Corien, gefeliciteerd met jullie dochter Laura!!! Ik hoop dat je snel op mag knappen!!! Spotlight, wat geweldig om te horen dat het zo goed gaat met je mannetje, mooie foto's weer
Jooze; wat vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt! Maar voel je niet schuldig dat je je zoon voor de tv zet hoor, is nu even niet anders, als je je beter voelt haal je wel weer in met hem
hi jooze, nog ff meisje! je moet doen wat je kan toch, meer is er nu ff niet. Tv is nu echt even een uitkomst, heerlijk toch, lekker gebruik van maken! En je vooral niet schuldig voelen! Ik heb net 3 dingen achter elkaar gedaan! Yeah, verzekering, boodschappen en gemeentehuis, nu ben ik wel een beetje kapot maja, over 3 uurtjes werken dus die moet ik even benutten in het 'opladen' dat is; in de airco, in bed, tv aan, klinkt vreselijk maar is de enige oplossing. Heb net ook vreselijk geworsteld met de maxicosi hoes eraf te halen en die van de reiswieg en dan te wassen in de machiene op handwas. Maar dan moeten ze ook nog terug op dat rotding, WHAAA drives me CRAZY!
Hi, thans voor de bemoedigende woorden. En die tv ik vind het vreselijk, maar ja hij wort er wel lekker makkelijk van en gelukkig danst ie lekker mee enzo (hij zit niet stil te staren zeg maar). Gelukkig komt vriend lief zo thuis! @Inie& Minie, klinkt goed zo veel nuttigs gedaan, en die hoezen erop, misschien aan man lief overdragen die mannen hebben toch het technische inzicht haha Jooze
haha ja misschien wel beter aan mn man vragen, ik word er gek van, heb net echt bijna die maxi-cosi uit het raam geslingerd, huppakee! Van de reiswieg is gelukt, ik deed het eerst verkeerd-om, great, ik heb dus helemaal geen 'technisch inzicht' meer haha! Wel leuk dat je zoontje zo mee danst met de tv, ach dan vind hij het toch gewoon leuk? Ik ben ook absoluut geen tv mens hoor, vreselijk, vooral die stomme programma's overdag enzo. Maja, het is nu wel even een uitkomst toch?
Ja tipp doe dat maar haha! Of gewoon is doen wanneer je echt in een relaxte state-of-mind ben en er de hele middag vrij voor hebt genomen haha! Ik ga het vanavond maar even vragen aan mn man (goede tip van jooze!)
en @ Spotlight, wat een heerlijk kereltje hij lijkt ook al helemaal niet meer zo klein op die foto's haha.. ja wel klein natuurlijk, maar niet abnormaal ofzo
Oke ik wilde net mijn bed op gaan maken met bescherming maar ik snap het geloof ik niet helemaal... er zit een groot licht blauw plastice lap bij maar dat is toch neem ik aan niet het enige wat ik moet hebben voor mijn matras? Vergeet ik iets of is dit het echt? Het lijkt me niet echt voldoende als je vliezen echt breken in bed...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight 20 oktober -(37w+6) -Laura - 3400 gram - ??cm - mama: Corien Totaal: 1 jongen, 1 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 22 oktober baylee- afspraak vk 12.10 uur 23 oktober Jootje-afspraak vk chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk schildje-afspraak vk 14:45 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Corien: Ik ben niet zo handig met alle feestelijke kleurtjes, maar VAN HARTE GEFELICITEERD! Als ik niet zwanger was zou ik er een borrel op drinken... Spotlight: heerlijk dat die kleine van jou het ook zo goed doet! Margreet: ik hoor ook bij de afdeling kleine borsten (normaal 75A) maar heb gisteren 2 voedings-BHs gekocht bij de Hunkemoller in maat 75B die goed lijken te zitten.
Bea, dit is idd het enigste voor op je bed. Hij ligt er bij mij ook al op. ( ik hoorde vanmiddag op tv dat als het hoofdje goed is ingedaalt je niet ineens zoveel vruchtwater verliest als je vliezen breken omdat het hoofdje dan in de weg zit)
Ik keek in het begin van mijn zwangerschap een aflevering van 'De bevalling'. De hoogzwangere vrouw was druk aan het persen, hoofdje was er al uit en de verloskundige stond er zeg maar recht voor om het kindje te 'begeleiden' naar de uitgang. Op een gegeven moment perst de vrouw zo hard dat het kindje er ineens helemaal uitkomt (dus de schoudertjes etc) en achter dat kindje aan kwam echt een vloedgolf aan vruchtwater! 8) De verloskundige was helemaal doorweekt (écht alles..) en het was overal vruchtwater. Dat kún je dus verwachten als het hoofdje al ver is ingedaald en je bij het breken van de vliezen nog niet veel vruchtwater verloren hebt!