November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    God ja, ben ik eindelijk nog eens online en heb ik alles bij gelezen... gaat iedereen lopen :rolleyes:

:)

ben trouwens gisteren ook naar de ha geweest om bloed te laten testen op toxoplasmose (heb zelf maar de koe bij de horens gegrepen) en heb me meteen ook vitaminen laten voorschrijven. Ik heb de volgende vitaminen gekregen: Omnibionta. Kennen jullie deze? Deze zijn speciaal voor tijdens de zwangerschap/borstvoeding. Nu maar hopen dat ze goed werken he!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Marischa, Ik ken die vitamines niet :oops: ik heb zwanger zijn van de etos.

@Bramtim. Ik ben nog steeds heel erg aan het duimen hoor en dat het over 2 weken gewoon een eigenwijs kleintje is dat je even liet schrikken :confused: .

@Fio en Marlieke heel veel sterkte dames ik denk aan jullie, hele dikke knuffel.

@Tatlim Welkom meis en gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Saartje haha ook weer lekker aan het eten geblazen.

@jootje, Dat is heel vervelend he dat je onrustig slaapt. Ik heb deze keer heel vast geslapen. Dat dus weer inhield dat ik vanmorgen uur of 10 wakker werd en heel erg moe was. pffffffffffffff.

En de dames die ik vergeten ben. Sorrie enne een fijne zondag

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Goedemorgen Meiden!

@Fio en Marlieke, een hele dikke knuffel!

@ Bramtim, we blijven voor je duimen meid!

@ alle nieuwe mama's in spe! van harte gefeliciteerd! :)

Ik ben toch wel even geschrokken van deze berichten dat het fout gaat, helaas is dat ook de realiteit! ik hoop ook zeker dat de dames weer snel zwanger mogen raken!

Ik ben ook erg moe, en hele zere (.)(.), het lijkt wel of ik iets meer rust krijg, en echt een beetje prbeer te genieten, dit pakken ze niet meer van me af ;)
    Ik heb het nog steeds tegen helemaal niemand gezegd! en ik heb er ook geen moeite mee, valt mij alles mee......vind het ook een heerlijk geheimpje van ons 2en! :) :)

No dames ik wens jullie een hele fijne dag, en geniet er lekker van, binnen waarschijnlijk!
    Ik kan jullie allemaal niet bijhouden hoor....pppfffff
    wat kunnen jullie tetteren zeg! ha ha ha ha ha ha

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat valt toch best mee. hahahaha. zoveel tetteren we niet hoor.

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    ha ha ha ha...zat net even bij oktober mama's te kijken!
    Maar jeetje dat zijn er veel..pppfffff!
    wel goed dat we hier een lijstje van de mk bijhouden, wat ik al zei het hoort er helaas bij en wel goed voor de statistieken! zou wel is willen weten hoeveel het er in Oktober zijn geweest!
    zo te zien niet zoveel!

Trouwens, hoe zien jullie eruit sinds jullie zwanger zijn? ik heb echt een mooie gave huid gekregen en mooi glanzend haar!
    Ik dacht eerder dat het andersom zou zijn! niet dat ik veel pukkels had, maar toch wel een heel klein beetje rommelig! en nu echt mooi :)
    Krijg ik dan een jongen? ha ha ha ha..
    Ach het maakt me niks uit als het maar gezond is:)
    hebben jullie dat ook?

6. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Saartje en Sophie!

Meiden van harte met de 6wkn!
    in the pocket ;)

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had al last van pukkels :cry: . Nu is het wel wat minder maar dat kan ook zijn omdat ik gestopt ben met de antibioticum met alcohol. Ik kreeg ook heel veel uitslag.

Ik heb ze wel op mijn rug nu enne mijn haren worden zo snel vet. Meestal niet na 2 dagen en nu heb ik eergisteravond mijn haren gewassen en ik kan vanavond weer denk ik.

8. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Gek he Mimi,
    Dat heb ik normaal best snel vet haar, en nu veel minder! ha ha ha
    ach joh als dat het is, even extra wassen ;)

9. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    even een vies praatje hoor sorry!

maar hebben jullie nu ook meer last van afscheiding! voornamelijk wit en doorschijnend! soms voel ik het echt lopen !
    sorry meiden....maar ben ik de enige?

10. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    oh ja, en nog iets.....
    Weten jullie wanneer je je kindje voed dmv de navelstreng? vanaf welke week?

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Je hebt van die boekjes geloof ik. Wat ik begrepen heb. Voed je het al vanaf het begin geloof ik. In week 7/8 waren het de botten dacht ik hihi dan moet je veel melk drinken. Ik weet het ook niet anders. Ik zal zo even op googlen hihi. Mijn favoriet. Enne ja ik verloor altijd al redelijke afscheiding maar nu ook meer hoor. Dat blijkt heel normaal te zijn. Zolang het niet gaat stinken en jeuken dan is het niet erg.

Maar wat is stinken ? hahahaha misschien vinden wij het niet stinken maar de arts wel hmmmmz hahahaha

12. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Goedemorgen allemaal,
    Ik hou alle pagina`s echt niet meer bij hoor. Pfff wordt zoveel geklets!

Ik voel me echt niet goed. Ben vrijdag naar de dokter geweest, ze heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was laag. Helaas kan er daaraan niet zoveel gedaan worden alleen goed rusten, regelmatig eten etc etc. Ik voel me futloos, moe gewoon echt mezelf niet meer. Heb gelijk een brief meegekregen voor bloedprikken meteen gedaan.
    Sinds gister heb ik last van misselijkheid. Ook dat nog dacht ik. Ik had het toen niet meer. Voel me al dagen duizelig, moe niet lekker en nu nog dit. Ik barstte uit in huilen en zag het allemaal niet zitten. Schrok daarna toch wel van mezelf! Nou vandaag opgestaan, kokhalzend boven het toilet gehangen maar niets dat eruit komt. BA BAH BAH. Meiden hoe lang gaat dit durennnnnn?

Gelukkig heb ik de liefste man van de wereld die alles maar dan ook alles voor mij doet want anders...

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ach meis. Zo vervelend. Als je beetjes eet op een dag en niet in gewoon in 1 keer kan je maag wat beter tegen dan. Met een beetje pech kan je er echt wel tot de 12 weken last van hebben als het niet langer is hoor. Er zijn er meer die dat hebben.

Probeer wat de dokter ook zeg heel veel te rusten. Dus met werken moet je ook heel rustig aan gaan doen nu.
    Heel veel sterkte meis en ik hoop dat het snel over is voor je en dat je je snel weer beter voelt.

14. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    zo, ik ben er weer, ik had opeens een paar uur lang geen telefoonlijn? snap er ook niets van. maar goed. ik ben er weer. strax kom ik even bijlezen, eerst mijn vader even bellen want die is jarig.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gefeliciteerd met je pappie Sarah

Hieperderpiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hieperderpiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    nee hoor je bent niet de enigste... ik heb het ook. heb soms echt het gevoel of ik leegloop. Volgens de vk is het normaal. niets om je druk om te maken.
    Je moet idd wel in de gaten houden dat het niet ruikt of dat het gaat jeuken.

@ Saartje, gefeliciteerd met je vader

@ Sanna, wat vervelend dat je je zo rot voelt, een dikke knuffel

17. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    #Sophie
    ja ik weet niet waarom mijn banner niet klopt.. ik merkte het ook al. op een ander forum waar ik schrijf staat dus 5wkn6dgn.. dus ik weet het ook niet eigenlijk..

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    #Ukkepuk
    gelukkig vonden je vriendinnen het leuk!

19. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    #Marisha
    ja die moeheid he.. ik had bij de vorige zws ook al heeeel snel harde buiken na het shoppen! het lijkt me fantastisch om samen met je zus zw te zijn.. ik mis het echt om geen zusje meer te hebben.. vooral met dit soort dingen..

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    #Marisha
    ken die vitamines niet, maar het zal wel goed zijn ;)

Deel Deze Pagina