Ik ben het helemaal met je eens Baylee! Ik zie haar ook liever morgen komen dan over 4 of 5 weken. Lijkt me verschrikkelijk om over tijd te lopen. Als ze een beetje op mamma lijkt komt ze precies op tijd. Ik ben ook altijd heel erg stipt hihi. Kersje Ik hoop dat je gelijk hebt. Het lijkt me erg lekker om de laatste weekjes met wat minder klachten rond te lopen. Ik wil ook gewoon simpel naar de supermarkt en daarna nog even naar bv een tuincentrum, als ik dat nu zou doen kan ik de rest van de dag niets meer.
Leuk idee op de muur, hoe heb je dat gedaan? Uit de losse pols? Ik ben bang dat dat er niet uit zie als ik dat doe, wel met iets van een vormpje ofso, vind ik wel een heel leuk idee! Iets om te freubelen in mn verlof!
Eum ik moet het er nog in leggen, ben er ook bang voor. Maar ik heb airco en die staat tegenwoordig op vriezen, en dan heb ik gewoon een dekbed op mn bed liggen HEERLIJK, net als in Nederland in de winter haha erg he!
Oke dit worden er even drie achter elkaar, sorry hoor, lijkt wel of ik een forum met mezelf hou haha! Heb ik even zo gedaan omdat ik veel moest nalezen en anders ben ik weer de helft vergeten als ik klaar ben, serieuze zwangerschapsdementie! Ben naar de kapper geweest en mn haar is kort whaaaaaa, ik vind het echt een mama-kapsel. Goed, klaar voor de start, bevallingsproof haha! Mijn Arubaanse verloskundige zegt ook dat eerste(!) kindjes meestal na de 40 weken komen.. dusja, er zal toch iets van waarheid in zitten denk ik... Morgen ben ik 35 weekies yeah! Nu ga ik lekker de baby van mijn collega knuffelen, we gaan even langs met zn allen, even een voorproefje, hmm lekker zwitsal! Ik ben echt een zwitsal-snuiver, haha, zijn er hier nog? Ruikt zo lekker!
Nog op de valreep voor vanavond BUDDYNEWS!!! Een smsje van Jaki: "Hee Janny. De baby is niet actief meer. Vandaar lig ik nu in het ziekenhuis. Ze worden gek van het twijfelen. Als het goed is en mee zit, word ik morgen ingeleid. Ik moet in het ziekenhuis blijven slapen. Hou je nog wel op de hoogte. Liefs, Jaki" En heb haar gelijk eentje terug gestuurd om haar veel succes te wensen. Kreeg ik gelijk weer eentje terug: "Dank je wel. Ik word morgen of zondag moeder, hihi. Hou je wel op de hoogte. Weltrusten alvast!" Spannend! Jaki, heel veel succes, sterkte en alvast plezier toegewenst met je kleintje! We gaan voor je duimen!
Sybje, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Ukkepuk; wat spannend! Dat gaat ineens wel heel snel! Balen dat het vandaag niet is gelukt. Heel veel suc6 morgen! Janny; wij hebben dezelfde kinderwagen, maar dat dunne matrasje is normaal hoor. Hij is ook niet superzacht, dat mag ook niet. Ze kunnen beter op een wat dunner harder matrasje liggen dan op een zachte. We kregen er ook een dekbedje bij, maar die gebruiken we natuurlijk niet, we gaan de wrapper gebruiken. Goed nieuws Spotlight! Hoop voor jullie dat hij het zo goed blijft doen en lekker naar huis kan! Oh spannend voor Jaki! Suc6! Ik ben verkouden geworden Echt vervelend... Hoop dat ik niet meer verkouden ben als de kleine wordt geboren, dan steek ik hem gelijk aan... Dus ga nu echt naar bed.. weltrusten
Sorry dat ik het buddynieuws zo laat breng, maar was de hele avond op verjaardag bij mijn schoonvader. Nu al met al een hele vermoeiende dag achter de rug, dus ik hoop maar op een goede nachtrust. Ik heb ook gehoord dat de meeste eerste baby's pas na de 40 weken komen. Ik ga er al vanaf het begin van uit dat ik bijna 2 weken overtijd ga lopen. Dat zegt mijn gevoel gewoon. Maar als het zo blijft gaan als nu, vind ik het geen probleem eigenlijk. Stiekem ben ik nog steeds aan het genieten van mijn zwangerschap. Volgens mij ben ik nog een van de weinigen die het niet erg vind om nog 4-6 weken zo door te moeten lopen? Maar ja, ik mag dan ook niet klagen... Mijn schoonzusje heeft vanavond tijdens de verjaardag verteld dat ze zwanger is (nu 7 weken). Wij hadden het een paar weken geleden al als enigen gehoord, en moesten nu dus doen alsof we van niks wisten. En weer opnieuw hartstikke blij zijn. Op zich niet moeilijk, maar je bent wel bang dat je je verspreekt... hihi. Wel heel leuk dat we er nu openlijk over kunnen praten. Nou, ik denk dat de meesten van jullie al slapen (behalve Ienie dan, hihi). Dus ik zeg weltrusten. Zodra ik nieuws heb van Jaki, horen jullie het van mij! Doei doei!
Manon, Ja, zoiets zei iemand anders hier ook vandaag. En toevallig las ik vanmiddag een labeltje wat aan de kinderwagen zit. Dat het matrasje niet dikker mag zijn dan 25 mm. Dus er mag ook geeneens een ander matrasje in. Dit moet goed zijn. In elk geval bedankt voor je ervaringen!
Haai! Ben ik weer, heerlijk baby geknuffeld, wauw wat klein, schattig en lief. Ik moet wat bekennen: Ik kan het gewoon NIET GELOVEN dat ik straks ook zo'n klein babytje heb, raar he! Zo vaak heb ik nog geen baby's vastgehouden, ik vind het zo ontzettend WAUW haha, ben er sprakeloos en helemaal overdonderd van... zo klein! JEETJE! Ik hoop dat ik nu niet iets heel raars zeg, ik ben net thuis en ben gewoon zo en zo 8-[ en zo ale: hahaha! Erg he! Ik hoop dat alles goed gaat met Jaki. Wauw nog een november baby! Ik zie nu dat onder dit bericht kan je het forum lezen, was dat al zo, of ben ik serieus dement aan het worden? Want dit is ideaal, dan hoef ik niet alles meer te onthouden PFIEUW! haha
Inderdaad ienie, als je p nieuw antword drukt kan je een gedeelte terug lezen, iets van de laatste 10 berichten ofzo hoor... Spannend zeg ok Jaki word mama, duim voor haar dat alles naar wens loopt!
Goedenmorgen, @Jaki, wel eng als de baby niet meer actief is, hoop voor je dat j snel wordt ingeleid (misschien ben je dat al). Je bent in iedergeval snel mama. @40 wk, als de gyn en de vk het al niet eens zijn denk dat het komt omdat mensen niet voor niets in het ziekenhuis lopen en die misschien gemiddeld eerder bevallen als mensen die bij vk lopen. Maar goed we hebben niks aan statistieken.. @Inie en Minie, op de muur een gedicht maken doe ik als volget, in groot lettertype uitprinten (een lettertype waarbij niet te veel gaten vallen bv stencil) dit op een stuk karton plakken netjes uitsnijden. Het sjabloon op de muur plakken (spuitbus lak, tijdelijke verbinding). En dan of tamponeren of spuiten (met spuiten omgeving goed afplakken geeft rotzooi, maar wordt wel het mooist. Wij hebben zo in elke ruimte een gedicht. Jooze
Spannende dag vandaag! Als het goed gaat hebben we dus 2 nieuwe mamma's aan het einde van de dag! Ik ben benieuwd. Hier niets bijzonders. Ik heb weer een erg pijnlijke nacht gehad! Ik kan gewoon echt niet meer liggen. Ben elke keer blij als ik er weer uit mag.
Ik heb ook 's nachts best pijn in mijn heupen, op de zijkant waar ik op lig. En van de week had ik zo'n blauw zeil onder mijn matrashoes gelegd, zweten joh! Ik heb dat ding midden in de nacht eruit gegooid. Nu lig ik op zo'n celstofmatje (plastic met papier), alleen onder mijn kont zeg maar. Dat gaat beter, maar is nog steeds zweten...
Hi, @Beatrice, heb je niet een andere plek waar je goed kan slapen. Onze bank is bv zachter daar lig ik beter op. @Manon, heb ik ook zweten in bed door dat ding... Echt irritant. Ik heb wel goed geslapen, voor de rest wel veel pijn... Ben zo aan het wachten op de kleine, bijna bang dat het misschien pas volgend weekend komt. Zie dat even echt niet zitten. Jooze
oh wat spannend, Jaki ook ingeleid! Dus iig 2 baby's er bij dit weekend! Ik had gisteravond weer een valse start, veel harde buiken, ook regelmatig, en ze deden echt veel pijn, voelde wel een beetje als 'echte' weeen. Maar toen ik op bed lag zakte het helaas weer af
Goeiemorgen! Geen nieuws hier. Ga vandaag m'n winterkleding in de kast leggen. Met een beetje optimisme kan ik ze eind november weer aan hihi. @Jaki, spannend!
hier ook al zeker 2 weken regelmatig last van de voorweeen, toevallig op twee vrijdag avonden best heftig. zat gister avond op verjaardag en dacht ik zal maar naar huis gaan, want dit gaat erop lijken, kreeg ook weer de trillende benen die ik bij mijn vorige eerste begn van de bevallinghad...en ik moest nog even auto rijden ook.... thuis niks meer, nu wel weer wat gezeur onder in mijn buik.....maar denk dat het niks is. wel al meiden bevallen, zal s even terug lezen...connie en ? spotlight, waar ben je bang voor met de couveuse nazorg? wij hadden ook recht op couveuse nazorg bij onze eerste.. maar dan 4 dagen 3 uurtjes...dus je hebt zelfs meer dan bij ons! het is juist lekker dat je er recht op hebt. veel verzekeringen dekken dit niet! gaat het verders goed met Noah? hebben groei echo gehad en gesprek gyn over de stuit-bevalling....hij wil toch een draaipoging proberen...50/50 kans...wikl het toch doen, om een normale bevalling toch mogelijk te maken, kan daarna altijd nog kiezen voor keizersnee of natuurlijk bevallen in stuit! Enneh...ik ben bang dat we door die muts van de echo nu ook het geslacht weten, terwijl we dat niet wilden....ze was een heel verhaal aan het vertellen over de beeb in onze buik, en toen versprak ze zich...hubbie en ik dachten dat wehet verkeerd verstaan hadden, maar in de wachtkamer begonnen we er apart van elkaar over, en bleek dat we precies hetzelfde hadden gehoord....MUTS! We doen net of we niks gehoord hebben, alhoewel dat lastig is, maar het is wel ff een domper op de verrassing! ben benieuwd of het klopt wat we hoorden....
oke lees dus dat connie een dochter heeft en sybje een zoon...gefeliciteerd meiden! Goed gedaan.... conny toch een keizersnede, kon even niet zo snel vinden wat de precieze reden is? succes maandag meid....zit er bijna op voor je... iemand vroeg wanneer de meeste eerst-geborenen ongeveer komen voor of na 40 weken... meiden.....dat weet niemand precies! toevallig in deze buurt worden er veel kids voor de 40 weken geboren moet ik zeggen...het is net of het kinder klaar voor is. Niemand weet dat....pin jezelf gewoon niet teveel vast op de uitgerekende datum....ook al is dat erg moeilijk....