Ja dat vond ik ook, vandaar dat ik alles maar in een keer heb gekocht. Ook de luiertas Koste wel wat maar dan heb je ook wat
Ik wacht nog even met een 2e ding bestellen. Even kijken hoe deze bevalt, en ze leveren toch vrij snel...
Ik heb er nog steeds geen: Grr.. Trouwens hoe zit het eigenlijk met 'uitstapjes'? Hoelang na de bevalling mag je voor het eerst eropuit zeg maar?
Hmmm ik heb al een heleboel uitstapjes gepland: tandarts, kerstmarkt, naar Hannover voor een paspoort, met de kerst naar NL Na de bevalling blijf ik denk ik een dag of 8 binnen en dan gaan we er toch echt op uit. Naar het park, naar de stad... Hmmm, ben wel afhankelijk van het openbaar vervoer. Met de kinderwagen in de bus en in de tram. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat...
Hi, @Wendy, Gefeliciteerd met je verjaardag! @Tipp, je kind kan altijd dieper indalen (werd mij verteld. @Gyn, las wat mensen die vandaag naar de gyn gaan succes! @Vanaf dat het kindje op zijn of haar geboortegewicht is mag je het huis uit, na de kraamtijd (10 dagen) kan je geloof ik alles doen waar je zin in hebt. @Luiertas, ik had er wel een, maar gebruik altijd een klein rugtasje waar alles inpast. En nu met de oudste heb ik echt alleen luiers en doekjes nodig dus die doe ik in mijn handtas. Hier eigenlijk alles goed! Ben zelfs gewoon bij de kruidvat geweest om foto's op te halen. Oke ben nu kapot en voel mijn bekken mega, maar het is gelukt! Auto stond hier voor de deur en ik kond daar ook direct voor de deur parkeren dus echt geluk gehad! Ga even wat eten en dan lekker in bad evnt slapen.
Oh oke bedankt. Nou dan moet het waarschijnlijk geen probleem zijn om met kerst naar Groningen te gaan. Jippie!
nee joh... Vroeger zeiden ze inderdaad dat je 6 weken binnen moest blijven... Gelukkig zijn de tijden veranderd
@Kleinwonder, ik ga met de kerst naar NL. Dus naar Groningen is al helemaal geen probleem. Hmm, het moet natuurlijk wel goed gepland worden (wat nemen we mee voor onderweg? Hoeveel luiers? Waar verschonen?)
hee meiden, wat denken jullie... Als mijn gyn niet zelf over evt inleiden begint, is het dan gek of stom om daar zelf over te beginnen? Ik zie het namelijk echt niet zitten om dit kindje uit te dragen
wendy, van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Tipp dat zou ik het niet weten. maar zou het wel indaling zijn hihi komt wel goed bij mij ook rare rommel in mijn buik haha. wie weet komt onze kleine snel bij ons bewonderen. komt wel goed maar denk effe ook aan je zelf he. vooral aan je bloeddruk oja vandaag 38 weken hihi.. gaat zo snel.
Hi, @Tipp, kan het me helemaal voorstellen, gewoon zeggen hoor! Anders krijg je er alleen maar spijt van! Maar in jou situatie is de kans groot dat hij er zelf over begint. @Gewoon de deur uit?! Maak er geen drama van hoor, het is even wennen, maar verschonen kan echt overal! (als het maar een beetje verwarmd is en wat heb je nodig in het begin nog een doek (je wrapper haddoek oid) een luier en een doekje. Eten meenemen (met bv niet moeilijk). Het wordt soms o ingewikkeld gemaakt. wij zijn met Tycho ook wezen kamperen in frankrijk (in mijn zw verlof). en echt slapen tussen je in, wassen in de wasbak (is bijna net zo groot als een badje) en gaat allemaal prima! Jooze
Waarom zie je dat niet zitten dan? Het is denk ik wel het beste voor het kindje om er pas uit te komen als het daar zelf klaar voor is. Tenzij er natuurlijk medische gevaren voor de baby of jou zijn lijkt mij niet dat ze je gaan inleiden hoor. Maar als dit is wat jij graag wilt kun je het natuurlijk altijd vragen/ernaar informeren. Nee heb je, ja kun je krijgen.