he ukkepuk, dat is even blen zeg! hoop dat het morgen allemaal goed gaat! Ik heb de vk niet meer gebeld, ik heb geen sterretjes meer gezien en voel me alleen nog misselijk. Wel weer harde buiken, maar niet met regelmaat
So ik heb al heel de avond verschrikkelijke pijn in mijn rug. Echt van die menstruatiepijn alleen is het constant en niet met vlagen zoals weeen zouden moeten zijn. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn?
Tja daar zit ik zelf ook een beetje aan te denken... Indalen zou wel prettig zijn! Dat scheelt weer een hoop gedoe. Mar het is wel een rot gevoel zo heel de tijd...
@Beatrice: klinkt als indalen. Misschien werkt dat wel in jouw voordeel. NI klachten worden vaak minder als het kindje vast ligt in je bekken..zou wel mooi zijn! @Baylee: misschien willen ze Uk nog een goede nachtrust geven voor het echte werk! @Jootje: beetje laat, maar nog gefeliciteerd! @Jaki: dat heb ik ook heel erg, dat je na de lunch het liefst een uurtje zou willen liggen. Wanneer ik er aan toe geef, ben ik 's middags niet meer vooruit te branden @Jooze: gaat het nog of zijn de voorween gestopt? @Chebu: leuke en handige tekst, alle taalbarries overwonnen! @Tipp: spannend hoor, in principe kan die kleine wel geboren worden, maar nog twee weekjes erbij zou wel beter zijn! @Spotlight: wat fijn dat het zo goed gaat en je nu af mag gaan tellen! Hier nog altijd niets ingedaald, nog geen voorweeen en rij nog steeds op mijn scootertje rond Ik ben stiekem ook wel een beetje jarloers (niet op de pijn, maar dat het allemaal bij jullie in een keer zo snel lijkt te gaan en het is nog geen november!)
@Marbo Ik ken het gevoel hoor dat je een beetje jaloers bent. Dat heb ik ook namelijk! Nu heb ik voor het eerst ook iets dat misschien met indalen te maken heeft maar voor de rest heb ik alleen maar pijn in mijn bekken en ribben maar niets wat met een bevalling te maken kan hebben. Het is natuurlijk niet lekker als je heel de tijd voorweeen hebt maar je hebt toch het idee dat er iets gebeurd...
Ben benieuwd hoe het met de dames gaat die al bevallen zijn! Ervaringen? Hoe gaat het met de kindjes en met de dames zelf?
Slaap lekker tipp Voor alle meiden hier die al een kleine hebben... kwam jullie kindje eerder of na de uitgetelde datum?
De eerste komt toch over het algemeen 3 dagen na de uitgerekende datum... Ik hoop dat het niet maar volgens mij is dit wel zo.
hoi meiden, Ik ben de hele dag met de kleine jongen in de weer geweest. Vanmiddag knapte hij wat op maar rond etenstijd begon het weer. Vanavond rond negen uur knapte hij wat op en hij ligt nu pas echt op bed en slaap. Pffff was een vermoeide dag, gelukkig kon ik bij mijn moeder terecht zodat ik niet alleen was, mijn man moest werken. Ik begin nu echt zenuwachtig te worden voor maandag, zondag om half 2 moeten wij op intake op de kraamafdeling en dan gaan we alles door nemen voor maandag. Het positieve is dat ik maandag als eerste op de lijst staat, ik hoef dus niet te wachten als we binnen komen. Voor iedereen een goede nacht en voor de meiden die bezich zijn of waar het rommeld, heel veel succes. knuffel conny
Hmm, dat is wel ff heel frustrerend voor Ukke zeg! Hopelijk heeft ze een goede nacht en dan morgen alle kracht voor het echte werk! @beatrice: mss dat je dan nu na het indalen ook wel minder klachten krijgt. De mijnes begon al vroeg met indalen, daarom zal ik er nu dan idd ook minder last van hebben! @conny: bah wat naar voor die kleine jongen, hopelijk is morgen over. Maar over maandag: het IS ook heel spannend joh! Hopelijk kun je wel nog wat rust vinden dit weekend, dat is ook beter voor je herstel straks, als je er uitgerust aan kunt beginnen. @degene die d'r ukkie niet voelde (sorry, weet ff niet meer wie het was): hou het ff goed in de gaten, doe de buikademoefening ff goed en bel morgenochtend je VK als je um nog niet voelt. Better safe than sorry! Ik hou me trouwens maar niet zo bezig met wanneer de kleine komt. Er is totaal geen peil op te trekken, of je nou wel of geen voorweeën/indalingsweeën hebt...het maakt allemaal niks uit. Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik gewoon tot eind november met een beebje in mijn buik loop, dat lijkt mij de verstandigste instelling voor mezelf, anders wordt ik straks heel chagie. Ze moeten me alleen niet over die 42 weken laten gaan. Dan zou ik op zijn minst op de laatste dag van die week al een afspraak gepland willen hebben in het ZH, maar het lijkt mij dat dat dan wel bespreekbaar is met mijn VK. Goed, ik ga lekker naar bedje toe. Morgen nog 1 mooie dag en daarna begint het volgende regentijdperk. Slaap lekker allemaal!
Hi Dames, @De eerste kindjes worden meesstal na de 40 wk geboren helaas. Mijn eerste kwam 3 dagen voor 40 weken. @Conny, beterschap voor die jongen, komt voor jou erg dichtbij maandag. @Beatrice, klinkt als indalingsweeen, zou mooi zijn voor je bekken. ga ook slapen Jooze
Is dat zo? Mijn gyn zei in t begin namelijk dat de meeste kindjes voor de 40 weken worden geboren omdat 40 weken een erg ruime termijn is.. hmm
hai Ik vroeg vandeweek nog aan de verloskundige wanneer worden de meeste babys nou geboren ? Ik had gehoopt op een ander antwoordt maar goed dit zei ze ... Tussen de 40 en de 41 weken Dus ze zei ga nou maar van de uitgerekende datum uit alles wat te vroeg is is mooi meegenomen... Nou als het aan mij lig wil ik morgen al bevallen ... alleen al om van al de pijn ( rug, heup, bekken en krampen) af te zijn...