Nee zie niet vreselijk meer op tegen de bevalling.. ik had het echt heel erg, maar hoe dichterbij ik kom hoe meer nieuwsgierigheid de overhand neemt haha en jij? En over die dromen, dat heb ik gelukkig de laatste tijd een stuk minder.. in het begin droomde ik constant super bizar
Ik droom akelig. Over binbraken, moorden, ontvoering heel vreemd. Zie jij op tegen de bevalling Jootje?
ik droom steeds meer over de bevalling, zie er niet tegenop, maar word wel een tikkie zenuwachtig. ik merk wel dat ik er in het begin relaxter over dacht dan nu.
ik droom nu ook minder. Soms zie ik heel erg op tegen de bevalling dan ben ik bang voor de pijn (watje he) Maar idd mijn nieuwschierigheid wordt ook steeds erger. Ga je de bevalling alleen doen of heb je er iemand bij.
jeetje das wel heel extreem dromen! haha ik droomde dat ik was bevallen van een dochtertje die 2 voortandjes boven en 2 voortandjes beneden had en 1 hoektand. het had al schouderlang haar met krulletjes en staartjes, maar had wel het formaat van een baby.
ja voor de pijn ben ik ook wel bang hoor haha ben ook wel een watje wat dat betreft ik ga mijn bevalling met mn moeder samen doen en jij? met je man of met nog iemadn meer..?
Ik samen met mijn man. Mijn moeder en schoonmoeder niet. Mijn moeder zou wel willen denk ik maar ik niet haha.... Voor jou is dat anders natuurlijk. Dan zou ik mijn moeder er ook bij willen hebben.
Ja precies al denk ik dat wanneer ik nog samen zou zijn geweest ik ook mijn moeder erbij zou willen hebben, ben zo ontzettend close met haar dat scheelt denk ik...
Oooh oke maakt niet uit Jootje.. ben alleenstaande mama! Mijn ex is gevlucht toen bleek dat er een nieuw klein mannetje in mn buik zat
och jeetje, wat oneerlijk weg vluchten. hadden jullie voor die tijd een goede rlatie met elkaar? kan me voorstellen dat je dan je moeder bij de bevalling zou willen hebben, en al helemaal als je een close band met elkaar hebt alleen bevallen lijkt me verschrikkelijk.
@Jootje.. we hadden geen toprelatie ofzo, ik kende hem nog heel kort.. maar we hadden het ook niet slecht samen ofzo.. Het is gewoon een ontzettend slappe lul! En neeeee alleen bevallen moet ik echt niet aandenken.. moet toch iemand verrot kunnen schelden haha @wendy Ik heb geen idee.. heb niks meer gehoord dus neem aan van niet en om eerlijk te zijn hoeft t van mij ook niet meer
Wat een LUL sorry hoor..... Ik heb woensdag eindelijk mijn fotoshoot ik hoop dat we de foto's snel hebben
ja echt een debiel eerste klas inderdaad en jaaaaaa spannend joh je fotosessie ben ontzettend benieuwd! Meiden ik duik lekker mn bedje in tot morgen (JOEHOEE 37 weekjes hihi) xx