middag. net weer naar de vk geweest. alles was goed. beebje ligt er goed klaar voor, is al ingedaald en ligt vast in het bekken. vk kon zien dat mijn buik al aan het zakken was. vanmorgen is mijn moeder nog langs geweest om te helpen schoonmaken. is het huis weer lekker fris voor mijn verjaardag van morgen. vanmiddag komt mijn zus gezellie een bakkie halen.
Misschien echt een hele stomme vraag dit hoor, maar het zit me toch niet helemaal lekker. Sinds gisteravond in bed merkte ik dat als ik mijn grote teen aanraak (bijv met mn andere voet of mn handen) dan tintelt het helemaal. Het is alleen mijn linker grote teen maar het voelt echt heel eng. Ik heb mn voeten al een uur omhoog gehad maar het helpt niet, wel is mij opgevallen dat mn voeten iets dikker zijn (vocht), kan dit de reden zijn? Als dat zo is: waarom voel ik dan alleen zo'n raar gevoel in mijn teen? Hij ziet er overigens wel 'gewoon' uit qua kleur enz haha..
de vk vroeg mij toevallig vandaag of ik last had van tintelingen...maar omdat ik dat niet heb, ook niet verder gevraagt of dat normaal was..
Hey zie net pas je berichtje staan, fijn dat alles goed was bij de Vk, en al ingedaald dus klaar voor de grote reis. Hmm, heb net in mijn 'veilig zwanger' boek gezocht maar kan alleen iets vinden over tintelende vingers (een of ander syndroom)
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight 20 oktober -(37w+6) -Laura - 3400 gram - ??cm - mama: Corien 22 oktober -(38w+1)-Jelmer - ? gram - ??cm - mama: Sybje Totaal: 2 jongen, 1 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 23 oktober chebu-afspraak gyn ram1978- groei-echo en afspraak vk schildje-afspraak vk 14:45 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 30 oktober Jootje- afspraak vk 1 november Ienie en mini met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Tja zat ik al aan te denken Is dat niet stom om te bellen omdat je teen tintelt? De reden waarom het me misschien iets meer doet is omdat de vorige keer bij de VK naar mijn mening mijn bloeddruk erg hoog was (in vergelijking met eerder) Het was namelijk steeds 110/55 of 120/55 en de laatste keer was het ineens 140/75 maar ze zei er verder niets over..
He goedemorgen! SYBJE gefeliciteerd met je beebje! @tipp, gewoon aan je gyn vragen joh, volgens mij is het echt niet gek, je weet zelf hoe je je voelt toch? ben benieuwd wat hij zegt! @ Wendy: happy birthday girl! @ Kleinwonder, schijnt dat je die tintelende vingers ook in je tenen kan hebben hoor, extra vocht en misschien een slechtere doorbloeding veroorzaken dat, don't worry. En als je wel zorgen maakt even bellen naar je VK.. ik vind het wel raar van je bloeddruk, die is wel gestegen. Volgende keer even naar vragen gelijk! Anders blijf je wel met twijfels zitten. Oke ik was gister bij de yoga, ging wel weer goed deze keer, daarna was ik helemaal kapot. Gelukkig had mijn mannetje 'gekookt' haha geweldig! Heb wel iets verkeerds gedaan met mn bekken volgens mij, ik had weer een 'gebroken' gevoel vandaag, auw! Ze zeiden allemaal dat mn buik van 2 weken geleden nu zoveel gegroeit was, yeah, ik voelde me stralen, zo happy! hahaha stom he!
@Kleinwonder, geen idee. Bel anders ff? Dames, 2 practische vragen: 1. Spenen en flessen voor 1e gebruik uitkoken? Ik heb de spenen en flessen van Avent 2. Ik heb 2 nachtspenen die lichtgeven in het donker maar zonder doosje. Bestaan daar doosjes voor of overdag gewoon bewaren in een glas water ofzo (net als een kunstgebit?)
of in een tupperware bakje. mijn dochter heeft nooit een speen gewild, lekker makkelijk. Ben benieuwd wat deze beeb doet
Da's lekker makkelijk idd. Ik heb ze toch maar gekocht. Zodra hij ze niet meer moet, haal ik ze weg. Tupperware is een goed idee. Ga ik nog ff een speciaal bakje kopen.