November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Janny spannend he.. haha zit ook al dehele tijd aan dr te denken!

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Spannend ja!
    Ok, ik ga maar eens beginnen met koken. :(

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn mama kookt voor mij vanavond. Mijn man is er niet...

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik haat koken :evil:

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik niet... het is een van mijn grootste passies... Helaas mag het nu niet...

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    las trouwens in veilig bevallen dat bloedverlies of bruinverlies een teken is van de vliezen die los gaan raken, kan dus ook het begin van de bevalling zijn.

mijn trepels jeuken alleen, zijn niet veranderd volgens mij

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Oww tipp ben zo JALOERS op je! Alleen op gebied dat je zo lekker verwend word he, de rest is gewoon klote.. Mijn moeder was hier ook een paar weken terug, heeeeerlijk! Dat was te zien op de weegschaal van de VK ook!

Ik ben ook gek op koken, straks in mn verlof kan ik me lekker uitleven, heerlijk, want ik heb net een nieuwe keuken dus extra leuk!

@tepels, ja die zijn inderdaad veranderd. Die van mij waren altijd heel licht een klein en nu zijn ze groot en donker, echt van die zuignappen hihihihi mijn god! Komt dit nog goed? haha! Ik vind het niet zo erg hoor, hoort er allemaal bij toch!

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Serieus? Ik vind bakken wel erg leuk. Maar het dagelijkse koken.
    Nee dank je
    Vanavond eten we pasta met witlof en creme fraiche.
    Hoe simpel...

9. Niet meer actief

Ik ga ook eten :D lekker hollands...

Zelfgemaakte erwtensoep, wortelstamp met een gehaktbal ;)

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    bakken vind ik ook leuk...

11. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ Chebu, ik vind altijd wel dat je lekker kookt haha, want je schrijft vaak wat je gaat maken, en dan denk ik mmmmmmm lekker!

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, lekker!

In het weekend kookt mijn man. Meestal Russisch. Uitgebreide soepen etc.
    MMMM Lekker!

13. Niet meer actief

Geen flauw idee wat we eten vanavond, heb echt totaal geen zin in koken.
    Ben er echt eventjes te lui voor, dus het zal wel iets simpels worden.
    Waarschijnlijk pasta met zalm, groenten en creme fraiche.

14. Niet meer actief

Heeeeeeerlijk :D
    eet smakelijk dames en tot vanavond

15. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    he tipp ik zie nu pas dat wij op dezelfde dag zijn uitgerekend! we zijn day-buddy's! kijken wie er eerst is hihi!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik denk niet dat ik de uitgerekende datum haal hoor... Zeker niet met dit bloeddrukgerommel... Ik heb er ook geen zin in om het uit te dragen...

17. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    oww dan heb je nu al gewonnen!
    nee precies maar hoe zit dat dan, komt de baby dan zoiezo vaak eerder of word je dan eerder ingeleid ofso?

ik zit ook met een beetje te hoge bloeddruk, maar niet zo hoog als die van jou..

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    in sommige gevallen komt de baby spontaan eerder, in andere gevallen word je ingeleid...

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Bubbel baden, het verhaal is juist dat je geen weeen hebt, maar al wel ontsluiting enz kan hebben daarom zou er infectiegevaar kunnen zijn! Als je ween hebt pomp je alles er weer uit zeg maar. Maar als de vk roepen dat het niet uitmaakt zou ik het lekker blijven doen..
    @Lekkende tieten, heb ik niet, maar na mijn vorige bevalling had ik veel te veel bv dus ik ben bang dat ik er nog behoorlijk last van ga krijgen.
    @Cubmaat, helaas ben ik ook gegroeid van D naar E/F Bijna geen voedingsbh in te krijgen..
    @Vakantie, juist met een baby is in het vliegtuig zitten goed te doen! Ze willen het liefst gewoon lekker op schoot hangen. Bij het opstijgen alleen even wat drinken geven (tegen de druk op de oren) en misschien niet een te heet land opzoeken of gewoon een hotel met goede airco. Gewoon doen zou ik zeggen, lekker genieten!
    @Slecht slapen, echt balen als je geen kant op kan met slapen, veel kussens mee naar bed. en hopen dat die baby er snel uitkomt!

Jooze

20. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    nou tipp ik hoop voor je dat je beebje snel komt dan, ben je van al dit gedoe af toch... heb je eindelijk datgene waarvoor je het allemaal doet!

@jooze; ja ik heb ook E/F nu hoor, is echt waardeloos, zijn hier GEEN borstvoedingsbh's in te vinden, al hebben we hier wel een hunkemoller maar die heeft ze ook niet, in iedergeval, ze passen nu al niet, laat staan straks.. ik heb nu altijd nog gewone bh's aan, straks maar even kijken hoe groot ze worden, ik hoop niet groter haha, zonder dikke babybuik eronder lijk ik strak wel op Lolo Ferari denk ik, maar dan van de melkunie!

Deel Deze Pagina