vanaf 36 weken elke week! spannend hummel, ben benieuwd of het door gaat zetten of dat het de beruchte voorweeen zijn
Ik heb wel al van de vk instructies gehad van wat ik moet doen als het begint. En tja als ik de volgende keer ga dan ben ik 37+4 en dan moet ik elke week. Persoonlijk had ik dit ook liever eerder gehad. Janny wat voor kinderwagen heb je? Over het algemeen hoef je geen matrasje te kopen namelijk. Ik heb een bugaboo en gebruik een Lodger Wrapper daarin denk ik. Ik heb in ieder geval geen speciaal dekentje. Zal dit wel moeten?
ukkepuk heel veel succes morgen, wel spannend. Hou je taai, wij denken aan je. Gyn, ik hoefde helemaal niet elke week, alleen de laatste keer. Ik ben vorige week dinsdag geweest (daarvoor was het om de twee weken) en afgelopen dinsdag weer om de keizersnede te bespreken. Zolang het goed gaat is er niets aan de hand.
zo lekker in bad geweest ! En nu gaan we slapen en volgens mij ligt iedereen al te slapen Welterusten iedereen !
Jeetje Ukkepuk, dat is ff onverwachts. Je zult het wel niet meer lezen maar wil toch nog ff zeggen, heel veel succes en sterkte !
@ukkepuk; nogmaals veel succes vandaag. Jammer genoeg bleken de krampen van gisteren weer voorweeen te zijn. Waarschijnlijk had ik weer eens teveel gedaan gisteren, waardoor ik het met behoorlijk veel krampen moest bezuren. Toen ik eenmaal in bed lag trokken ze namelijk allemaal weg jammer genoeg. Ach ja, we wachten het gewoon weer verder af! Liefs Hummel.
Goedemorgen! Kleinwonder en Beatrice: Ik heb de Mutsy4Rider. Maar ik vind het 'matrasje' wat erin ligt, zo dun. Het is iets van 4 cm ofzo en het lijkt me best hard liggen. Weet het ook niet hoor. Ik heb wel een speciaal dekentje en overtrekje, omdat ik geen wrapper of shelter heb. Heb 2x een dubbel-dekentje (dus 4 enkele). Eentje voor in het ledikantje, eentje voor in de maxi-cosi, eentje voor in de kinderwagen en de andere voor op reserve of gewoon in huis. Baylee: Zijn die krampen niet 'in' je lies? Dat heb ik namelijk veel de laatste tijd. Dan steekt het er even in voor 4 sec. en daarna is het gelijk weer weg. Ze zeggen dat het met je banden te maken heeft. Hummel: Jammer dat het niet door heeft gezet. Misschien de volgende keer!
Hey meiden! Daar ben ik ook weer hoor! Lief dat jullie je wat zorgen om me hebben gemaakt, maar dat was niet nodig. Met mij gaat het helemaal goed. Ik geniet meer van de zwangerschap dan ik ooit heb gedaan. Bekkenklachten zijn overdag echt zo goed als voorbij en de rest van de kleine kwaaltjes kan ik goed behappen gelukkig. Voor mij geen zware laatste loodjes tot nu toe, maar wie weet wat nog komen gaat. Ik ben wel veel en erg in mezelf gekeerd op het moment, vandaar dat ik ook het forum even heb gelaten voor wat het is. Af en toe wel wat bijgelezen (niet alles) en dus ff de volgende reacties: @spotlight: wat een prachtige jongen hebben jullie toch op de wereld gezet, wat een doorzetter en wat super dat hij het zo goed doet, ik zal later even een berichtje achterlaten op jullie site! @corien: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAURA! @sybje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JELMER! Hopelijk genieten jullie beiden van de kraamtijd op het moment! @ukkepuk: ik zal te laat zijn, maar ik wil je wel heel veel succes wensen vandaag! Dat je maar een gezond meisje op de wereld mag zetten! @tipp: heftig weekje gehad vorige week begreep ik, maar ik lees net dat je nu weer een helemaal juiste bloeddruk hebt, dat zal heel fijn zijn. Blijf rustig aan doen he! @janny: had jij niet ook een Mutsy? Die hebben idd een behoorlijk hard matrasje erin zitten, dat was mij ook opgevallen. Ik heb besloten om het gewoon ff aan te kijken en te proberen en ik bespreek het met de kraamhulp wel even tzt. We kunnen altijd nog iets erbij kopen. Ik heb er ook al op gezocht op dit forum, maar kon er niet veel over vinden. Nou meiden, probeer nog vooral ff te genieten van deze laatste loodjes, ook al zullen ze soms best zwaar zijn, we schijnen die buikjes toch echt te missen straks Oh ja, wat me ook opviel van de week: onze beide ouders beginnen nu ook echt wat zenuwachtig te worden, hebben die van jullie dat ook? Ik vind het zooooo schattig om te zien!
Hey Kersje! Dat is lang geleden! Wat fijn dat je even wat van je laat horen! En ik ben ook blij om te horen dat het zo goed met je gaat. Over onze kinderwagen/matrasje: Fijn dat je even je ervaringen deelt. Ik denk dat ik het ook maar op die manier ga doen dan. En ja, de ouders worden ook zenuwachtig. Mijn ouders moesten naar Spanje voor het werk, maar vroegen eerst aan mij of dat wel kon, aangezien ik op het eind loop... hihi.
Goedenmorgen allemaal, @matrasjes, nee je hoeft geen extra matrasjes in een kinderwagen te kopen. Het lijkt een beetje hard maar bedenk dat de baby ook niet veel weegt, dus de "druk" op de dunne ondergrond is ook minder. @Wrapers ed zijn allemaal gewoon heel leuk om te kopen. En nu ik geld heb heb ik een shelter gekocht. Maar bij mijn eerste had ik dat niet. Dan is een dekentje ook prima. Ik bedoel waar gaat het om, dat je kind het warm houdt. @Hummel helaas heeft het niet doorgezet. @Kersje, welkom terug. Hier alles wat minder, heb de halve nacht voorween gehad. Heeft helaas niet doorgezet. De andere helft van de nacht begon ons lieve zoontje te spoken. heb dus 2 uur geslapen en heb heel veel last van mijn bekken. De kruidvat gister was toch te veel denk ik. Zoon lief is de hele dag thuis, dus dat wordt weer een tv dagje. Hoop dat ik het allemaal ga redden. Jooze
@ Janny Jansen Nee het is niet in me lies maar erboven net boven je heupbeen... In 1 keer was het er denk wel 1 minuut lang en toen was het gelukkig weer weg... @ ukkepuk Ukk We denken aan je meid Sterkte vandaag wordt je mama ! Zodra er nieuws is van ukk zal ik dat gelijk hier melden !
Ukk: Je zult het vast niet meer lezen maar: zet 'em op! Ik ben net even naar Kruidvat geweest en heb nog wat leuke dingetjes gekocht. (Vroeg wakker, en woon tegenover Kruidvat ) Ik dacht dat Pampers newborn in de aanbieding was, maar het was het huismerk newborn. Ik heb alleen aardig wat negatieve verhalen gehoord over het huismerk van kruidvat dus heb de pampers maar laten liggen. Hummel: Wat balen zeg dat het voorweeen waren. Naja, wie weet begint het vandaag! Kersje: Fijn dat alles goed met je gaat en je ook echt kunt genieten van de laatste loodjes.
Goeiemorgen! Hier geen nieuws. Nog helemaal nix. @JsztD, ik ga nu ook elke week. Vanaf 38 weken. @Janny, mooi he, al die spullen. Ik heb 1 slaapzak van Prenatal maat 70 cm maar die gebruik ik pas bij het ledikant. In de wieg vind ik een slaapzak nog niet nodig. Mijn moeder belt om de dag. Haar eigen 'vluchttas' staat ook al klaar dus als het begint springt ze zo in de auto naar Duitsland hihi Mijn broertje vindt het nog steeds maar niks, maar dat is meer omdat ie het zich nog steeds niet kan voorstellen dat z'n grote zus nu mama wordt. Nou ja, daar went ie wel aan. Anyway, ik ben benieuwd vandaag!
ukk: heel veel succes vandaag, op naar weer een wolk van een nov. baby! Ik zal vandaag weinig online zijn, mijn verjaardag vieren. zal de lijst nog even snel te voorschijn toveren.