Gelukkig is het goed nieuws! @schildje: ik wil best wel buddy zijn @jaki: gelukkig weer naar huis! Ik heb dus gewoon daarnet weer 2,5 uur geslapen... pff dat was lekker!
Ah gelukkig goed nieuws van Jaki! Ik ben net terug van de groei/liggingsecho, ik dacht dat het volgende week pas was en kwam er tot mijn grote schrik achter dat het vanochtend was! Snel mijn schoonvader opgetrommeld (vriend kon niet mee) om mee te gaan. Ons kleintje ligt helemaal 'klaar voor de start' met zn hoofdje al diep naar beneden. Alles was netjes gemiddeld en ze verwacht ook een hele gemiddelde baby! Opzich een opluchting als je bedenkt dat alle baby's in onze familie zo rond de 10 pond waren en de vk dacht dat dit ook een grote jongen was.. Precies gemiddeld 35 weken en 1 dag en qua gewicht dacht ze aan 2526 gram, netjes! Ben helemaal happy.
heyy @tipp: hoe is het eigenlijk met jou? heb ik helemaal niet naar gevraagt sinds je weer thuis bent!
@Maxje, jouw buddy zijn vind ik wel goed hoor. Ik las net dat Noatje er ook nog een zocht misschien kan ik ook die van haar zijn dan. Ik zal zo wel een pbtje sturen. Als zij dat wilt in iedergeval! @Noatje, haha lees ik net dat jij mijn buddy wilt zijn. Ik zal zo wel even een pbtje sturen. @Jaki, fijn dat je weer naar huis mag. Hopelijk blijft het voor de rest rustig bij jouw en kun je nog even genieten thuis.
hihi jootje, geeft niet hoor... Het gaat prima, ik merk dat, nu ik weer thuis ben, ik in mijn hoofd een stuk rustiger ben. Morgen weer controle bij de gyn...
Tipp: Nou maar rustig aan doen meis! lekker thuis lijkt me beter dan in het ziekenhuis dan gaan we ervoor dat het morgen bij de gyn ook allemaal goed is! Schildje en noatje: heb het op de laatst geplaatste lijst aangepast!
Ik ook morgen controle. Heb nog wel wat vragen eigenlijk. En dan vanaf morgen elke week. En over de datum om de dag.
Ik las net in de krant van maandag dat er afgelopen weekend in Berlijn een vrouw is bevallen van een ZESling! De 4 jongens en 2 meisjes zijn stabiel... Jeetje, je zal maar een zesling dragen! Pff, lijkt me zwaar!
ik moet morgen ook! gaan we het over de bevalling hebben! moet je na de 37ste week om de week naar de vk/gyn?
ik doe wel lekker rustig aan hoor... Mijn moeder en mijn man hebben de zorg hier goed verdeeld. Mijn man werkt 's morgens thuis en stopt me na de lunch in bed en gaat dan naar klanten. Mijn moeder komt me dan na haar werk (om ong. 15:00) uit bed halen en die blijft dan tot mijn man weer thuis is...