Oooh syb ontzettend veel sterkte... ik snap dat je het ineens heel snel vind gaan allemaal maar komt helemaal goed hoor!
Sybje wat vervelend voor je! Lijkt me echt een raar idee. maar je hebt wel over 2 daagjes je baby! Dat is wel super GOED NIEUWS! Tipp mag naar huis. Ze heeft wel bedrust maar mag in ieder geval na een week eindelijk uit het ziekenhuis. Maxje dit was wel de laatste keer hoor dat ik langs ben gegaan. Vooral het rijden is best zwaar aan het worden. En ik heb het idee dat het allemaal wel loopt.
@Sybje heel veel sterkte en dat je maar een wolk van een kindje op de wereld mag zetten woensdag! Hebben jullie dat ook dat je 's nachts wakker wordt en denkt dat je vliezen zijn gebroken tot je goed wakker bent en je bedenkt dat dat niet zo is :s
@sybje; ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Nog eventjes en je mag gaan genieten van je kleine wonder. @Tipp; welkom thuis meid. Doe het heel erg rustig aan hé. Liefs Hummel.
@ Corien; ik wens jou ook heel veel succes toe. Het wordt nu wel heel spannend. Zo langzamerhand gaan de eersten bevallen. Liefs Hummel.
Ohw Sybje, ik kan me zo goed voorstellen dat het allemaal zo dubbel voor je is! Aan de ene kant die onzekerheid en twijfels, aan de andere kant blij dat het eindelijk zo ver is... Ik wil je ontzettend veel succes, sterkte en doorzettingsvermogen wensen. Ik weet dat je het kan. Ik wacht een smsje van je af. Toi toi toi en alvast veel pleizer gewensd met je kleintje woensdag! Tipp, welkom thuis! Dat moet heerlijk voor je zijn! Ik moet nu gaan! Doei doei!
Jeetje wat een nieuws.. Sybje: Logisch dat het allemaal zo dubbel voor je is, enerzijds de blijdschap dat het bijna zover is, anderzijds zit het ook allemaal niet echt mee. En Corien ook heel veel succes en sterkte! Tipp: Welcome home! Hier druk aan het wii-en, hij doet het weer!
sybje heel veel sterkte. Lijkt me idd dubbel. En als huilen helpt gooi je het er toch lekker uit! Heel sterkte en geluk de komende dagen
@ Sybje: mm toch zo anders dan je verwacht had! Heel veel sterkte en dat alles heelgoed mag gaan en je vlug je kleintje mag showen!
wendy, wauw dat is mijn bedoeling. je buik groeit echt nog steeds flink maar die wil niet nog niet eruit te komen haha. ik denk dat jouw baby wel 52 cm wordt hoor.. haha... Sybje, wat vervelend maar wel straks heb jij ff genieten met je kleine als het alles goed loopt. ik zal natuurlijk aan je denken. Tipp dat je mag naar huis gaat. en wel veel rustig aan doen he.. corien. wat ook ff vervelend maar ook dat spannend dat bijna je kleine op de wereld gezet zoals bij sybje. klein wonder haha die wii spel.. welke spel? ik heb mariorace, marioparty acht. en nog wat.. weet ik ff niet meer het is heel leuk spel. haha.. wie moet nog ook bevallen? ben zo benieuwd...
jeetje sybje...wat een shocking nieuws allemaal..net als voor Corien..... maar gelukkig wel de wetenschap dat de beebjes er bijna aankomen... tipp lekker dat je naar huis mag...
kijk eens bij mij is nu zes pond ongeveer zegt de ziekenhuis maar morgen weet ik het meer hoeveel kan ongeveer onze kleine worden dus. ben benieuwd.
@Tipp: fijn dat je weer naar huis mag! @Corien: valt niet mee, he..heel veel sterkte en succes! Laatste loodjes! @ Sybje: eindelijk ingeleid, natuurlijk is het wennen omdat het nu heel dichtbij komt, maar woensdag hou jij een wolk van een baby in je armen en zijn deze dagen een verre herinnering! Dat onzekere gevoel hoort erbij, hoor..probeer te denken aan de leuke kant! Woensdag is het zover! Succes,meid!
Hoi hoi, Ja, ik ben ook heel erg blij dat alles goed is. Nu lees ik dat het bij Sybje wel/niet goed is. Toch fijn voor jou Sybje dat ze nu een beslissing hebben genomen voor jouw. Als het goed is heb je a.s. woensdag zeker een wolk van een baby vast en kun je gaan genieten van de kleine. Het is misschien niet wat je verwacht had wat zou gebeuren en ik kan je tranen ook zeker begrijpen en het onzekere. Voor mij is het onzekere vandaag weggenomen maar voor jouw....Ik zal zeker aan je denken de komende paar dagen. Net als de rest hier. @Janny, je hebt helemaal gelijk dat mijn buik niet zo gegroeid is. Maar dat maakt ook niet uit. Ik kom nog steeds aan en daar gaat het om. Oja, we weten nu ook wat het is trouwens. De gyn. was zo aan het kijken en opeens vroeg hij van weten jullie het al. Nou, nee zeiden wij. Hij bleef op 1 punt steken en vroeg toen aan ons moet ik doorgaan of willen jullie het weten. Mijn man gaf aan dat hij wat gezien had en toen de gyn mij aan van wat wil jij...weten of niet. Toen keek ik de gyn. en mijn man aan en toen heb ik mij overgegeven. Het wordt een ....... haha ik hou het nog even voor mij zelf. Dit omdat ik niet weet of dat er mensen hier zijn die mij kennen. Dan is het jammer als hun het al weten. Het enige wat ik kan zeggen is dat de geslachtkalender niet klopt. Voor diegene die nog weet wat ik een keer heb opgezocht..... Ik vind het geweldig en ook wel apart dat wij nu weten wat ik in mijn buik heb zitten. Wel makkelijk voor de meerdere namen voor op het geboortekaartje. Sorry voor het lange verhaal maar het moest er even uit.
bedankt voor alle lieve reacties meiden .... had het zeker wel verwacht maar nu het zover is is het zeker een opluchting ...maar ook zo spannend .... heb net de foto's van ons kamertje in mijn album gezet en de allerlaatste buikfoto