November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Spannende dag vandaag... ben benieuwd of de nov.baby stroom nu op gang komt :D

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden...

Nou...Ik ben na een week ziekenhuis gelukkig weer thuis...

Wat was er nou aan de hand? Ik ging vorige week maandag vol goeie moed naar mijn vk. Daar bleek mijn bloeddruk weer te zijn gestegen en dus stuurde ze me door naar het zh. Daar een uur aan de bloeddrukmeter en de ctg gelegen. Na nog bijna een uur wachten kreeg ik te horen dat ik medicijnen moest gaan slikken om mijn bloeddruk omlaag te krijgen. En omdat ze zeker wilden zijn dat de medicijnen aan zouden slaan moest ik blijven. Hoe lang was toen nog niet duidelijk...
    En ivm met die hoge bloeddruk hebben ze ook meteen maar een groeiecho gemaakt... Die was, net als de ctg, helemaal ok. Dus niks aan de hand met kindlief, alleen met mama...

Toen begon het hele dagelijkse zh ritueel... Om 8:00 medicijnen en ontbijt, daarna bloeddruk meten en ctg, bezoek van de arts, ochtendbezoekuur voor partners, lunch, niks doen, bloeddruk meten, middagbezoekuur en medicijnen, niks doen, avond eten, avondbezoekuur, bloeddruk meten, slapen etc...

Op woensdag kreeg ik te horen dat als mijn eiwit bij een spoortje bleef en mijn bloeddruk zo zou blijven dalen dat ik dan donderdag misschien naar huis mocht. Donderdag een andere arts en ik mocht niet naar huis. Inmiddels was ik het daar al wel goed zat :( (ondanks een gezellige kamergenote, 37 weken, ook te hoge bloeddruk) Op vrijdagochtend werd besloten de dosis medicijnen te verhogen. Ook werd er opnieuw bloedonderzoek verricht. De utslag daarvan was helemaal goed... Gelukkig... :D Zaterdagochtend toch maar weer eens gezeurd om naar huis te mogen ( me in mijn bed liggen vervelen kan ik thuis ook, en daar heb ik dan in ieder geval internet, zodat ik niet helemaal het gevoel had afgesloten te zijn van de buitenwereld...) Hij zou het maandag in de groep gooien. Zondag steeg mijn bloeddruk weer, dus ik had alle hoop maar laten varen en zag me in gedachten daar al liggen tot het kind er was...

Maandagochtend was mijn bloeddruk iets lager, maandagmiddag nog iets later. Vlak na het avondeten kwam de verpleegkundige de kamer in met de co-assistente. "ik heb goed nieuws" ik:"oh..." zij:"je mag naar huis!" ik:"oh... wanneer?" zij:" nou...ehm... nu!" Yesss eindelijk weer mijn eigen bed...:D

Dus... Ik lig nu thuis met bedrust op de bank (ik heb de term bedrust maar even verbouwd tot bankrust... Vind het beneden bij mijn beestjes een stuk gezelliger). Donderdag moet ik op de poli bij de gyn terugkomen.

Ondertussen komt mijn moeder elke dag hier in huis werken en werkt mijn man veel vanuit huis voor zijn klanten!

3. Niet meer actief

Oooh tipp wat heerlijk dat je weer thuis bent... een ziekenhuis ben je inderdaad snel beu!

Nou doe rustig aan he!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ikke wel... mij krijgen ze niet nog een keer :) Gewoon op de bank liggen, forum, boek, dvdtje en lekker voor me laten zorgen en rennen :D

5. Niet meer actief

Hahaha goedzo :D

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Tipp,

Welkom terug! Fijn te weten dat met het kindje alles goed is. Wel lekker dat je thuis kan blijven nu. Wel op de bank blijven liggen he! Maar als je moeder en je man een beetje mee werken moet dat wel lukken toch!

Jooze

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Ik ben voor een baby storm sta vooraan in de rij!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja jooze... Ik heb gelukkig veel hulp, dus dat scheelt...

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tipp Fijn dat je weer lekker thuis bent, daar kun je ook je rust nemen(wel doen he). Gelukkig is met de kleine alles goed.

Corien en sybje heel veel succes en nog niets van magdalena gehoord?

spotlight hoe is het met je kleine man?

Hebben jullie ook zo'n herfstdag regen en wind, vanmiddag lekker aanrommelen in huis nog wat dingetjes halen en vanavond naar de vk ben benieuwd of de kleine goed ligt.

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Wat fijn Tipp dat je weer thuis bent!
    Ik zou het ook wel zat zijn ja na een week z'huis!
    Gelukkig kan je nu thuis lekker op de bank hangen!

ik ben ook wel voor een babystorm hoor :D

11. Niet meer actief

Woehoeee ik sta bij je Jooze !

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, fijn dat je weer thuis bent! En nu maar bijlezen :evil:

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Jtzd, netjes achteraan sluiten he! ;)

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen

Hier lekker geslapen. Verder weinig nieuws.
    Ga eens wat dingen doen die ik al weken van plan ben.
    Kom nog wel eens kijken vandaag.

groetjes MarielleB

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi chebu... Ik ga echt niet alles bijlezen... veel te veel...

Had ik nou begrepen dat sybje woensdag gaat bevallen? Nog meer nieuws?

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp:
    Magdalena is waarschijnlijk al bevallen.
    Corien is waarschijnlijk nu bezig (werd in het ziekenhuis opgenomen met verdacht op zw-vergiftigin)
    En sybje gaat morgen.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh jee wat gaat het ineens snel... Spannend...

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Welcome back, Tipp! En wat een verhaal! Jeetje, kan me voorstellen dat je het zh goed beu werd! Fijn dat je nu lekker op de bank kan liggen internetten...

@Bruidje, ik ga wel naar de jonge gezinnen beurs. Het is de bedoeling dat we zondags gaan, als we op terugreis zijn vanuit Rotterdam. Jaja, ik heb namelijk zaterdags een concert van Jan Smit! Haha, loop ik daar hoogzwanger. Maar ja, ik ben pas 22 november uitgerekend en verwacht niet dat ik 2 nov. al ga bevallen.

Verder vind ik het heel erg spannend dat de eersten nu aan het bevallen zijn. Whoehaa! Het komt voor ons allemaal dichtbij. Ben zo benieuwd naar jullie kleintjes! We gaan wel foto's plaatsen op hyves he? Laat de babyboom maar komen!

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Over de jonge gezinnen beurs. Heb wel zin om te gaan. Maar twijfel nog. In het weekend zal het wel stik druk zijn en het is nogal een stukje rijden.

groetjes MarielleB

20. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    Jonge gezinnenbeurs ja wil er ook heen wij gaan waarschijnlijk op donderdag want het weekend zag ik niet zitten al denk ik dat alle dgn behoorlijk druk zouden zijn.

Deel Deze Pagina