November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik wilde er op zich op die vrijdag heen. Donderdag even aan de gyn vragen of dat mag...

2. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    zo eindelijk ook eens het kraampakket uitgepakt en klaar gelegt op planken al zal ik het grote deels niet nodig hebben hier want moet toch in het ziekenhuis bevallen.
    matrasbeschermen wel van de week alvast op bed leggen en vluchttas pakken dat wil ik iig voor de 37e week klaar hebben moet bekennen dat ik dat allemaal bij me vorige zwangerschap allemaal niet gedaan had ik wist wanneer toen de ks(38+5) plaats zou vinden dus nooit met me domme kop na gedacht dat het wel eens eerder kon komen :$

Kast met schoenen ook helemaal uitgeruimd gezogen en weer ingeruimd 3 wassen al gedraaid kom alleen aan minder dingen toen dan ik zou willen want me zoontje is ook thuis en wil ook aandacht al zit hij nu ff lekker nijntje aan het kijken.

Morgen lekker op pad voor babyspullen die we nog nodig hebben.
    Kijk er al naar uit

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Wat een verhaal Tipp, rare laatste loodjes heb jij zo! Maar heel fijn dat je weer thuis bent en dat de hulp ook allemaal op orde is. Kan me wel voorstellen dat de dagen lang voor je zijn als je eigenlijk niks mag doen... Gelukkig heb je ons nog ;)

Janny, ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt?

Hihi, Ram, hier zit het kraampakket ook nog veilig in de doos waarin ik het ontvangen heb. Misschien inderdaad geen gek idee om de boel eens uit te gaan pakken.
    Wat ik me nou nog afvroeg, beleef je de laatste weken bij een tweede nou anders dan bij een eerste?

Ohja, nog even een vraagje aan iedereen (met name de "minder-bedeelden" onder ons :oops: ): weet iemand of er ook voedingsbeha's in A-cup zijn? Want wat ik op internet tegenkomt begint allemaal bij een B-cup en ik vrees zolangzamerhand dat ik dat toch echt niet ga halen (behalve dan waarschijnlijk in de dagen dat ik stuwing heb)...

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Tipp

Welkom terug! Kan me voorstellen dat je het even goed zat was in het ziekenhuis. Nu maar lekker rustig aan doen en je laten verwennen.

xxx

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Bruidje: Ik kom ook uit brabant maar ga vrijdag wel naar de beurs! Mocht het toch beginnen ga ik wel naar het ziekenhuis daar hoor... hihihi...maar daan gaan we niet vanuit... bij ouders van nu zat trouwens een heel leuk boekje met veel kortngsbonnen!

@Magreet: Ik dacht dat ze bij de Hema wel kleine maatjes hebben, deze zitten trouwens ook veel beter dan die van de prenetal en kosten nog geen 20 euro!

@Tipp: welkom thuis, fijn dat je er weer bij bent!

Ben vanmorgen naar krijdvat geweest, zwitsal 200 ml flessen waren 2e voor de helf van de prijs... uiteindelijk maar 2 flesjes meegenomen... en ook 2 pakken luiers...en een boxkleed voor 10 euro! Ik liep toch trots over straat met de luierpakken in mijn hand :D

*Wat hebben jullie trouwens in huis als verzorgingsproducten?

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Zijn we weer, 8 uur hier nu, vandaag werken maar pas vanmiddag om 3uur dus dat valt mee. Ben ik hier nog de enige die werkt of niet? :(

Welcome home Tipp! Fijn dat je weer thuis bent, doe je heel rustig aan? Laat ze maar lekker voor je zorgen. Fijn dat het goed gaat met de beeb, is tie een beetje rustig?

Vandaag paar dingen regelen bij de gemeente en de verzekering, bah, heb er echt helemaal geen zin in, kost me zoveel energie. Eigenlijk zou ik gister al gaan maarja, had echt geen zin haha! Een beetje thuis rommelen vind ik nu het lekkerst.

7. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Bedankt voor de tip Noatje! Ik zal er eens gaan kijken.

Heb trouwens nog even nieuwe buikfoto's geplaatst. (Buik lijkt echt enorm, maar valt in 't echt nog wel mee omdat ik lang ben.)

8. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hi margreet,

Je buikje is mooi hoor!
    Enorm valt wel mee haha, dat lijkt zo denk ik!

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ik heb ook maar een nieuwe buikfoto geplaatst!
    Zelf gemaakt (ik had de spiegel wel even mogen schoonmaken zie ik haha)!

10. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Dankjewel, dat zit dan dus vooral tussen m'n eigen oren waarschijnlijk, hihi. Maar ik zal 'm straks nog gaan missen, die buik! (vooral als het allemaal slappe hap blijkt te zijn geworden... :) )

Hmmm ik heb wel het idee dat jij inderdaad een van de laatsten bent die nog werkt. Je bent dus gewoon een bikkel!
    Wel herkenbaar trouwens, het liefst thuis willen zijn en een beetje aanrommelen. Zou dat ook met nestelen te maken hebben? (want in poetsen uit 't zich bij mij nog niet)

11. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Mooi hoor! Die spiegel geeft wel een spetterend effect zo! :)

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Margreet, valt wel mee toch?

@Noatje, ik heb hier:
    - Zwitsal haarlotion (2 flessen)
    - Zwitsel schuimbad (1 fles)
    - Zwitsal shampoo (1 fles)
    - Zwitsal creme (1 tube)
    - 1 blikje sudocreme tegen luieruitslag
    - 1 bus Wundschutzcreme van Bübchen (= duits)
    - 1 tube Wind- und wettercreme van Bübchen (tegenhanger is geloof ik Zwitsal schrale wangetjes)
    - 2 pakken luiers Newborn pampers (2 tot 5kg)
    - 1 pak luiers newborn medium ( 3 tot 6 kg)
    - billendoekjes van Zwitsal en billendoekjes van Pampers.
    - 1 fles alcohol voor de navel

Heb net heerlijk onthaard. Nu nog naar de kapper en dan heeft zoonlief op het kraambed een fatsoenlijke moeder.

13. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ja ik denk ook dat ik die buik ga missen. Al zit tie soms echt behoorlijk in de weg, dus misschien ook helemaal niet. En ik ben echt een buikslaper dus ik heb wel zin om weer lekker op mn buikie te liggen! En ja, slappe hap, oh god ik denk er nog maar even niet aan haha :( .

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    mega buddy nieuws

Corien is gisteren met een spoedkeizersnede bevallen van een dochter, laura.

Dit is haar berichtje,

Hoi! Ben gisteren met spoed keizersnee bevallen van dochter laura. Alle twee maar helaas niet samen nacht op intensive care door gebracht. Ze weegt 3400 gram

Ik heb namens iedereen haar gefeliciteerd en heel veel sterkte toegewenst en gevraagd of ik het hier op de site mocht zetten en kreeg dit terug,

Dank je!Zet het er maar op....ik voel me redelijk. Hopelijk is de vergiftiging snel onder controle en mogen we naar huis.

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    YEAH de tweede baby is er!

Heel erg gefeliciteerd met je mooie meisje!

Ik hoop dat je snel uit het ziekenhuis mag en lekker naar huis kan. :D

16. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    CORIEN GEFELICITEERD!

Sybje, je leest dit niet meer, heel veel succes!

Tip welkom terug en rustig aan he!

Noah update:

Noah ligt sinds vanochtend in een bedje! Eindelijk zijn mooie kleertjes aan. Hij is ook van de monitor afgehaald. Hij heeft nu nog één plakker op zijn lijfje, de zgn. klikker. De klikker registreert zijn ademhaling. Als hij 20 sec geen ademhaling registreert, gaat er een alarm bij de verpleging af. Dit zal hij nog een dag of 2 houden en als hij dan geen alarm heeft gehad, gaat ook dit eraf. Hij weegt nu 2025 gram. Nu nog afwachten wanneer zijn voeding weer wat wordt opgehoogd en dat hij alle flesjes leegdrinkt. Ook zal hij van 8 naar 7 voedingen moeten. Naar wat ik heb begrepen zal dit bij een bepaald gewicht gebeuren en wat hij aankan. Nu dus afwachten wanneer hij naar huis mag!
    Voor foto's check zijn babysite

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    CORIEN EN PARTNER, VAN HARTE GEFELICITEERD MET LAURA!!!!!

Geniet van haar!

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @spotlight

Leuk dat hij in een bedje kan, en eindelijk de mooie kleertjes aan, past hij er wel een beetje in? Of heb je van die hele kleine kleertjes nog gekocht?
    Ik ga nu even je foto's kijken!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Spotlight, wat is het toch een droppie. En hij maakt goede sprongen vooruit zeg!

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Corien en Partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Laura.

Deel Deze Pagina