Hi, @Noatje, misschien te weinig zout en bedenk ook dat je wel gegeten hebt maar op zich redelijk mager, baby's houden niet van mager @Schildje, wat raar van die afscheiding ben benieuwd wat de vk zegt! @Maxje, jij bent echt het verst van allemaal geloof ik! Hoop voor je dat je snel aan de beurt bent. @Lot, leuk hoor een kindje van 4 mee, kan die het hartje horen enzo. ben benieuwd hoe ze reageert. @Wendy, hoe is het met je stuitje?! Ik heb voor vanmiddag een afspraak voor de echo, maar verwacht er niet te veel van, zal wel goed zijn!. Ik ben ook aan de frambozen thee, je weet maar nooit. Iemand nog een idee voor een nieuwe hobby?! Verveel me dood! Wat betreft Buddy, die heb ik niet, maar wil ik eigenlijk ook niet. ik laat zelf (of mijn vriend0 wel wat van me horen. heb een laptop dus zie het niet mis gaan!. Jooze
Middeltjes om de bevalling op te wekken schijnen onder andere te zijn: -gyntonic -Chinees eten -sex -onderrugmassage -ananashart eten. Heb trouwens stress met de belastingdienst in NL. Stelletje idioten
Ja maar ananashart schijnt niet goed te zijn hoor! Weet niet meer wat er mee was, maar er was iets mee!
Ik hou het bij framboosbladthee voor een sneller herstel. En misschien wel sex. Manlief zal er wel bij mee zijn hihi.
Goedemorgen! Wat een spannende berichten weer. Ben heel benieuwd hoe het met Corien gaat! Hier alles nog bijzonder rustig in de buik, althans: beweging te over, ik denk dat ons hummeltje alle rek- en strekoefeningen uit de vaderlandse geschiedenis in herhaling heeft uitgeprobeerd... Maar geen harde buiken. oefenweeen, slijmproppen of dat soort zaken. Maar je weet natuurlijk nooit wanneer het begint en hoe snel het dan gaat, dus ook ik ga vandaag maar eens een vluchttas klaarzetten denk ik! Verder zit er schot in het geboortekaartje (kan ook geen kwaad!) en hangt er weer een lading babykleertjes schoon en fris aan de waslijn.
Sex is volgens mij iets waarmee je kindertjes kan krijgen. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet Ik ken alleen de bloemetjes en de bijtjes 8)
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dan een grotere kans hebt op een weeenstorm? Maar geen idee of dat ook niet weer een van die bakerpraatjes is!
haha chebu, dat verhaal van de bloemetjes en bijtjes ken ik, maar hoe het in de praktijk gaat kan ik me niet meer herinneren
ananashart is echt heeeel smerig, heb ik bij mijn dochter geprobeerd en hielp natuurlijk niks.... Ik heb ook erg last van vocht (weet niet meer wie het vroeg) vooral in mijn onderbenen, voeten, armen en gezicht, pffff, hoop dat het nu sneller weggaat als bij de vorige zwnagerscghap! ik ben het verst al? maar ik kan ook pas half november bevallen hoor, als ik overtijd ga (hoop t niet)
Is dat zoo? ik ken alleen de ooievaar 8) Verder las ik dat iemand nog een buddy zocht? Misschien kunnen Chebu, ik en ... (ben vergeten wie het was ) 3-way buddy's zijn als je wil haha. En jaaa Chebu vandaag is het zover... IK GA MIJN VLUCHTTAS PAKKEN hihi Verder hier wel oke geslapen, maar 2x wakker geworden.. alleen heb ik nu vreselijke spierpijn overal en hoe ik daaraan kom?
dat was ik! heb je nog tips wat je kan doen om het tegen te gaan? dus jij hebt ook vocht in je armen...vind het zo akelig voelen. mijn armen voelen zo zwaar! heb jij dat ook?
Geen probleem. Ik wil best een driehoeksbuddyverhouding. Kinderen komen uit kolen. Vandaar dat ik volgende week maar eens een goeie boer met wat flinke kolen uitzoek
hallo dames Nou weer spannende berichten hier .... Ik ben ook heel benieuwd hoe het met corien gaat ! En ook nieuwsgierig of de baby van magdalena er al is ..... ? Khoop dat we gauw wat horen ! Ik ga vandaag ook maar me vluchttas inpakken... en hopen dat die vluchttas er niet te lang blijft staan
Ik heb een kaasmonster in mijn buik. Hij voedt zich op kaas. Het liefst van die hele vette. @Sybje, welnee. 1 keertje is meer dan genoeg
Hi, @Jootje, sorry, nee vind het leuk online maar telefoonnummers uitwisselen enzo is niet echt mijn ding. @Whabbit, jij bent er klaar voor zo te lezen. @Ananas, heb even gegoogled, maar ik heb ongelijk, geen gevaar met ananasharten tegengekomen. Ze zijn alleen heel erg hard en niet te eten. wat ik wel tegenkwam was een verhaal van een gynaecoloog die gezegd had ytegen iemand (met vroege weeen) dat die geen ananas moest eten. heb dus maar meteen een blikje opengetrokken je weet het nooit @Sex, klaarkomen (van de vrouw) zou weeen opwekken) en sperma de baarmoedermond verweken geloof ik... Enne je ouders hebben toch ook maar 1 / 2 x sex gehad (gelang hoeveel kinderen ze hebben). @Voor de dames met vocht, lijkt me heel vervelend, hoop voor jullie dat het niet te lang blijft! @Maxje, ja raar he, je hebt gewoon 5 weken waarin je kan bevallen dat is best heel lang. Jooze