Ik heb net een neuspompje gekocht. Geen idee hoe dat werkt trouwens. Maar ik ga z'n snot er echt niet zelf uitzuigen (las ik hier een keer!)
@BenMarijke, jij ook gefeliciteerd met je 37 weken. Weer een mijlpaal. Ik las iets over lekkende borsten, nou die heb ik ook. Gisteren kwam ik uit bed en toen zag ik dat er een opgedroogd plekje op mijn shirt zat. Zijn mijn borsten weer aan het lekken gegaan. Zelfs op mijn slaaphemd zat een grote plek vanmorgen. Dus ik heb mijn wasbare pats maar weer ingedaan. Nu stop ik even anders heb ik en de rest geen eten vanavond.
Haaaahaha hier ook echte fabrieken.. mijne zijn gegroeid van een A/B naar een DD/E .. waar ik overigens best van baal want k vrees dat er weinig van overblijft straks En dat nat en plakkerig herken ik idd
Theezakjes worden het Hier trouwens ook van B naar DD/E gegaan. Maarja door die dikke buik is het wel in proportie haha.
Heb eigenlijk niet veel forum-tijd vandaag, maar ik was erg benieuwd of er van Sybje (en Corien) al nieuws was. Maar we moeten dus nog even geduld hebben. Jaki, pff jij houdt het wel spannend zeg! Rustig aan meid! Fijn dat je weer naar huis mocht. Tepelsientje... hahahahaha wat een geweldige term, die houden we erin! Zoals ik gisteren in mijn ik-ben-op-jacht-naar-een-passende-voedingsbeha al aangaf, is het bij mij allemaal helaas klein en fijn gebleven, maar ook kleine fabriekjes kunnen kennelijk al werken, want ik lek ook al een week of 8. Heb m'n man trouwens al verordonneerd dat hij op (stuwings)dag 3/4 echt foto's van me MOET maken, want dat is waarschijnlijk de enige keer in m'n leven dat ik borsten van enig formaat zal hebben, hihi. Fijne avond allemaal, ik ga zo uit eten met collega's omdat er iemand afscheid neemt, daar moet ik ondanks m'n verlof natuurlijk nog wel even bij zijn!
Hahaha ja met die dikke buik erbij valt het niet zo op.. maar straks zullen het idd 2 theezakjes zijn naja, dan maar naar een plastisch chirurg Ga je BV geven kleinwonder?
Theezakjes? Kom op dames! Ik ken veel vrouwen met mooie borsten na borstvoeding (en flesvoeding) hoor! Beetje positief blijven! Ik ben van C naar C gegaan. Niet echt vooruitgang al zeg ik het zelf.
Ja, als het allemaal goed gaat wel. Dus dan is het in ieder geval nog ergens goed voor geweest. Wat ik mij alleen afvraag he: mijn tepels zijn echt enorm veranderd (qua kleur/formaat etc) blijft dat zo of veranderd dat weer?
JA! Dat heb ik dus ook en ik dacht dat dat supervreemd was... maar ik heb nu echt giga tepelhof en heel donker... dat ze donkerder werden wist ik wel maar dat ze zo groot werden?
tepels hebben hier wel een megatransformatie ondergaan. Inderdaad een stuk donkerder en een giga-tepelhof... Maar het schijnt goed te zijn voor de bv... Dan kan de baby de tepel makkelijker vinden...Schijnt...
Oh! Daarom zijn die van mij glow-in-the-dark! Nee maar hier ook veel donkerder en gigantisch gegroeid, vinden moet dus geen probleem zijn straks haha.
Haaaahahaha ooh dat is dus wel 'normaal' ik vind het zoo lelijk Sorry.. hahaha heb t zelf gigantisch erg en ik hoop dat t nog weggaat
Haha, kom net terug van een oma-bezoek, val ik hier midden in de tepel-verhalen! De mijne zijn ook vooral erg groot geworden. Het lijken wel dobbelstenen. Mijn cupmaat is wel redelijk hetzelfde gebleven. En op vakantie naar een warm land? Daar kan ik alleen maar van dromen. Mijn man heeft alleen maar 3 weken zomervakantie en 2 weken kerstvakantie. Werkte hij ook maar in het onderwijs... Nog steeds geen nieuws van Sybje. Zou ik haar kunnen sms-en of stoor ik dan? Ik denk dat ik maar afwacht tot zij smst?