Jooze; gelukkig was alles goed met het kindje! Wanner moest je nou die vruchtwater-echo laten maken? Ben het ff vergeten... Hier hoop ik ook lekker thuis te kunnen bevallen. Ik begin ook soms een klein beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling. Vooral als ik van die steken krijg onderin of veel harde buiken. Aan de ene kant mag hij nog wel even wachten, maar aan de andere kant heb ik er ontzettend zin in, ben zo nieuwsgierig naar de kleine. Heb ook zo'n zin om het vast te houden en te knuffelen!
Heel rustig inderdaad! En manon dat herken ik heel erg! Savonds vooral beginnen mijn steken en krampen wat serieuzer te worden en overdag denk ik, laat hem maar komen dan kan ik m eindelijk in mn armen houden maar op het moment van die steken krijg ik spontane zweetbuien hahaha
ja, haha, dan begint het opeens zo echt te worden! Ik ga dan ook zitten denk; hoe moet een wee nou voelen?
Ik zie bij de oktobermama's dat Allwoman een dochtert Noa heeft gekregen op 11 oktober. Zij heeft toch ook een tijdje bij ons geschreven? Ze was eind oktober uitgerekend. Guapetona (?) zat ook een tijdje bij ons, was ook eind oktober uitgerekend, maar zij heeft nog niks.
jaa dat heb ik ook... en telkens word ik wakker en het eerst wat ik doe is aan mn bed/broek voelen of mn vliezen gebroken zijn hahaha
Ik weet dat er ca. 2 weken geleden heel veel lijstjes voor vluchttassen hier hebben gestaan, dus sorry dat ik er nog een keer naar vraag. Ik heb nu in mijn tas: - Ochtendjas + pyama + ondergoed - Dekentje, rompertje, pakje, mutsje, jasje - Papier kraamzorg, papier ziekenhuis Alvast klaargelegd: - Fototoestel / videocamera Maar ik weet zeker dat ik een aantal dingen vergeet. Willen jullie mij aub nog even een keertje helpen?
Hi Dames, Niet alles bijgelezen sorry, @Wendy, fijn dat de kinderwagen in iedergeval niet stuk is! @Jtzd, wat betreft gebroken vliezen ik heb het ook hoor dat ik steeds kijk, maar bedenk dat geloof ik 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen de rest met ween. @Weeen, die voel je echt wel Het nadeel is alleen dat het vaak begint met voorweeen dus dan denk je steeds zou het nu ect beginnen. 2Manon, ik moet morgen bellen voor de echo, en dan maandag of dinsdag een echo hebben. Alleen nu voel ik me kindje weer prima dus eigenlijk heb ik niet zo'n behoefte aan die echo (mede omdat het nogal een karwei is om met bi naar en in het ziekenhuis te komen). @Sybje, hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis? Hier net een vriendin op bezoek gehad, da was wel echt gezellig! Gelukkig want zit er echt een beetje doorheen, van mij mag het vannacht beginnen! Maar ben vast niet de enige! Jooze
Janny, Aanvullingen die ik nog heb; - Bh (strak bij fv, voedingsbh bij bv) - Tandeborstel, borstel ed. - 2x piama oid 1 om in te bevallen de ander voor daarna. - Fles champagne - pondsplaatje. - telefoon/ lijstje nummers van mensen die je meteen wilt bellen. - Telefoonnummer kraamzorg. - maxicosi Da was wat ik nog weet... Jooze
Oja, toilletartikelen vergeten! Ik zal even een extra tandenborstel halen... En het lijstje met telefoonnummers is heel erg handig! Bedankt voor de tip. Ik weet zeker, als ons kindje geboren is, dat mijn man spontaan de telefoonnummers van familie niet meer weet... haha. De rest van wat je hebt opgeschreven, had ik eigenlijk al. Pondsplaatje heb ik nog nodig bij mijn afspraken aan de gyn. De fles champagne laat ik er maar uit, want ik lust absoluut geen wijn of iets wat daar naar smaakt... erg he? En de maxicosi moet nog geleverd worden... Dank je wel!
Ja die vluchttas spookte ook bij mij steeds door mijn hoofd vergat hem toch steeds. ben blij dat ie klaar staat! het lekkere van op tijd neerzetten is dat je het steeds kan aanvullen! Jooze
mijn mannetje was om 13:00 thuis en is gelijk naar bed gegaan, had niet geslapen gezellig Jsztd; idd met zulke mensen wil je niks te maken hebben, wel jammer voor de beeb dat hij geen opa en oma heeft van die kant! maar die heeft gelukkig wel een lieve mama en genoeg anderen die om hem geven! Janny; lekker appelmoes van eigen boom, jammie
@janny : - snoepjes , koekjes evt red bull ....voor de papa ... - en voor jezelf dexrtrose ..... - je trouwboekje ....stel je mag niet gelijk naar huis en je man moet het hele huis over de kop halen .... - kleertjes voor de baby ... - sokken ! warme sokken - lippenbalsem .... - schone kleding voor jezelf !
@jooze : morgenmiddag moet ik naar het ziekenhuis.... @janny : ik heb trek gekregen door die appelmoes van jou ...als het lukt eet ik morgen hete bliksem ... alhoewel ...mocht het feest dinsdag beginnen dan kunnen die uien behoorlijk eehhmm dwars zitten denk ik ...mmhh heb er wel trek in !
Hmm is we even wachten, hop dat je wat wijzer wordt! En leer je man voor die tijd even heo hij voor je op moet komen he! Jooze
ja dat zal ik zeker tegen hem zeggen ..... maar als ik zo naar mijn suikergehalte kijk zullen ze wel moeten denk ik .....maar goed dat zegt ook niks ...