Schildje; kan heel goed de slijmprop zijn hoor! Corien, hoop dat je je weer wat beter voelt! Manon; gefeliciteerd met je rijbewijs, goed hoor Inleiden doen ze volgens mij ook niet zomaar, de vk kan je wel strippen, dan woelen ze met de vingers de vliezen een beetje los, dat kan de bevalling helpen beginnen. weet niet vanaf wanneer ze dat doen. mijn mannetje is net vertrokken naar groningen, vind het eigenlijk helemaal niks, maar ja... verder is alles nog rustig hier.
Goedenmorgen, @Schildje, is volgens mij de slijmprop ja. Maar verheug je nergens op het zegt weer niks over wanneer je gaat bevallen. @Manon gefeliciteerd met je rijbewijs! Lekker dat dat nog even afgerond voor de bevalling! @Corien, hoop voor je dat het redelijk blijft. @Maxje, hij is ondderweg dus het kan beginnen, eindelijk een leuke reden om hem van ze voetbal weg te bellen Hier redelijk, last van mijn bekken, heb wel heel diep en goed geslapen maar ben nog steeds moe! Daarnaast voel ik sinds gister avond me kindje weinig. Maar ik voel het wel. Als het voor 12 uur weinig blijft ga ik denk ik toch de vk bellen, maak me toch een beetje zorgen... Jooze
Goedemorgen! Manon gefeliciteerd Iemand al wat van Magdalena gehoord? Hier ook de slijmprop vanmorgen verloren geloof ik... kreeg gisteravond toen ik net in bed lag ook onwijze indalingsweeen, dacht echt even dat het begon ofzo haha maar hij zit nog veilig in mn buikje
goedemorgen @corien jeetje dat is schrikken zeg ! @janny : jeeeh eindelijk verlof ! @bailey : ook lekker met verlof @inleiden : zo makkelijk zijn ze daar niet in hier in nl hoor ...vraaag me eigven af of ik volgende week wel ingeleid wordt .....hoop het wel want het wordt hier met de dag minder grappig ...maar zal niet te veel zeuren ! @magdelena : succes !
@Sybje, mannetje meenemen en drammen, ik bedoel bij jou is het niet eens psychisch, het is ook nog mn lichamelijk! @Tipp, weten we al iets. @Magdalena, weten we al iets, die zal inmiddels bevallen zijn den ik! Jooze
@jooze : ja manlief gaat mee (eindelijk , normaal gaat ie nooit mee ) maar die is erg verlegen en van de ja meneer en nee meneer u heeft gelijk ...haha @all : vraagje ....als julie gedouched hebben zijn jullie onderbenen dan ook blauw ? die van mij wel ..echt vanuit de lies tot aan de tenen ...met wat rode vlekken ...maak me niet echt zorgen .....maar het ziet er gek uit ...haha
Het zou zo maar kunnen de slijmprop. Ik weet het echt niet. Ik had het bij Rick namelijk niet. Of wel maar dat ik er niet op gelet heb. Vanmorgen had ik nog een paar keer zulke "propjes" We zien wel of er wat gaat gebeuren de komende tijd. Van mij mag het nog niet omdat ik dan naar het ziekenhuis moet. Woensdag ben ik pas 37 weken dus vandaar. Ik had al op google gelezen dat het per persoon verschillend is. Bij de 1 begint het binnen een paar uur en bij een ander duurt het nog 2 weken dus ik verheug mij ook nergens op. Anders duurt het wachten zo lang vind ik als je je er op verheugd.
ja precies schildje.. ik heb denk ik ook mn slijmprop verloren, maar dan kan het alsnog weet ik hoelang duren haha
Goeiemorgen! Ik heb goed geslapen maar ik ben nog steeds moe. @slijmprop: jullie hebben die al verloren? Spannend. Maar het kan toch nog lang duren nu niet? @Magdalena, we zijn benieuwd @Corien, balen zeg! Hopelijk zijn de waarden morgen beter.
goedemorgen, nog niks van magdalena te lezen..jammer!hoop dat alles wat voorspoedig gaat. heb geen idee hoe dat zit met die slijmproppen...zal eens even googlen.
@ Magdalena: Als het goed is ben je nu bevallen. Ben benieuwd! @ Manon F: Gefeliciteerd met je rijbewijs. Kun je straks lekker rondcrossen met je beeb. @ Jooze": Wat kl*te dat je al zo lang thuis zit. Wij helemaal blij met ons verlof, maar kan me voorstellen dat het bij jou de keel wel voort uitkomt. @ Corien: Succes met je onderzoeken. Hopelijk valt het mee. @ Schildje: Ik heb dat vorige week ook gehad en de vk dacht ook dat het mijn slijmprop was maar zoals je ziet nog niks inzicht. Alles wordt weker en daarom ben ik hem ws verloren. @ Janny: YES eindelijk verlof! Lekker hè. Geniet ervan.
Bij het verliezen van de slijmprop hoeft de bevalling nog niet te beginnen. De slijmprop bevindt zich in de baarmoederhals. Aan het einde van de zwangerschap kunt u al een gedeelte van deze slijmprop verliezen doordat de baarmoederhals wat van vorm gaat veranderen of zelfs al een beetje open gaat. Bij de slijmprop kan ook een streepje bloed zitten. Dit kan doordat bij de veranderingen in de baarmoederhals weleens wat kleine adertjes kunnen gaan bloeden. Zonder dat er weeën zijn, zegt dit nog niet dat de bevalling begonnen is. U hoeft dit dan ook niet te laten weten aan de vk.
Hi, @Sybje, allereerst je benen, ik zou me er zelf wel druk om maken echt even zeggen tegen de gyn! Waarschijnlijk komt het door het lange staan, maar het klinkt niet goed. Wat betreft je man, misschien voel je jezelf wat meer gesteund waardoor je zelf meer zegt (dat heb ik meestal). @all, iemand een idee hoe je de baby in beweging krijgt? Jooze
op je zij gaan liggen en duwen werkt bij mij meestal wel pff belt mn broer net op, werkt als bijbaantje bij de benzinepomp hier in t dorp en nou hebben ze m vanmorgen met een pistool overvallen.. thank god was hij niet aanwezig, maar wel een collegaatje van hem (meisje van 20) doodeng zeg Heb daar ook jaren mn bijbaantje gehad... brr
@Jooze, op je zij gaan liggen en dan van de ene zij naar de andere draaien. Als ze slapen, worden ze daar wakker van. @JsztD, zo, eng man! Ik ga nog even slapen. Ben zooooo moe!
@Jstd, wow dat is schrikken zeg! Gelukkig was je broer er niet,maar de volgende keer werken lijkt me dood eng. Geen slachtoffers gevallen?! Thanks voorde tip, ga het maar proberen. Jooze
Iek nou ben ook zo blij dat hij er niet was... maar gelukkig geen gewonden gevallen nee..! En een kookwekker? En dan? Schrikt die zich rot hahahaha
@jsztd : jeetje dat is schrikken zeg .......pppffff zoiets gaat niet in je koude kleren zitten .... @jooze : wakker maken ik ga meestal op mijn rug liggen en zet mijn buik uit en dan flink porren ....de mijne heeft namelijk geen ruimte meer en wordt dan wel wakker....en effe een beetje springen ... of zoals de dames zeiden even op de zijde dat is idd wel waar als mijn mannetje er bij is durf ik zelf mijn mond ook wat meer open te trekken maar van mijn benen kan ik toch wel mee wachten tot na het weekend ?