Hoi dames Sybje: succes en sterkte. Zal aan je denken. Hier veel harde buiken. Gisteravond/nacht veel last van indalingsweeën. Heel fijn om 1 uur snachts. Het gevolg.... heel vaak naar de wc Verder gaat het hier goed. Steeds minder last van de bekken. Het lukt al om een half uurtje te wandelen met bekkenband om. En ook het autorijden gaat iets beter. Wel maar maximaal 20 min. Deze week de vluchttas klaar maken en een lijst met telefoonnummers en te doen dingen voor manlief. Zag trouwens dat ze bij kruidvat fleece wikkeldoeken hebben, ga er morgen gelijk een halen. Toch wel lekker voor inhuis voor de kleine. Ga zo even douche en lekker voor de tv hangen. groetjes MarielleB
@ sybje Jeeetje wel allemaal dubbel maar jij heb woensdag je baby in je armen Ik wens je heel veel sterkte en veel succes morgen en woensdag !
Sybje wat spannend! Maarja, of het nu morgen wordt ingeleid of over een week... het wordt er niet minder spannend van... Dus heel veel sterkte vast, en hou je maar vast aan de gedachte dat jij nu heel snel je kleine wondertje in handen hebt!
Sybje en Corien, heel veel succes en sterkte! We zijn benieuwd. Tipp, welkom thuis (als je dit leest morgen ofzo). Ik ga de computer uitdoen. Trusten!
Jooze; menstruatiepijn, ik zou denken dat ik al bijna ga bevallen. Ik heb dat nog niet gehad, wel harde buiken. Corien; heel veel sterkte, heel naar voor je, wel leuk dat je ws al snel gaat bevallen, hoop dat het niet te lang gaat duren voor je. Spannend! Schildje; mooie buik! En wat een opluchting voor je! Chebu; ik had daar over gelezen, frambozenbladthee, is dat lekker? Dan ga ik het misschien ook proberen. En waar koop je dat? Sybje; jeetje, wat spannend! Fijn voor je dat het nu snel gaat komen. Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt! Heel veel suc6. Mooie foto's, leuke kamer! Tip; wat goed dat je weer naar huis mag!
Ik slaap opeens weer wat beter 's nachts, echt lekker. Moet er alleen wel één keer uit om te plassen, zo rond 4 of 5 uur, maar slaap dan weer snel in. We hebben vandaag het traphekje bovenaan de trap opgehangen, voor de hondjes. Ze slapen in de hal beneden en ik wil niet dat ze naar boven komen als ik lig te bevallen of als we met de baby bezig zijn. Ze zijn namelijk erg nieuwsgierig. Ik ben ook allerlei dingen aan het opruimen en schoonmaken, hmm toch nesteldrang? Sex; staat bij ons ook op een heel laag pitje, we hebben allebei gewoon wat minder zin en het gaat niet zo makkelijk meer. We verlangen er wel weer naar om het gewoon te kunnen doen, zonder die buik erbij
@tipp : wauw fijn dat je weer naar huis mag ...waarschijnlijk spreek ik je niet meer van te voren maar geniet maar lekker van de laatste weekjes thuis ! @all : bedankt voor alle lieve reacties ....doet me goed !
@ Sybje, jemig wat spannend ineens zeg. Morgen al naar het ziekenhuis. Heel veel sterkte *Knuffel* @ Corien, Heel veel sterkte, *Knuffel* @ Tip, fijn dat je weer naar huis mag. @ Babylicious08, die dromen zijn heel herkenbaar, die heb ik ook bijna elke nacht
jee sybje wat spannend! Heel veel sterkte, succes en geniet van de eerste momenten met zijn 3tjes! Corien, ook nog spannend bij jou, hoop snel wat te horen! Tipp; fijn dat je weer thuis bent!
Hi, Veel geschreven weer, @Tipp, welkom thuis! Heel blij dat je weer thuis mag zijn, wel rustig aan doen he! @Corien, echt balen, hoop voor je dat de bevalling snel doorzet! Anders wordt het wel heel erg zwaar! @Sybje, wel fijn dat je man er in ieder geval bij was dit keer en je niet moeilijk hebt hoeven doen (beginnen over wanneer je ingeleid wordt). Het is dubbel allemaal, maar woensdag heb je die kleine in je handen en de suiker is snel weg dan (als het goed is). Wat betreft het bloedverlies, misschien begint de bevalling al, dat zou toch mooi zijn! Heel veel succes en geniet met zijn 3en. @Manon, , ik heb gewone frambozen thee, maar ik geloof dat het niet zo veel uitmaakt want frabozen sap schijnt ook goed te werken. En ik vind het echt heel lekker. Als je van vruchten thee houdt is frambozen 9blad) thee ook goed gok ik. @Verschillende seizoenen bevallen, ja is wel heel leuk, alleen ook wel raar we dachten we hebben alles in huis blijk ik nu maar 2 paar sokjes te hebben en 1 mutsje... Dus ja echt even wennen. Nou mensen ik ga slapen, maar weer eens dromen dat ik vannacht ga bevallen, dat zou mooi zijn. Weltrusten allemaal! Jooze
Lieve Sybje, heel veel succes meid. We zullen hier vast heel veel aan je denken. Het komt helemaal goed nu, straks heb je je beebje, whoehoe! En Corien ook heel erg veel succes met alles! Nog even en we hebben de eerste babies, yeah meiden nu gaat het bij mij ook wel kriebelen eigenlijk! @jooze, ow nog even wat sokjes en mutsjes erbij halen of niet haha! Nou mijn man is nu thuis, we gaan iets leuks doen zegt tie, hmmm wat is de verrassing? Ik ben benieuwd! Fijne avond allemaal! Of eigenlijk voor jullie al welterusten!
ik ben weer wakker hihi ....manlief ligt al diep te snurken ....die mannen hebben het makkelijk he ...ppfff mijn schoonmoeder belde vandaag dus ik vertelde dat ik morgen ingeleid word ..... weet je wat ze zei ? komt cor(mijn man) morgen dan bij ons eten ? uuhhmm oke ..heb gezegd dat we daar nog wel even over bellen .....of het wel of niet uitkomt ... weet dat het niet zo'n vaart kan hebben inleiden ....maar volgens mij snapt ze het niet helemaal
haha sybje ik moest zo lachen om je bericht, of je man dan kwam eten, haha is echt zo'n typische (schoon)moedervraag!