November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geniet maar van je avond!

2. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @Ukk: Heel veel succes, meid! Nog even en dan kan je de kleine in je armen houden!

FF ego: ik was met de bus naar de stad gereden en had daar nog het een en ander ingeslagen..resultaat dat ik wel 6 tassen vast had! In een daarvan zat een BH zonder beugel en wat babykleertjes en die ben ik kwijt geraakt :oops: (kwam ik in de bus op de terugweg pas achter..) Vervolgens stopt de bus niet op de terugweg waar ik zijn moest, maar echt een heel stuk (echt een paar km!) verderop! De bussen rijden daar om het uur, dus wachten op een andere bus had weinig zin:cry: Ik dus met 5 tassen (best zwaar!) echt een heel stuk terug moeten lopen..onderweg aangebeld bij een huis of ik ajb even naar de toilet mocht..ik ben net thuis en helemaal op! En baal dat ik die tas kwijt ben!
    Einde ego.. ;)

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Marbo,

das best wel kut! Vanavond maar rustig aan doen.

Jooze

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah, da's balen marbo... Doe de rest van de avond maar lekker rustig aan! Knuffel!

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    waaaaaa Ukkepuk, morgen wordt je mama!
    Heel veel succes en geniet van je ukkie!

marbo; wat klote zeg! Kon je bus niet vragen om te stoppen dan?
    Doen ze vast wel voor een zwangere vrouw!

6. Hummel

Hummel Niet meer actief

@ Ukkepuk; heel veel succes morgen.

Liefs Hummel.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga mijn laptop uitzetten en lekker tv kijken.

voor straks welterusten en tot morgen!

8. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik heb al de hele avond behoorlijk buikkrampen en rugpijn. Ik weet haast niet meer hoe ik zitten moet.
    Ga zo even lekker douchen en kijken hoe het dan gaat. Hopelijk gaat het doorzetten!
    Dat wou ik eventjes laten weten. :D

Liefs Hummel.

9. Niet meer actief

Hummel, zou jou beebje dan de eerste zijn die zich aandient via de ''natuurlijke weg''?
    Spannend!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje Debbie wat een ontwikkeling! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat morgen. In ieder geval heel veel succes morgen. Ik denk niet dat ik naast je kom liggen. Bij mij is er nog niets...

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ ukk

Nogmaals heel veel succes en sterkte morgen !
    Ik denk aan je en me mobiel wijkt niet van me af :p
    Morgen ben ik toch thuis ( grote schoonmaak met me schoonmoeder ;) ) dus kan alles gelijk melden !
    Sterkte meis !
    Morgen ben je mama... volgens mij wordt ik weer een beetje jaloers :oops:

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Hummel, hier ook last van mijn buik, hoop op hetzelfde als jij!

Weltrusten allemaal
    Jooze

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @beatrice

zo ik ben al 3 keer elke week geweest naar de vk das raar dat jij nu pas elke week moet ...
    Misschien is het omdat ze nog niet ingedaalt is ?
    Vorige week zat ze ook effe te denken van wat zou ik nu doen volgende week of over 2 weken maar hij was natuurlijk al helemaal ingedaalt en nu dus startklaar !
    Dus hoop dat het bij jou ook zo is dat ze "startklaar" lig dan heb ik mss nog dadelijk een maatje int ziekenhuis :p
    Want met ukkepuk samen lukt ons nooit meer... of er moet heel wat gebeuren ... :(

14. 078mama

078mama Niet meer actief

@Baylee Dat is inderdaad wel apart dat ik dan nu pas eens per week moet. Ik vond het ook wel een beetje raar maar dacht dat het zo hoorde. Ik zal het volgende week eens navragen. Het heeft naar mijn idee niets met het indalen te maken. Ik hoop wel dat ze nu ingedaald is. Dat zou wel beter zijn! Bij mijn zus zijn ze beide keren nooit ingedaald dus je weet het niet. Ik heb nu wel af en toe een beetje krampjes en dat lijkt toch wel veel op de maandelijkse krampjes dus wie weet. Uk gaan we inderdaad niet meer inhalen. Ben wel blij voor haar dat ze niet langer door hoeft te lopen. Ik ben benieuwd of mijn vk die beslissing ook had genomen. Dat zijn een beetje doorduwers en dat lijkt me in deze situatie toch niet echt lekker.

15. Niet meer actief

Ik hoef vanaf volgende week pas elke week naar de vk...

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ukke: Spannend! Morgen is de wereld helemaal anders voor jullie! Veel sterkte, succes en geluk!

Hummel: Wat spannend dat het bij jou nu op de natuurlijke manier begint! Hou je ons op de hoogte?

Marbo: Ohw, dat is echt balen (en dat is nog zacht uitgedrukt!). Ik zou de hele wereld bij elkaar janken als mij dat was overkomen!

Baylee: Ik hoef vanaf a.s. maandag pas elke week naar de gyn. Is dat laat dan?

We hebben vanavond EINDELIJK de kinderwagen/buggy/maxi-cosi opgehaald. Wat een prachtig ding hebben we uitgezocht. Ben er nog steeds verliefd op. Alleen waren wij een beetje dom... we hebben namelijk geen matrasje. Het kan toch niet zo zijn dat ons uk op dat harde dunne ding moet liggen wat op de bodem ligt? Je zult dan toch een extra matrasje moeten kopen? Tja, wij hebben er geen verstand van hoor! We waren al trots dat we eraan dachten om een hoeslaken, dekentje e.d. erbij te kopen... Moet ik dus nog een matrasje halen?

We zijn ook even naar de Kruidvat geweest. De beige spulletjes waren helaas al uitverkocht. En de newborn pampers ook... We zijn dus met lege handen weer de winkel uit gegaan.

Is er trouwens ook iemand die (nog) geen lodger/wrapper o.i.d. heeft?
    En hebben jullie trappelzakjes / slaapzakjes?

Sorry, beetje veel vragen alles bij elkaar...

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ beatrice

Nou ik snap hem ook niet van jou vk want als je volgende week pas weer op controle moet dan ben je al over de 37 weken grens ...
    heb je wel al instructies gekregen van wanneer je moet bellen en waar je op moet letten enzo ?
    Nou ik ben ook blij dat ukk niet zo verder moet blijven lopen ... morgen mama pffff wat een gedachte he heeerlijk ... en toch een beetje eng voor wat komen gaat...
    Nou ik krijg me toch weer krampen net heb ik nog nooit gehad helemaal boven me lies heb geen idee wat het is maar doet verdorie veel pijn... ik ga zo maar effe me badje induiken....

18. Niet meer actief

Ik hoef volgens mij ook pas na mijn volgende controle (volgende week) om de 1of2 weken te komen. Ik moest tot nu toe om de 3 weken!

Hummel: klinkt heel erg spannend, ik duim voor je!

Janny: Wat leuk he om al die spulletjes eindelijk te hebben, ik krijg het steeds helemaal warm als ik ze zie staan!
    Wij hebben volgens mij geen speciaal matrasje erbij gekocht hoor.. Er zat een matrasje in en volgens mij is dat toch voldoende? Ik heb een wrapper van mijn zus gekregen (cadeautje) en de shelter koop ik binnenkort lekker zelf! :D Daarnaast hebben we echt gigantisch veel trappelzakken/slaapzakken omdat we deze van iedereen krijgen haha. :rolleyes: :p

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje nogmaals gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat met jouw en de kleine man?!

Ukkepuk wat een verrassing en wat spannend heel veel succes en we horen het vast.

Hier vandaag de zolder en bovenverdieping heel goed gesopt en volgende week de rest, mijn moeder heeft me geholpen wel gezellig zo samen poetsen.

20. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    @debster,meis vanaf deze kant ook nog eens heel veel succes morgen.ik hoop voor je dat het toch nog vanzelf op gang komt door het strippen en anders ben je morgen aan de beurt.het komt goed.

dikke kus naat

overige meiden,jullie ook succes de komende maand is van jullie wij zijn er bijna bij oktober.

Deel Deze Pagina