Haha, Ukke, je was me net voor! Wilde het ook net melden hier. Heb hetzelfde smsje gekregen. Sybje, nogmaals, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!! Echt leuk! Ben helemaal blij voor je!
@Maxje, nou dan maar hopen dat dat ook zo is met de vliezen. Ik begin nu heel erg nieuwschierig te worden hoe ons kindje er uit ziet. Zeker nu ik het geslacht weet ben ik helemaal benieuwd. @Sybje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. \/ Hopelijk is alles goed gegaan. Hier een heerlijke nacht achter de rug. Vanmiddag weer naar de vk toe en dan zullen we wel zien wat er gezegd wordt.
Sybje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Het begint nu steeds dichterbij te komen he voor iedereen Eigenlijk wil ik nu ook wel bevallen maar aan de andere kant ook nog helemaal niet
Weet ik eigenlijk niet Domino, goede vraag. In eerste instantie dacht ik dat je slabbetjes alleen nodig had bij vaste voeding en dat je bij melkvoeding gewoon spuugdoekjes kunt gebruiken. Schildje, succes vanmiddag! Ik heb gisteren de proefdruk opgehaald. Dat viel tegen zeg! Toen we gingen trouwen, hadden we een hele mooie voorbeeldkaart, een echte kaart, zeg maar. Nu kregen we gewoon een gekopieerd A4tje... Wist niet wat ik zag... Hoe kregen jullie de proefdruk? Als kaartje of op een A4tje? Verder was wel alles goed op het kaartje hoor, maar ik vond het wel een domper. Had me erop verheugd...
@Janny, wij hebben de proefdruk ook gewoon op een a4-tje gekregen. Bij ons hadden ze dan wel 1 kaartje bedrukt dit omdat hun even iets moesten overleggen met ons over de kleur. Hadden wij gelijk de kleur besloten wat wij nu hebben dan hadden wij waarschijnlijk de kaart nog niet bedrukt gehad. Maar volgens mij is het normaal dat je dit op een a4-tje krijgt.
@ Janny, dat dacht ik dus ook met die slabbertjes, vandaar ook mijn vraag Ennuh, we hebben nog nie eens een kaartje, mijn moeder ontwerpt er 1, maar ik zou dus echt wel zeuren om een echt kaartje als proefdruk, kom nou ze verdienen er genoeg aan lijkt me, wat heb je nou aan een a4tje? nee, ik nam daar geen genoegen mee denk ik..
Sybje gefeliciteerd met jullie zoon! Hier geen proefdrukje... ben zo eigenwijs om toch alle kaartjs zelf te gaan knutselen... pff lekker veel werk zo'n 75 kaartjes
Goedenmorgen, @Sybje, GEFELICITEERD @Slabbetjes, opzich niet nodig je kan ook spuugdoekjes geebruiken. Kinderen morsen soms een beetje, maar dat komt meestal op de blote huid. het gaat mn op het boertje! @Kinderstoel, ehh je kind gaat nog even niet zitten hoor, dus daar kan je nog even mee wachten (je ebnt al even genoeg geld aan het uitgeven). @Blije doos, ik had geen brief gehad om dat ding op te halen en had het laten zitten. Is dat ding gister ineens bezorgd! Hier redelijk goed geslapen, en ik voel me ook nog best goed ook. ga dus maar eens kijken of ik vandaag wat kleine dingetjes voor elkaar kan krijgen. Jooze
oooh ik kom hier net op tijd even piepen en zie dat er een november babietje bij is :-D Sybje, van harte gefeliciteerd met jullie kersverse zoontje. Geniet ervan!!! Liefs Anneke ps: heb er echt tranen van gekregen
Sybje en man, van harte met jullie zoon! Pfff. Ik heb vannacht behoorlijk liggen draaien... Vanmiddag naar de gyn.
Sybje en partner. VAN HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JELMER wat mooi naam zeg.. nooit van gehoord. wel apart wauw.. hihi heel veel genieten met jullie zoon (als jullie lezen) ik heb lekker geslapen. en lekker weertje met de zon schijnt bij jullie ook zeker he?
@Sybje: Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon!Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen.. Hij heeft trouwens een prachtige naam, ik had er nog nooit van gehoord, mooi hoor! Ik draag nog altijd gewone BH's met beugel (wel maatje groter). Ik heb er geen last van, maar vroeg mij af of het kwaad kon na de bevalling..weet iemand dat? Vanmiddag maar snel even naar het Kruidvat!
Sybje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jelmer! Wendy: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Goeiemorgen! Sybje en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelmer!!!! Hier alles prima. Nog nergens last van. Voel helemaal niks nog. Vanmiddag om 17.00 weer naar de gyn. Ik ben weer benieuwd. @Janny, ik heb nog geen stoel hoor. Dat doen we dan wel weer. Ik moet over een paar maanden ook een ledikant aan schaffen (we hebben nu een wieg) dus dat doen we maar gelijk. @JsztD, balen! Nou ja, vannacht een nieuwe kans
Ooh wen gefeliciteerd, wist niet dat je jarig was En jaa inderdaad, naja als het zo is dat je darmen zich leegmaken voor de bevalling dan ga ik vandaag bevallen