haha ja heir op t forum is t ook rustig, maar bedoelde in mn buik hihi heb jij je vluchttas al klaar jaki?
oooh haha... in mijn buik is nog actief maar die gaat beginnen rustig worden denk ik. mijn vluchttas is allang klaar haha.. al ruim weken of zo geleden wel aantal keren nagekeken of ik alles ingepakt heb. maar nu heb ik wel ver trouw dat ik alles heb ingepakt
ik zit met een schuin oog naar gv te kijken hihi ...... had gisteren toruwens een stukkie van mijn slijmprop vermoed ik ....was wit geelachtig met wat roze bah
Hi, @Sybje, klinkt inderdaad als slijmprop. @Jaki, als die vluchttas compleet is laten staan he! Buurvrouw beviel "pas"met 41 weken en nog wat en had van alles eruit gehaald, die piama zat zo lekker e.d. @jstd, weet niet of je het ziet dat je vliezen breken, maar vaak voel je het welk (hoor ik) je kan het dan alleen slecht controleren. Maar verruit de meeste bevallingen beginnen met weeen en dat is wel zo lekker als je van in bad zitten houdt.. Nou ik ga in mijn bedje nog wat tv kijken en dan lekker slapen. Als die menstruatiepijn een beetje op houdt. Weltusten Jooze
sybje, ik denk inderdaad ook slijmpropje dus. jooze, ja vluchttas is echt compleet laten staan zonder uit te halen haha.. dat is wel zonde van je buurvrouw. pfff... rustig aan met menstruatiepijn jdzt. dat komt vanzelf wel hoor denk ik. ik ga ff ook tv kijken voordat ik naar bed ga. jullie alvast (ook) welterusten
ik heb ook stukjes slijmprop verloren geloof ik... wit/geel maar zonder bloed! en ja? zou je een soort knap voelen?
Mijn schoonzus is kraamverzorgende en zei dat als je in bad zit, je een soort klap ook hoort... omdat het ook in geluidsgolven in bad veroorzaakt... niet superhard hoor maar je merkt het ok daardoor zei ze Hier maar heel kort op de computer.... vandaag te lang in auto gezeten en me ribben zijn zoooo pijnlijk wil gewoon geen paracetemol innemen ervoor...
Wat veel meiden die hun slijmprop al geheel of gedeeltelijk verloren hebben. Hier is nog niks te bekennen.
Ik ben ook nog op hoor! Maar zit lekker al de hele avond tv te kijken. Heb op zondagavond mijn vaste tvritueel: - Expeditie Robinson - Jan Smit - Op zoek naar Joseph En ondertussen borduur ik vrolijk verder.
slaap lekker ! ik ben inmiddels weer uit bed ...haha kon niet slapen .....dus effe achter de pc en met een schuin oog tv kijken en zo nog even op de nintendo denk ik
buddy nieuws van corien ik ben opgenomen ivm zwangerschap vergiftiging krijg medicijnen. Heb ook gel ingebracht gekregen om bevalling langzaam aan op te wekken. Groeten aan iedereen ..... Corien
Ach jee, wat naar voor Corien! Ze had vanmorgen weer een controle in het zh he? Dan hebben ze haar natuurlijk gelijk gehouden. Ze was al een beetje bang voor zw.verg. volgens mij. Ik ben benieuwd of ze Corien nu zo snel mogelijk laten bevallen. Meid, als je dit leest: Heel veel succes, geluk en sterkte tijdens deze spannende tijd. Ik hoop voor je dat je binnenkort een prachtig babytje in je armen mag hebben. Ik zal aan je denken! Zo, dan ben ik weer hekkensluiter voor vandaag denk ik. Volgens mij moet ik hier toch maar even wat verandering in brengen, hihi.
ik ben ook nog wakker maar ga zo weer een poging doen .... @corien : jeetje toch nog zw vergiftiging ....ppg hoop dat alles goed afloopt voor jou en de kleine , succes hoor meis
Succes met de 2de poging Sybje! Weltrusten! P.S. Conny, moest jij nu ook morgen naar het zh? Of was dat volgende week?
Ohw, ik zie het al in de lijst. Dat is volgende week... Oef, spannend he? Nu ga ik echt afsluiten. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
zo, heb 5 pagina's teruggelezen, ik hoop dat alles goed gaat met julie. morgen toch maar vluchttas inpakken en net heb ik zeiltje bovenop matras gedaan. Krijg toch langzamerhand de zenuwen.... Morgenavond nog 1x naar de Lama's maar ga niet in de zaal zitten... vorige keer zat er iemand achter me heel hard te juichen en te klappen, kreeg echt beschermende neigingen... zou het trouwens niet eens bedtijd wezen ga steeds later slapen en word steeds later wakker, maar ben nog niet moe...
Jaaaaaaaa ik ben de hekkensluiter! Vandaag niet veel online geweest, beetje gerommeld met mn mannetje. We hebben in de voortuin 2 palmbomen gezet, staat erg leuk! En we waren in een tuincentrum en daar was het al kerst, hmm heel erg raar vind ik dat! Kerst, lijkt nog zo ver weg! Eerst een babytje! Het word hier toch wel spannend he, het begint iedereen al een beetje te kriebelen lees ik zo. Heb ik ook al een beetje, al niet zoveel, want ik moet nog 2 weken werken ppfff sta me bij! @vluchttas; ik heb wel al wat klaar gelegd voor de baby enzo maar moet nog even gaan kijken voor gewone onderbroeken, kraamverband in een string zit toch wat minder denk ik haha! En ik denk dat ik na de bevalling niet eens kan denken aan een string! Mijn vriend voelde vandaag een 'pootje' zei die. HUH? POOTJE? het is geen beest haha! Welterusten allemaal! Straks kijk ik lekker I am legend, als de voetbal op tv is afgelopen, grrrr word gek van al die voetbal programma's op tv, ik heb er echt zo eentje thuis die ze dan ook allemaal wilt zien! Grrr!
goedemorgen! Wat vervelend nieuws van Corien zeg, hoop dat het toch een beetje meevalt en dat alles goed komt met de kleine... Ik heb vermoedelijk een keelonsteking te pakken *auw* *auw*