November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha wij zijn ook al aan het plannen hoor ;) kerst, oud & nieuw, en zelfs sinterklaas :p

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaki gefeliciteerd met je 38 weken

Jootje gefeliciteerd met je 37 weken

Kleinwonder: Idd meissie domme vragen bestaan niet ;)

Maxje oei spannend 39 weken alweer. Ik kan je ermee feliciteren. Maar misschien had je al graag bevallen willen zijn ;)

3. Niet meer actief

Heey wendy, hoe zijn je foto's geworden!?

4. 078mama

078mama Niet meer actief

SYBJE GEFELICITEERD! Ik reed gisteren nog langs het ziekenhuis en toen dacht ik nog, misschien is ze nu wel aan het persen hihi. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. En natuurlijk of je tevreden was over het ASZ.

Voor de rest weinig bijzonders hier. Ik hou vandaag extreem veel vocht vast. Mijn benen zijn echt mega dik!

Kleinwonder misschien heb je wel een beginnende vorm van restless legs. Ik heb dit al weken en is heel vervelend. Dan tintelen je voeten enz enz.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zijn weer terug van de vk. Alles is goed. Deze week niks aangekomen dus dat is ook wel lekker.
    Heb het met de vk er overgehad van het slijm/afscheiding en hij gaf aan dat het waarschijnlijk toch oud bloed is wat zich mengt met slijm wat nu vrij komt. Niks om zorgen over te maken. Zolang het geen helder bloed wordt is er niks aan de hand.
    Door gegeven van de gyn. van afgelopen maandag en dat was ook allemaal goed. Wel begon de vk over van of de gyn. nog wat had gezegd.
    Ik heb doorgegeven dat de gyn. het er over had om misschien toch in het ziekenhuis te bevallen en dit hebben wij nu ook zo afgesproken de vk en ik. Gewoon om rust te creëren in huis en nu weten we ook waar wij aan toe zijn. Ook omdat je niet 100% zeker weet wat de bruine afscheiding nu is. Dus als het zover is en mijn man moet nog van zijn werk komen dan brengen hun mij naar het ziekenhuis met mijn koffer en maxicosi. Mijn moeder komt Rick dan ophalen en die blijft dan zolang daar tot wij weer thuis zijn. Mijn man was wel heel erg blij met deze beslissing.
    Hij gaf aan dat hij het wel fijn vind als er toch wat is dat alles dan bij de hand is.
    Het is weer een lang verhaal geworden maar dat moest even.

@Wendy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

Er zijn een paar dames hier met mijlpalen ook van harte gefeliciteerd.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Geen idee haha...;) ze moet ze nog bewerken en online zetten. Duurt 2 weken pffff vind ik wel lang...en ik ben al zo ongeduldig mens ;)

7. Niet meer actief

Wauw!
    Er zat net een kaartje tussen onze post met de tekst: Gefeliciteerd! Een zoon!
    :confused:
    Ben ik al bevallen?

Van de buurvrouw, ze had allemaal blauwe babykleertjes buiten zien hangen aan de waslijn en gaat er dus maar vanuit dat ik bevallen ben van een zoon.
    Wat zal ze schrikken als ze me binnenkort ziet waggelen met mijn grote buik haha.

8. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kleinwonder dat is wel heeel erg apart dat ze dan al een kaartje stuurt. Big Brother is watching...

9. Niet meer actief

Hihi ja eng he.
    Ook niet echt op de hoogte blijkbaar van het feit dat je babykleertjes voor gebruik altijd even moet wassen..

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahahaha, gekke buuf! Ben ook erg benieuwd naar haar reactie als ze je nog ziet lopen! Hihi...

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Schildje, fijn dat het allemaal duidelijk is (zkh bevalling etc) geeft inderdaad wat rust!.
    @Jootje, ga je op je verjaardag bevallen, leuk kadootje ;)
    @kleinwonder, haha het is in iedergeval goed bedoeld. Al je nog twijfelt zou ik zeker vk bellen (over het tintelen).
    @Tipp, is ze al terug? en een beetje bang dat haar bloeddruk weer te hoog is...

Jooze

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, hihi humor!

Ik moet om 17.00 weer bij de gyn zijn. Ben altijd een beetje zenuwachtig. Je wil toch weten of het goed is

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ kleinwonder

Aaaa ze hou je nauwlettend in de gaten ! :p maar wel lief dat ze aan je denkt he ;)
    Maar beter zo'n buuf dan een buuf waar je ruzie mee heb toch ?
    Kben benieuwd wat ze zegt als ze je ziet lopen !

@beatrice

wanneer moet je weer op controle naar de verloskundige ?
    Ben nieuwsgierig he :p

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ chebu

Succes bij de gyn ! Hopen dat alles goed is !
    Altijd spannend ...

15. Niet meer actief

Wendy! Was vandaag bij Patricia haha hoe was de sessie gegaan? Wel leuk geweest? Hoorde dat ze alvast 1 fotootje doorgestuurd had? Was t iets of..?

Ik heb ook die 'nep'wrapper gehaald net bij kruidvat... erg leuk :D

En over die ongesteldheidskrampen... die had ik dus ook al vroeg.. kwam ik bij 34 weken bij de vk en mn kindje was ingedaald en vast in bekken, bij 36 weken was die weer niet meer vast in bekken :( kan dus best dat die later weer terug indaalt.. heel irritant!

16. Niet meer actief

En CheBUDDY ;) veel succes

17. 078mama

078mama Niet meer actief

@Baylee Ik moet volgende week vrijdag weer naar de vk. Ik hoop dat ze dan is ingedaald! Dat zou wel beter zijn... Dit is ook de laatste keer dat er 2 weken tussen zit. Ik vind dat nu toch best wel lang eigenlijk.

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi

@Tipp, waar ben je/?
    @Chebu, hoop dat het goed gegaan is.
    @Kleinwonder, je schreef dat je dacht dat je niet zo maar ingeleid wordt. Klopt wel maar als de moeder zich dus heel slecht voelt is dit voor het kind ook slecht. Dus dat is zeker een reden om in te leiden.

Jooze

19. Niet meer actief

Serieus? Dat wist ik niet joh. Maar (bijna) alle vrouwen voelen zich de laatste weken toch uberrr-slecht (en zouden stiekem wel het kindje geboren willen hebben..) die kunnen ze dan toch niet allemaal gaan inleiden? Ik dacht dat dit alleen kon als er medische noodzaak was óf als je de 40 weken gepasseerd bent en het steeds rommelt etc maar niet doorzet.

Hoop in ieder geval dat alles goed is met Tipp haar bloeddruk! & natuurlijk dat bij chebu ook alles goed is.

Baylee: Ach ja, inderdaad beter dan een buuf waar je ruzie mee hebt. Maar ik vind het wel heel dapper om meteen een kaartje te sturen als je wasgoed ziet hangen hihi. Ik zal morgen even langsgaan om haar op de hoogte te brengen, voordat straks de hele buurt hier in de war is ;)

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Bij de gyn was alles ok. Bloeddruk was stabiel en de dosis medicijnen hoeft gelukkig niet omhoog :D
    Ik hoef pas volgende week weerterug te komen :D:D

Na de gyn meteen de bedklossen opgehaald. Vraagt ze hoever ik ben, dus ik zeg "zaterdag 35 weken" Zegt ze:" normaal geef ik ze pas met 37 weken mee, maar als ik jou zo zie lopen, geef ik ze je toch nu maar mee..." Ik waggel dus nog erger dan ik dacht :( Kreeg er wel een rusgsteun voor in bed bij :D

Toen ik thuis kwam heb ik meteen 2,5 uur geslapen :D

Deel Deze Pagina