November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Sybje: Jij had er nog een paar hele nuttige dingen tussen staan! Dingen die ik nog niet had: eten+drinken, energy-drink+druivesuiker, trouwboekje en labello. Deze dingen zijn inderdaad onmisbaar lijken mij! Dank je wel!

En veel succes morgen in het zh alvast!

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nou succes dan morgen Sybje!

ik heb mijn vluchttas ook klaar, neem ook voedingskussen mee, om te bevallen (je kunt op bed net als op de baarkruk bevallen als je mannetje achter je gaat zitten op het voedingskussen) en om makkelijk te voeden mocht ik moeten bijven.
    wat nog meer... toiletspullen, douchegel, shampoo enz. en lenzen doosje en vloeistof kan pas als laatst er in.
    schone kleren, paar warme hoge sokken, paar nachthemden, dextro. veel batterijen voor de camera, lodger, kleertjes, mutjes

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja labello is idd en goeie! maar die zit meestal wel ergens in mijn handtas

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel meiden !

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hoop echt dat je je na de bevalling snel wat beter voelt sybje!

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : ppff dat hoop ik ook ...schijnt echt zo te zijn dat je je gelijk beter voelt ....heb er nu al zin in ...

weten jullie wat ik ook maar in mijn tas gooi ?
    flesjes water .... als je moet wachten op de deelronde in het zh kan het wel eventjes duren ...

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had gewoon een beker met een rietje gekregen en kon gewoon zelf drinken pakken (nou ja, deed mannetje)

ik voelde me niet echt lekker hoor na de bevalling, maar ja, ik had 2 liter bloed verloren :( duurde wel even voor dat dat herstelt was. En verder had ik toen geen kwaaltjes, dus weet niet of dat meteen beter is, ze zeggen van wel. Al duurde het wel lang voor ik al het vocht kwijt was. Een vriendin van mij kon van de week weer bepaalde schoenen aan, na 7 maanden :confused:
    Ik ga gewoon weer naar de acu na de bevalling, dan gaat het vast zo weer weg :D

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja oke je bent niet gelijk tip top denk ik .......
    maar denk dat ik dan wel minder last heb van de galstenen door dat er niks op drukt ...en hopelijk is de suikerziekte ook weg ...
    verwacht inderdaad ook wel een paar behandelijkgen nodig te hebben bij de accupuncturist ;)

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het was van mijn kant lekker rustig omdat ik zojuist Sex and the City the Movie heb gekeken :)

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Inderdaad direct na de zwangerschap afzijn van de echte zwangerschaps kwaaltjes, heerlijk! hoewel je toch een pietsie stuk bent natuurlijk, ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren. maar ik kijk nu al uit naar wat kunnen opbouwen en geen bi meer!
    Voor de meiden die last van voorweeen ed hebben, denken jullie ook steeds zou het nu beginnen?! Bij Tyho had ik nergens last van. Nu heb ik gister nacht wat voorween gehad en de hele dag pijn in mijn buik als menstruatie pijn. Hoop steeds dat de echte ween vanacht beginnen, maar ben bang dat het og lang kan duren :(

Jooze

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hihi lekker gaat ie over vluchttas haha.. ik heb ook alles in gepakt en voormezelf ook hoor. en vandaag deed ik lekker rustig aan en veel geslapen door verkoudenheid

oja ik heb net ontdekt dat beetje bloed op legkruisje. mijn vriend heeft gelijk gebeld. maar dat kan geen kwaad zijn omdat ik blaasontsteking heb hoort bij alleen als het erger wordt dan moet ik zeker naar het ziekenhuis komen maar aangezien heb nog in de gaten houden verder is nog hetzelfde dus gelukkig maar. maar heb ook last van krampjes al paar dagen maar wel vijf minuten in elke uur of twee uurtjes laters. wie weet of kan toch snel binnenkort te komen of vandaag of morgen of overmorgen hihi spannend he. het geldt ook voor jullie he:D dat begin lekker aardig snel natuurlijk vooral ben benieuwd voor tweede bevalling van deze maand:D hihi.

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ik denk natuurlijk ook veel aan wanneer het gebeurt is haha.. ik vind gewoon echt spannend hoor ik controleer ook elke keer op de bed, badkamer als ik aan douche en noem maar wat. maar alleen ben wel bang voor als ik op de straat loopt dan vliezen gebroken als iedereen ziet neeeeee dank je dat laten we niet hopen dat gebeurt hahaha...

13. Niet meer actief

spannend jaki :D misschien deeltje vna je slijmprop?

14. Niet meer actief

nou... ik zit elke dag wel een paar uur in bad & vroeg mezelf toen straks af, als mijn vliezen nou onder water breken? dan zie ikh et niet?

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maar ik zag geen slijm dus wel alleen bloed. dus afwachten he.. wel spannend het geldt ook voo rjou hoor.. het gaat wel lekker beginnen met jullie en mij:D haha... zijn jullie zat van zwangerschapheid? ikke echt niet.. maar zal straks wel missen als die drukte in mijn b uik haha... ik kan wel volhouden tot ie geboren is. maar toch mag van mij nu komen haha

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    maar je kan wel zien welke kleur, als je vliezen gebroken onder de water (zorg je niet te veel sop gebruikt) kleur is natuurlijk rood,bruin en groen ook natuurlijk geel. maar volgens mij kan je goed voelen wanneer vliezen gebroken is als ik goed heb

17. Niet meer actief

oooh spannend jaki hihi leuk leuk ik zit ook echt in spanning, wanneer mn mannetje zal komen :D

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja hoort bij he...

19. Niet meer actief

Jaa inderdaad... het is nu weer heel rustig hier!

20. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja zeg het wel... dat heel rustig is. zeker film kijken of zo... of bezig met vluchttas inpakken dat zorg ze niet vergeten haha..

Deel Deze Pagina