Heb het ook IenieMienie! Weet soms ook echt niet meer hoe ik liggen moet, dan doet alles pijn. Op de rug is inderdaad haast niet te doen. Ik draai best veel omdat de beide zijden zo'n pijn doen (heupen en bekken inderdaad) en daardoor slaap ik dus licht. Heb geen idee wat je hieraan kan doen. Hoor ook graag tips van anderen!
lees dat iedereen hier wel slaap problemen heeft..wat is dat toch he? zitten we nu gewoon met zijn allen zo te malen over de aanstaande bevalling en wat ons te wachtten staat? had vd week ook een echte droom....ik was aan het bevallen, kregen een meid en hadden nog geen naam... nu moet ik zeggen dat we wel een naam hebben, maar we er nog niet helemaal uit zijn, mochten we een andere, leukere tegenkomen word het weer anders..... ik krijg met lopen nu last, lijkt wel of er veel druk op mijn onderkantje zit, en snel harde buiken ook gister avond weer veel last gehad van zeur buiken, voorweeen.. bij de eerste was ik de slijmprop kwijt achteraf gezien...ik verloor een klein beetje bloed, en 3 dagen later was meneertje daar.... Hoe zou het met magdalena gaan? Al nieuws?
hey meiden @ janny : ppff ben je al wat opgeknapt ...koud is niet lekker nee bbrrr @jooze : ooh jeetje .....hoop dat alles goed is met je beeb .... @all : had net mega buikpijn met krmapen en steken kwam om de 5 min .....duurde een half uur en toen was het weg ....nu begint het weer wat te zeuren .... nou ja ik ga zo naar mijn schoonouders .........tot vanavond of morgenochtend !
jooze, succes ij het z'huis! Hoop dsat alles goed is met de beeb! Sybje, irritant he, denk je dat het misschien begonnen is, houdt het weer op...
Nou ik ben terug en alles is gelukkig goed. Moet maandag of dinsdag nog wel terug voor een vruchtwater echo oid. Maar gelukkig was de paniek voor niks. Pff ga ik alsnog even slapen! Jooze
@ jooze gelukkig maar dat alles goed is. @ Tipp Jeetje balen ik hoop dat je snel naar huis mag hoor! Hier een drukke ochtend achter de rug. Boodschappen enz.. gedaan. Dadelijk komen mijn schoonouders en die blijven eten vanavond. Ze nemen ook de kinderwagen en maxicosi mee. Ben zo benieuwd. We hebben die van hun gekregen en ze konden hem vandaag ophalen hij is binnen!
Jooze gelukkig is alles goed! Hoe zou het met magdalena gaan? Erg he al die vervelende nachten, zo te lezen meerdere dames die snachts slecht slapen.
Hi Dames, Ja ben zeker opgelucht! Net ook even lekker geslapen. @Wendy, dat is leuk dat jullie kinderwagen en maxi cosi hebben gekregen! Weten jullie wel welk merk enzo? En de kleur of is het allemaal een verassing? Mensen rettige avond denk dat we vroeg gaan eten en daarna ga ik vroeg naar bed met een boek want ik ben kapot. Jooze
@Jooze: gelukkig dat alles goed is ! wij gaan straks lekker uit eten met vrienden. Bourgondisch buffet prettige avond allemaal
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 49 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 20 oktober Baylee met verlof 22 oktober baylee- afspraak vk 12.10 uur 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk schildje-afspraak vk 14:45 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Hee Wendy, wat leuk! Wij hebben dezelfde kinderwagen en maxicosi. Alleen hebben wij bij de maxicosi de rode uitvoering. Wat ontzettend lief dat jullie dit gekregen hebben. Ik ben moe moe moe moe. Gigantisch lopen klooien in de binnenstad met het vinden van een parkeerplekje. Uiteindelijk midden in het centrum een uur in de file gestaan voor de parkeergarage. Toen ik eindelijk in de parkeergarage kon moest ik dus een plekje vinden.. Nou ik vond een ieniemienie plekje en met een hoop gedoe en gedraai daar geparkeerd. Toen lopen zoeken naar een cadeautje, nog boodschappen gedaan en volledig bepakt met zware tassen moeten sjouwen. Pfff, ik duik vanavond maar vroeg ons bedje in!