaid zoals we al dachtten...dus heb ik volg. week een echo en een afspraak staan met de gyn.... het moest ook zo snel, omdat ze bij mij GEEN draai poging gaan ondernemen ivm mijn baarmoeder en omdat de kans groot is dat kindje voor de 36 weken nog kan komen.... Gyn is dezelfde als die onze eerste ter wereld heeft geholpen, en waarbij we al 2 eerdere echo's van dit kindje hebben gehad, dus hij kent ons wel, das wel een prettig idee.... verders ook al weken slap problemen, doe af en toe expres al geen middag tuk omdat ik dan denk s'nachts beter te kunnen slapen, maar ook dat werkt niet.balen! Schoonma heeft vandaag heerlijk de badkamer en wc goed geschropt, aangezien ik die klusjes niet meer mag ondernemen,.... erg he, je voelt je gewoon hulpbehoevend!