ter eerste wil ik Corien en haar man feliciteren met jullie Dochter Laura.. wat een geweldig Tipp wat heerlijk dat je weer er thuis ben. Janny dank je wel.. ik had zo gekke dagen vandaar hield ik een korte smsje ik had zoveel in mijn hoofd. wil duidelijk smsje maar dat deed ik ff niet vandaar sorry janny. gisterochtend had ik echo en ze zeggen alles goed en wilden toch weten hoeveel ik ontsluiting had. en dokter h eeft mijn baarmoeder ff kijken en zij heeft een van haar twee vinger ihard gedrukt. ze zeggen dat ik een centimeter ontsluiting heb. dus na het gesprek mag ik naar huis dus gistermiddag toen ik thuis kwam had ik zoveel bloed op inlegkruis moest weer gelijk terug naar het ziekenhuis daarom dachten ze dat niet zo goed met moederkoek en moest weer ctg wel twee uurtjes bezig met ctg omdat ze druk met bevallen met anderen vrouwen we moesten zo lang wacahten er was bijna niemand op de kantoor godverdomme we hadden zo warm en moe en honger. maar mijn ventje ging naar resturant ff wat eten halen voor ons. we moeten toch eten. dus beetje gegeten. en ze gingen mij onderzoek toch ff momentje overleggen met andere dokter maar we moesten weer twee u urtjes wachten terwijl ze weer druk met bevallen we worden weer gek! en kwam toch mevrouw noem mijn naam ik zei ja dat ben ik en gelijk mijn bloed af te genomen ik zei huh dat wist ik het niet dat ik moet bloed afgenomen worden mijn vriend snap het ook niet hoor. maar zeker door drukte heeft zij geen tijd om mij door geven pfff. ik wist toen nog niet wat het er aan de hand. dus na uurtje eindelijk kwam dokter pff ze zeggen dat ik moest toch nachtje blijven voor de uitslag is als het niet goed met moederkoek was dan word ik gelijk keizersnede dus bloedafgenomen was bedoeling controle of mijn bloed dik of dunner worden en kijken of moederkoek alles goed. maar vanmorgen kreeg ik horen dat alles goed gegaan dat komt door dat dokter baarmoeder met haar vinger hard gedrukt pfff... vandaar kwam bloedverlies dat komt wel vaker voor zeggen ze.. maar na bezorgde dankzij mocht ik naar huis en weer normaal afwachten hoe.. maar maakt mij wel spannend hoor. wat spannend voor Sybje. ik ben zo benieuwd. dank je wel voor iedereen. en ik heb niet alles zo goed gelezen sorry... maar gefeliciteerd met mylpaal en zovoort.
jeetje wat een verhaal jaki... Wel fijn dat je weer thuis bent... Ik ga naar bed meiden! Tot morgen...
Ach meid, dat geeft toch helemaal niet! We begrijpen je smsjes wel hoor! Maak je daar maar niet druk over! Ik zal nu even je verhaal gaan lezen...
Jeetje, wat een verhaal. En wat slordig dat ze jullie niet wat meer vertelden over wat ze dachten dat er aan de hand was. Zit je je een beetje zorgen te maken om niks. En maar te wachten tot er iemand komt om jullie wat info te vertellen. Raar gedoe, dat moet niet voorkomen vind ik. Maar gelukkig dat alles goed was. Laat je ukkie nog maar eventjes zitten...
Hi, @Tipp, inderdaad maar even hebben over inleiden, als je een data weet wordt het wat te overzien. @Janny, wel heel gaaf zo'n grote tuin, maar als ik moet kiezen dan toch maar niet. Ik zou het dorp niet trekken denk ik. @Jaki, wat een dag, maar blij dat alles goed is! Ik ga ook slapen, hoop op een nacht die bevalt
Jaki; echt super dat alles goed is met jullie, vind het wel schandalig hoor hoe ze jullie hebben behandeld in het ziekenhuis Druk of niet, ze horen jullie gewoon in te lichten over hoe en wat!
Wat een gedoe Jaki, fijn dat alles weer goed is en je weer thuis bent! Volgens mij heb ik iets gemist; Corien heeft een dochter gekregen? Gefeliciteerd Corien! Ik heb inderdaad een paar pagina's niet gelezen Over lekkende borsten; die heb ik gelukkig ook niet. Hoop wel dat het straks goed gaat lukken met de borstvoeding (ik ga voor 6 maanden). Mijn borsten zijn gegroeid van B naar C en ook enorme tepels, maar ja hoort erbij. Ik heb vandaag geen last meer gehad van knapjes en ook nog geen vruchtwater verloren, dus was vals alarm. Ik ga nu van alles voelen en denken. Maar als het normaal is dat je af en toe iets voelt knappen, zal het wel oke zijn. Morgen naar de vk, zal ik het nog eens vragen. Heb wel dikkere afscheiding dan normaal, mischien iets van de slijmprop, ik weet het niet...
Ik heb nog even terug gelezen van Corien; Goh wat moet dat spannend geweest zijn, gelukkig is het goed gekomen en kunnen jullie je kindje eindelijk in je armen houden. Van harte gefeliciteerd!! En Spotlight; wat een leuke foto's van Noah, fijn dat het zo goed gaat, hoop voor jullie dat hij snel naar huis mag!
hoi meiden, Tipp, ben blij dat je weer lekker thuis bent, laat je lekker verwennen dat heb je verdient. Jaki, gelukkig dat alles goed was, alleen schandalig van de afdeling. Voor de rest ben ik even vergeten, sorry Hier gaat alles zijn gangetje, ben bloednerveus voor aankomende maandag. Het begint nu toch wel heel dicht bij te komen. Het rommelt af en toe in mijn buik maar dat zijn voorweeen denk ik. Vandaag het huis een goede beurt gegeven samen met mijn moeder, dus de baby kan komen, hahahaha. knuffel voor iedereen, conny
Ik kreeg net het foldertje van kruidvat te zien. Ze hebben hele mooie aanbiedingen: - babylotion doekjes 6x80 stuks voor 6,99 - Zwitsal producten 2e halve prijs - newborn pampers 3,99 - boxkleden, rompers, sokjes, slofjes, slaapzakken, fleece wikkeldeken, spuugdoekjes, hoeslakens, baby pyama's, slabbetjes (prijzen zie folder, ga ik niet allemaal opschrijven hoor!) - meegroeistoel 39,99 (hebben jullie al een eetstoeltje?) - Disney babyboek en oppasboek - en nog veel meer. Ik ga zaterdag wel even kijken. Nu ga ik eerst m'n bedje in. Weltrusten en tot morgen!
Jah ik heb een boxkleed daar gekocht! lekker zacht hoor...! Vanmiddag gaan we de stad in (ik en schoonmoeder) om de spullen te kopen voor het geboortekaartje
****** Buddy nieuws ********* sms gekregen van Sybje op 22-10 om 23.50 is onze prachtige zoon Jelmer geboren. ***** Einde Buddy Nieuws *********** Sybje en Partner, van harte gefeliciteerd met jullie zoon