November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

Ik lees spannend nieuws hier,

Magdalena6, ik wil je heel veel succes wensen met je aankomende bevalling. Jeetje ik denk dat het nu hier op het topic novembermama´s echt gaat beginnen. Nu zal je zien dat het heel snel achter elkaar volgt.
    Ik mag volgende week maandag als ik niet eerder weeen krijg.

Kleinwonder, jij ook heel veel sterkte en als je het niet vertrouwd zou ik toch even bellen. Tegen mij heeft de gyn gezegd dat als je om de paar minuten harde buiken krijgt ik dan gelijk moest bellen, het kan namelijk zijn dat je niet altijd de weeen heftig voelt, dat is bij iedereen verschillend.

Egobericht,
    Hier al een paar dagen een rommelende buik, harde buiken met af en toe heftige krampen en steken van onder. Nu heb ik al wel gemerkt dat als ik echt krampen krijg en ik ga even zitten of liggen dan trekt het weg, dus het zijn oeven weeen.
    Maar nu gisteravond met het eten voorbereiden, ik wou lekker witlof uit de oven maken. Dus ik daar vollop mee bezig en laat mijn combimagnetron vast voorverwarmen. Nou heb ik daar niet zo goed mee opgelet en het bleek dat mijn combi op magnetron stond (dat staat hij nooit omdat wij een kleine magnetron er bij hebben). Dus ik mijn schotel klaar en wil hem in de oven zetten, ik kijk hoe warm hij is en hij is nog geen 80 graden. Ik snap het niet helemaal en doe het deurtje open om te kijken en wat ik toen zag ik schrok me dood. Is de hele binnenraam van het deurtje in duizend stukjes gebroken :confused:
    Nou ik ben nog nooit zo geschrokken, dus gelijk mijn zoontje voor de tv geplant met een dvd (zodat hij uit dekeuken zou blijven) en mijn man gebeld die onderweg was. Nou blijkt het te komen omdat hij 8 minuten vol op magnetron heeft gestaan. Nou heb ik dus geen combi meer want ik kan en mag hem niet meer gebruiken.
    Maar het ergste was dat ik zo geschrokken was dat ik spontaan buikpijn kreeg en meer dan een uur op de bank heb moeten liggen om mijn buik weer rustig te krijgen.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Magdalena, echt wel spannend!

@Conny, schrikken joh! waaaah en volgende week maandag is ook al snel! Dan is het al weer de 27e! :confused:

EHm..hoe voelt dat eigenlijk als de vliezen breken?

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hallooo goedemorgen!

Het gaat goed hier, we beginnen met Magdalena whoehoe succes meid! We zullen je snel volgen denk ik, zo te lezen, word er al een hoop 'geoefenweeed' enzo!
    Hier nog niks hoor! :)

Gisteren viel de stroom op mn werk uit dus mochten we naar huis. Met een zwangere collega heb ik een aantal dingen gedaan. Zij is al twee weken verder dan mij maar zo fit! Ik was helemaal kapot van een paar boodschappen halen en lunchen. Mn rug begon al helemaal zeer te doen en ik kon me niet meer concentreren op dingen in de winkel :pale: . Gek he? Daar in tegen is mijn collega nu 36 weken, gaat nu pas met verlof en heeft helemaal nergens last van. HET IS NIET EERLIJK!

Nou heb ik deze week nog geen 1 x normaal gewerkt door dat we de orkaan Omar hier hadden en gister doordat de stroom uitviel. Naja vandaag weer werken, maar een ochtendje dus dat is fijn, misschien vandaag wel even een normale dag!

Vanmiddag lekker niksen! 8)

En vannacht ben ik stout geweest; ben opgestaan, nee niet om te plassen, maar om chocoladekoekjes met hazelnoot te gaan staan eten in de keuken. Mijn man vroeg wat ik aan het doen was hihi :sick: :D LEKKER!

4. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Wat ontzettend spannend zeg! Veel succes toegewenst! :)

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Magdalena, succes! Ik ben jaloers.
    @Wendy, blij dat het beter gaat.
    @Tipp, hoop dat ze thuis is.
    @Danili, balen dat de kleine niet gedraaid is :(.
    @Connie, schrikken is dat!
    @Inie en minie, tja helaas de een heeft het makkelijker dan de ander. Maar we doen het niet voor niets he!

Jooze

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Nee dat is zo, pfff dat zou is zo moeten zijn! Dat het voor niks was haha!

Nee lijkt me heerlijk om mn kleintje straks lekker bij me te hebben, ik heb er zo'n zin in! :D

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Nu ga ik werken, shit, heb nog een half uur om me aan te kleden en alles te doen haha, hoezo lui?

Fijne dag allemaal!

8. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Magdalena, heel veel succes meid. Nog eventjes en je hebt je kleine wondertje in je armen liggen. Geniet ervan.

Liefs Hummel.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    weer terug van het zwangerschapszwemmen...heerlijk weer even in beweging geweest :)

zonet kraambed geregeld bij de uitleen.
    maandag komen ze hem al brengen :)

magdalena: spannend zeg, heel veel succes :)

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Magdalena: SPANNEND, SPANNEND, SPANNEND! Heel veel succes met alles wat komen gaat!

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij mij hadden ze de vliezen gebroken, dat voelt alsfof je inj je broej plast, een hele warme golf water. iewwww.
    Weet niet hoe het voelt als ze spontaan breken.

beebje was vanmorgen zo rustig dat ik echt even ongerust was, maar gelukkig beweegt hij nu vol op!
    Hij ligt ook ineens heeel laag, buik is echt gezakt. Voel ook af en toe steekjes in mijn jeweetwel, maar wel anders als het indalen, denk dan elke keer aaa daar gaan mijn vliezen, maar nee hoor....

Heb het idee dat ik dit weekend ga bevallen (of hoop ik dat alleen maar...) manlief gaat dit weekend weg met de voetbal, naar groningen helemaal, zou wel lachen zijn om dat te verstoren, hihi

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hihi Maxje, ik hoop het voor je, alleen die lol al van je man bij het voetbal weg bellen en naar je toe laten rijden...

Ik hoop zo erg dat ik bijna mag!

Jooze

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Magdalena, heel veel succes, hopelijk gaat het allemaal goed!

Hier eentje die heel erg verdrietig is, 1 van mijn hondjes heeft behang lopen krabben, we zijn net 2 a 3 weken geleden verhuisd, sinds gister stond echt alles op zijn plaats en nu moeten we behangen, pff ik kan er ook niets voor zetten want het is net naast de deur. Ik baal zo ontzettend erg, gatverdamme...
    Was zo blij met mijn nieuwe huisje :cry:

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    he bah Domino, daar zat je ook niet op te wachten...Stoute hond!

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Jihaa!!! VERLOF!!! Heerlijk, voel me opeens zo vrolijk! Eigenlijk eerst een weekje herfstvakantie en dan 4 weken verlof, maar ik plak die week vakantie gewoon aan mijn verlof, net zo makkelijk...

En Magdalena! Wat spannend! Jeetje, ben benieuwd wat je nu aan het doen bent en hoe het daar allemaal gaat!

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Domino, dat is echt niet leuk! Baal ook vreselijk van dat soort dingen..
    @Janny, gefeliciteerd met je verlof!

Ik ben stuk, mijn moederis hier en kan gelukkig die jongen bezig houden, maar mijn bekken doet weer mega veel pijn. Gelukkig is vriend lief vandaag vroeg thuis om voor iedereen (ons en mijn ouders) te koken. Anders had ik het echt niet getrokken...
    Dat kind mag er echt ter plekke uitkomen, kan ik eindelijk weer opbouwen.

Jooze

17. Niet meer actief

Oooooh november baby onderweg :D:D:D Magdalena succes!

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben echt wel benieuwd. Hopelijk meldt ze zich nog, volgende week ofzo.

19. Niet meer actief

Jaa idd ben ook wel echt nieuwsgierig

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heeft iemand nog een tip tegen die vreetbuien? Waar komen die vandaan? Vooral kaas en kipfilet vreet ik. En ik voel me er niet prettig bij, want dat wordt allemaal omgezet in vet en dat gaat er maar zoooo langzaam af!

Deel Deze Pagina