spotlight, wat gaaf dat het zo goed gaat met de kleine jongen. Wat zal het een opluchting voor jullie zijn. dikke knuffel conny
Corien gefeliciteerd met de geboorte van Laura! Hoera!!! (Pff dat is dan wel heel erg heftig geweest, als het een spoedsectio werd en ze op IC lag... maar fijn dat ze zich nu weer wat beter voelt!) Oh Spotlight, wat een goed nieuws! Jouw mannetje is echt een doorzettertje hè... Kom je nog een beetje aan jezelf en aan genieten toe?
@Spotlight: Gefeliciteerd! Weer een mijlpaal! Fijn dat hij nu in een eigen bedje mag liggen! Goed hoor! En prachtige foto's! @Corien: WAT LEUK! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Mooie naam ook, was bij mij tweede voorkeur Ik hoop dat je je snel weer de oude mag voelen en met volle teugen van jullie dochter kan genieten!
@ Corien Gefeliciteerd met Laura!!! 2e novemberbaby al!! @spotlight: wat geweldig nieuws, echt jullie hebben een geweldige doorzetter!
Ik heb maatje 44. Het broekje is nog wat te lang, maar het truitje past precies. De rompertjes in maatje 44 passen niet lang meer..... En het genieten lukt prima, het is een mooi en lief mannetje@
Corien: Gefeliciteerd met Laura! Hoop dat je snel weer opgeknapt bent en dat je heerlijk van jullie dochter kunt genieten! Spotlight: Gefeliciteerd met de mijlpaal, wat ontzettend lief met die kleertjes aan!
@ spotlight, fijn dat het zo goed gaat met jullie mannetje. En eindelijk kleertjes aan... Het is echt een poepie om te zien
Jihaaa!!! Corien, van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Laura!!! Een prachtige naam, dit was ook onze 2e naam voor als het een meisje zou worden. Grappig, bij Marbo ook al. En inderdaad, het moet volgens mij ook heftig zijn geweest. Gelukkig gaat het met jullie beide nu (redelijk) goed. Ik hoop voor je dat je snel met je kleine meid naar huis toe mag! Geniet ervan en rust maar lekker uit!
@Margreet: Het gaat wel weer goed hoor! Ik was niet echt misselijk of beroerd, maar moest gewoon overgeven. Heb ik wel vaker. Dan komt er ook alleen maar gal uit. Heb dit zo'n 3x in de week 's morgens... Niet fijn, maar er zijn ergere dingen. @Spotlight: Wat een schatje hebben jullie! Hele mooie foto's! Zou bijna jaloers worden. Wat goed dat Noah zo vooruit gaat!
Corien Gefeliciteerd! Dat zal wel even heftig zijn geweest. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen om te genieten. Hier niets bijzonders. Ik ben een beetje aan het opruimen maar mijn BI blijft me in de weg zitten. Erg lastig... Tipp Fijn dan je weer thuis bent!
Corien: gefeliciteerd met jullie dochter. Dat jullie maar lekker gaan genieten samen. groetjes MarielleB
Corien gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat het snel met jullie beide goed en kunnen jullie naar huis. Spotlight heerlijk dat Noah in een bedje ligt en zijn mooie kleren aan kan, wat een vechtertje.
Hoera! de 2e november mama is bevallen! \/ Corien en man: Gefeliciteeerd met jullie dochter Laura! \/ Wel even schrikken zeg van die spoed KS en de IC, maar zo te horen gaat het beter! Een heel spoedig herstel voor jullie beide gewenst en ik hoop dat jullie snel lekker naar huis mogen!
Corien en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis! Spotlight, wat fijn dat het zo goed met noah gaat! Super!
Goede middag @ Corien GEFELICITEERD met jullie dochter! @ Spotlight Wat geweldig dat noah het zo goed doet! Wat een heerlijk ventje!
Corien, gefeliciteerd met jullie dochter Laura! Spotlight, super dat het zo goed gaat met Noah, en echt leuk die kleertjes!
Hi, @Corien, gefeliciteerd met jullie dochter, ik hoop dat je er snel van kan gaan genieten! @Spotlight, weer een mijlpaal, blij dat het vooruitgaat met Noah! @Verzorgingsproducten, we hebben bijna niets in huis, koop wel wat ik nodig heb (laat het kopen). Bij de eerste het merendeel niet gebruikt. @Thuis rommelen zie ik ook als nestel drang hoor! het lekker "thuis zijn". Hier wel een zware dag. Red het slecht met mijn zoontje in huis, heb hem nu al weer achter de tv gezet ik kan echt niet meer, terwijl hij vandaag best rustig is! en ik moet vanavond ook nog weg ook. Die kleine moet maar snel komen, morgen naar de vk. Gelukkig is man lief dan ook thuis! Jooze
Corien en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Laura Spotlight wat een goed nieuws kleine man in een echt bedje en echte kleding aan en maat 44 dan groei ie behoorlijk hard want met de geboorte van me zoontje 38+5 kon ie net maatje 44 aan