Goedenmorgen, @Corien, ik hoop dat je snel bevalt, maar dat zal wel! En dan weer snel naar huis! @Noatje, is je schoonzus ook jou vk? Lijkt me vreemd, maar als het klikt misschien ook wel lekker. @Inie en minie, niet alleen raar nu al kerst, maar vooral ook kerst met warm weer, zou ik geloof ik niet aan kunnen wennen. Hier redelijk goed geslapen, zo bellen voor een echo afspraak. Voor de rest zie ik wel wat e dag brengt. Jooze
@ Jooze, nee daar hebben we expres niet voor gekzoen, omdat het in de familie al eens fout is gegaan. Mijn schoonmoeder had namelijk haar schoonzus als kraamverzorgster en moest plotseling wegens hevige bloedingen worden opgenomen. Baby is niet meegegeven naar het ZH dus moeder en kind zijn na de geboorte 12 uur gescheiden geweest, en schoonzus had de baby al an pa en oma laten zien....
Wow noatje, Dar zou ik echt kwaad om kunnen worden. Zou het zelf ook niet prettig vinden een bekende als vk maar dat is heel persoonlijk! Jooze
Dat is nog steeds een wrangelpunt al is het bijna 24 jaar geleden nu... mijn schoonzusje is trouwens getrouwd met desbetreffende baby hihihi Ik heb een heel goed kraambureau in de buurt uitgezocht en nu al blij met de service die ze bieden (gratis cursussen en komende zaterdag een gratis kraambeurs) Ik weet trouwens niet wat ik heb, ik ben heel de morgen al flauwtjes... vanmorgen ontbeten met grote bak kwark, daarna kop thee op en nu nog helemaal flauw...
goedemorgen. @corien: sterkte meis! heb vanacht een goede nacht gehad. alleen hou ik heel veel vocht vast. mijn onderbenen vanaf mijn knie waren gisteren echt heel dik. mijn enkels doen er zeer van. ook mijn onderarmen houden vocht vast. heb een zwaar gevoel in mijn armen en kan er putjes in drukken zeg maar. zijn er meerdere die hier last van hebben?
Goedemorgen allemaal, Hier een redelijk goede nacht gehad. Rick net naar de peuterspeelzaal gebracht en nu even achter de computer en ook even gebeld met de vk. Ik heb nog steeds de afscheiding, als je dit zo kan noemen, maar het is een beetje licht bruin. De kleur is een beetje hetzelfde als je ongesteldheid bijna over is. Ik hoop dat jullie mij begrijpen want ik weet anders niet hoe ik het moet uitleggen. De vk gaat het even overleggen met de andere vk en dan belt ze daar over terug. Dit ook i.v.m. mijn bloedverlies met 35 weken. Jullie horen het nog wel. Oja, ik heb 2 nieuwe foto's geplaatst.
Goedemorgen! Ben benieuwd of Corien inmiddels bevallen is. Nog niks gehoord Conny? En hopelijk horen we ook snel wat van Magdalena! Hier ook redelijk geslapen. Komt vast omdat ik pas om 1.00 uur op bed lag... hihi. @Ienie en mini, ik wil ook wel 2 palmbomen in de tuin! Dat lijkt me mooi, maar hier niet zo gepast. Die dingen zijn vast dood bij het eerste graadje vorst... En ja, ik vind het vreselijk als er al zo vroeg dingen te koop zijn voor kerst, of als er al zo vroeg versierd is. Ik vind dat Sinterklaas eerst weg moet zijn. Hebben jullie trouwens Sinterklaas op Aruba? @Noatje, beterschap met je mogelijke keelontsteking. Dat doet inderdaad au! Ben je nog steeds flauwtjes? Misschien even een cracker met kaas ofzo? @Jootje, nee, ik heb geen last van vocht vasthouden. Maar het lijkt me behoorlijk irritant. @Schildje, ben benieuwd wat de vk zegt. Heb geen flauw idee wat het kan zijn. Mooie buikfoto's hoor! Jij hebt net zo'n bescheiden buikje als ik. Ook de jouwe is niet veel gegroeid sinds de laatste foto, volgens mij.
@schildje: mooi buikie hoor! @noatje: beterschap met je keelontsteking! bah niks aan ziek zijn... @Janny: wat lig jij toch steeds laat op bed zeg? anders was je altijd 1 van de eersten die lag (al lag ik zelf ook niet vroeg hoor, was ook alweer kwart over 12)
goeiemorgen meiden! Corienheeeeeel veel succes met je bevalling!! schildje ben benieuwd wat de vk zegt! mooie buikfoto's! ini en mini leuk palmbomen!! nog steeds warm daar? hier ook alles nog rustig, wel menstratiepijn af en toe, geen harde buiken. heb wel 24/7 last van mijn maag, hele tijd zo'n zuur gevoel, en soms ineens heel erg, dan neem ik maalox, maar gaat niet helemaal weg
jeetje maxje jij bent alweer 381/2 week zwanger. gaat hard zeg! word spannend bij jou vervelend hé die zuren. Heb er ook een hele tijd last van gehad, maar lijkt nu minder te worden gelukkig!
Ben benieuwd hoe het met Corien is... zou ze al bevallen zijn... schildje ben benieuwd wat de vk zegt. Morgen weer naar de vk ben benieuwd hoe de kleine ligt en of de kleine al is ingedaald, morgen zullen we het horen. Mijn nichtje van 4 gaat mee ze heeft zoveel fantasien over de baby in mijn buik dat ze wel mee wil
Goeiemorgen! @Corien, jeetje, heftig! Maar ik ben wel benieuwd! Ehm...ik geloof allemaal hier. @JsztD, zet die vluchttas eens klaar joh! Bij mij staat ie al een week! @Noatje,auw, beterschap! Hier geen nieuws. Geen rommels, geen buikpijn, helemaal nix, noppes, nada. Ben wel begonnen met framboosbladthee. Ben benieuwd.
Dankjewel voor alle beterschap berichten! Ik ben nog drukbezig met het geboortekaartje, 15 min op de computer en dan weer 30 min lopen of liggen, Zodat mijn ribben het vandaag ook nog uithouden @vluchttas: ik heb de mijne ook nog niet klaar ook nog niet zo'n haast mee, benpas over 5,5 week uitgerekend Nu ik alle plotselinge buddyberichten zie, denk ik dat het msschien toch we handig is om een buddy te hebben... dus mocht iemand nog op zoek zijn....
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - ? jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 20 oktober Baylee met verlof 22 oktober baylee- afspraak vk 12.10 uur 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk schildje-afspraak vk 14:45 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Goedemorgen allemaal Spannend voor Corien! Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Het gaat voor een aantal wel opschieten nu. Ik zou willen dat ik erbij hoorde maar hier is nog niets aan het handje. Ik heb net een keer een harde buik gehad maar voor de rest nog niets te merken. Ik ga morgen mijn vluchttas maken! Dat lijkt me nu wel een goed moment. Vandaag 36 weken! Dat klinkt toch wel erg ver hihi. Ik heb nog geen nieuws van Tipp. Ik hoop echt dat ze zo naar huis mag.
Volgens mijn vk zorgt framboosbladthee voor een soepelere baarmoedermond zodat die zich sneller opent en voor een sneller herstel met minder bloeding na de bevalling.