Nee, Magdalena heeft geen buddy volgens mij. Ik meen me te herinneren dat ze begin vorige week dat zei? Ook hier heb ik volgens mij 2x ietsies van een slijmprop verloren. Vanmorgen en gistermorgen. Kan dat al in de 35ste week? Het leek een beetje op waterige yoghurt. De kalender gaf bij mij een meisje aan (en iets anders gaf ook een meisje aan), maar het wordt overduidelijk een jongen!
ik weet het niet Janny, bij mijn dochter had ik de dag voor de bevalling een kloddr slijm met bloed er door, dat was de slijmprop. Nu heb ik wel af en toe een klodder slijm in de wc, maar niet met bloed, weet niet of dat ook van de slijmprop is... mannetje komt net thuis, heeft niet geslapen
Haha, ja, ben alweer een tijdje wakker. Stond al voor 9.00 uur weer naast mijn bed... Ben nu appelmoes aan het maken van onze appelboom-appels.
Er zat geen bloed bij ofzo. Het was wel echt 2x een klodder. De eerste keer zat het alleen aan het wcpapiertje, de 2de keer zat het ook in mijn onderbroek. Het is inderdaad slijmerig... Het lijkt niet op afscheiding ofzo. Ga jij je mannetje nu lekker instoppen of blijft hij de hele dag op?
Goeiemiddag, De hele ochtend lopen niksen. Nou ja, moet kunnen toch? Verder alles goed? Hier geen nieuws
Ja Jootje, slechte nachten he? Hihi. En als je appelmoes wilt, mag je langs komen hoor! Ben er zelf niet zo gek op, maar mijn Eric krijgt een paar bakjes mee op de vrachtwagen deze week.
hallo Hier ook al druk bezig met het bed op klossen te zetten .... pfff schoonmaken en alles weer wassen het is weer een typische zondag Bij mij klopte de kalender wel Ik ben erg nieuwsgierig naar de 2de november baby hopelijk horen we gauw wat !
Haha ja daar zijn we achter. Kleinwonder schreef het. Dus Bart samen met zijn vader nog eens geprobeerd en ja hoor toen deed hij het! pff wij dachten ook dat hij kapot was
Blegh ik heb een loopneus en dan weer warm en dan weer koud. En een heleboel slaap. Hopelijk ga ik niet ziek worden. Of is het gewoon pre-bevallingsstres?
@chebu : he getsie beterschap hoor ! hopelijk word j niet ziek ! @all : stremsel en schimmelcultuur in de brie kan toch geen kwaad ? als er echt rauwe melk in de brie zit moeten ze dat er toch op zetten ? ben normaal wel redelijk nuchter maar manlief heeft verse brie meegenomen , roombrie .... en normaal eet ik die van het eigen merk ....heb al een half stuk op haha
Alohaa allemaal @maxje: nee hij heeft t te druk met vakantie vieren in amerika met zn nieuwe vriendin en van zijn ouders heb ik van dag 1 niks gehoord... hun reactie op de zwangerschap was: (Moeder zei 0.0 en zat met tranen in dr ogen op de bank) en vader zei: ach dan weet je waar je de komende 20 jaar voor moet werken. That's all.. sorry maar met zulke mensen WIL ik niet eens wat te maken hebben en al zou die hier nog komen, praat ik niet met hem.. verlaag mezelf niet tot hun niveau.. Verder hier rustig gisteravond en vannacht veel last van mn buik en nu helemaal niks.. ben benieuwd of het vanavond weer oplaait... Verder klopt de kalender hier ook
Heeeey allemaal! Het is hier 9 uur! Mannetje ligt nog knock-out, ik ben al een uur wakker en heb wasje gedraaid enzo, beetje rommelen, dat is zo lekker he op zondag! @kleinwonder: Ja het was een leuke film, zo eentje van: kijken en niet nadenken, heerlijk! ik kan ook geen horror enzo zien, of zielige dingen, HUILEN! Heeft allemaal wat meer impact op je he ofso! We gaan zo boodschappen doen, daar heb ik zo'n PESTHEKEL aan op zondag, maar dan kan hij helpen sjouwen en haal ik gelijk iets heeeeeel heeeeel lekkers, mmm honger! ik denk iets van een taartje hihi, mag best toch? Dat zei mijn baas ook wat een k*t opmerking he!
Owja heb ook weer vreselijk gedroomd van afgehakte hoofden, omdat ik dat verhaal had gehoord dat ze dat meisje op Bonaire hebben gevonden, en "het hoofd was gescheiden van de romp". Lieve hemel, zo vreselijk voor haar ouders..
was haar hoofd gescheiden van de romp ja? dat wist ik niet! en ja is idd een domme rotopmerking... zeker als die van de 'opa' van je kind komt