November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier is het gerommel weer afgezakt gelukkig... Kindje moet nog minstens 2 weekjes bij mama blijven...

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Jootje, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst!

Owwww... ukkepuk wordt ingeleid, er zijn een heleboel mensen al aan het rommelen: als ik het zo lees wordt de helft van de novemberbaby's al in oktober geboren! Sterkte voor alle meiden die er doorheen zitten...

Tipp, fijn dat je bloeddruk stabiel blijft!
    En is er nog nieuws rondom Jaki?

Marielle: au, dat klinkt niet lekker, zo'n afgeknelde zenuw. Pfff... zouden die beebjes van ons wel door hebben wat ze met hun feestjes aanrichten?

Ik moet straks weer voor controle naar m'n nefroloog. Vind het toch iedere keer weer spannend, zeker omdat m'n bloeddruk vorige keer wel vrij hoog was. Maar ja, hoe zwaarder beeb wordt, hoe zwaarder mijn nieren het natuurlijk ook gaan krijgen. Hoop zo dat ze het nog een paar weekjes vol blijven houden en ik gewoon lekker thuis mag bevallen! Maar ja, kan m'n zenuwen nu niet echt onderdrukken en da's natuurlijk weer niet lekker voor de bloeddruk... Hormonale muts die ik ben... :rolleyes:

3. Niet meer actief

Jootje gefeli :D

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Tipp, ik heb wel belangstelling voor die code van de beurs! Wat jammer dat je niet mag gaan. Je mag wel een pb sturen met het hoe en wat erin. Alvast bedankt!

Beatrice, kan me heel goed voorstellen dat je even stiekem om het hoekie wilt kijken. Dat had ik bij Corien ook! Verleidelijk als het zo dichtbij is he?

Margreet, ik heb nog niks van Jaki gehoord. Ik hoop en denk dat alles wel goed gaat nu.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    je hebt pb janny...

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dank je! En jij hebt er eentje terug... hihi...

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    veel plezier ermee! :D

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga even slapen. Tot later!

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    pfff heb geprobeerd me ff snel bij te lezen, maar in 1 dag is er altijd weer zoveel bij geschreven :)

Er zijn zeker veel november baby's die nu al willen komen, hoop stilletjes dat onze baby ook niet erg lang op zich laat wachten, wat mij betreft had ze er gisteren al mogen zijn hihi.

Vandaag weer op controle bij de VK geweest. Alles was weer helemaal top. Kleine ligt helemaal ingedaald (al een paar weekjes), hartje was goed te horen en mijn bloeddruk was ook weer helemaal goed! Volgend week weer op controle (stiekem hopend dat ik die afspraak moet afzeggen).

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ beatrice

Jaa ik wil ook bevallen maar ja ....
    Ik heb nog niets gehoord van ukk hoor maar meestal duurt het wel effe met dat inleiden ...
    Als er nieuws is meld ik het gelijk !

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    jootje, gefeliciteerd met je verjaardag (hihihi mijn vader is ook jarig vandaag).

Hier is alles nog rustig alleen gaat de kleine af en toe zo te keer dat mijn hele buik beweegt. Dat het ik de hele zwangerschap nog niet zo erg gehad, mijn hele buik golft dan.

Maar met onze zoon gaat het wat minder, hij is vanmorgen ziek opgestaan en moet alleen maar overgeven. Ik heb de psz gebeld dat hij niet komt en er blijkt buikgriep te heersen. Nu maar hopen dat ik het niet over krijg want dan mag ik misschien maandag de ok niet op als ik buikgriep heb.

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    margreet, met mij gaat het goed hoor net was ctg geweest. dus het was alles goed gegaan. alleen moet ik mee afwachten voor vliezen breken of zo.. het is natuurlijk spannend hoor ik moet eigenlijk zoveel ru stig aan doen daarom kwam ik niet vaak online. ik kijk wel af en toe als ik aan toe ben

Jootje, van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

Ukke, ben zo benieuwd hoe verder met je gaat hihi.. je zal wel nu bezig met weeen of zo.. haha..

ik heb lekker goed vannacht geslapen.
    hee als jullie lunch hebben gegeten dan word je moe hebben jullie dat ook? ikke vrij vaak wel. pfff soms na eten moet ik toch ff gaan slapen (dutje) soms ga ik wel wandelen om engerie te hebben

mijn ouders zijn ook zenuwachtig mijn moeder sms mij elke dag hoor of soms mijn vriend bellen of er is nieuws haha.. ik zei nee nog niet en was het maar gebeuren hihi. maar ik denk dat ik toch wel veertig weken halen. dus afwachten dat zie ik wel hoe verder loopt met mijne zwangerschapheid. he.

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @conny: die buikgriep heerst inderdaad, ik heb hem ook gehad en mijn neefje, schoonzusje en broertje ook. Maar hij duurt over het algemeen maar 1 dag, dus hopelijk is hij er snel vanaf en pik jij hem niet mee, of anders alleen morgen. Spannend hoor, maandag voor jou de grote dag!

@jaki: jij wordt nog steeds goed in de gaten gehouden met ctg elke dag? Dat is wel een gerust gevoel, denk ik? Lastig om helemaal rustig aan te doen lijkt me! Maar nog heel ff en dan is voor jou de spannende tijd ook voorbij, met een mooi gezond beebje, gaan we vanuit!

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    kersjeb, ja ik word elke dag in de gaten houden door ctg. ja geef mij zeker een gerust gevoel ja ook spannend. en ja lastig om rustig aan doen maar heb wel zoveel zin in om wat te doen maar helaas mag ik niet veel doen. ik laat iemand anders doen. dat vind ik toch niet erg. ik denk lekker aanmezelf en baby natuurlijk en komt wel zeker goed. gefeliciteerd met je 37 weken:D hihi heerlijk zeg.. maar het is ook bij jou snel voorbij he haha..

ik ga ff dutje doen.. ben lekker wel moe..

15. Niet meer actief

Conny: Goed gezond eten, beetje de weerstand omhoog gooien en hopelijk slaat de buikgriep jou dan over!

Ik ben echt gigantisch goed aan het studeren, al 2 dagen! Ik sta echt van mezelf te kijken, samenvattingen aan het maken, jurisprudentie opzoeken en stampen stampen stampen maar.

Heb maar 4 vakken voor dit tentamen, maar het zijn wel hele saaie. (Bestuursrecht vergunningen, Bestuursrecht handhaving, Verbintenissenrecht en Financieel management) Vooral die laatste is verschrikkelijk. De kleine is lekker druk in mijn buik, waarschijnlijk omdat ik met mijn buik tegen het bureau leun haha, ach wel gezellig zo met z'n tweetjes aan het leren. 8)

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb eindelijke de juiste spreuk voor op het geboortekaartje.
    Lekker internationaal:

50% Mama, 50% Papa, 100% Hansje

Geen gezeur met Duitse of Nederlandse teksten.

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, heel goed!

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @jaki: doe je helemaal goed hoor! Lekker laten verwennen. Voor mij ook alweer 37 weken idd, ik mag vanaf vandaag thuis bevallen :)

@kleinwonder: goed bezig hoor! Geniet maar ff van de boost die je hebt. Ik ken dat met studeren, dat kan zomaar weer voorbij zijn ;)

@chebu: is het in het Duits dan niet 50% Muti, 50% Vati, 100% Hansje? Of snappen die Mama en Papa ook?

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kersje, nee hoor, ze snappen mama en papa ook.
    En in Rusland snappen ze het ook.
    Ik heb het van een Duitse site

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, dan is dat mooi opgelost!
    Ik had trouwens een paar jaar geleden een rompertje besteld voor een vriendin van mij met hetzelfde principe qua tekst erop, mss voor jou ook wel leuk dan!

Deel Deze Pagina