Sybje, wat een heerlijk verhaal. Heb ervan genoten. Natuurlijk zul je de nodige pijnen hebben gehad, en was vast niet alles rozegeur en maneschijn, maar zoals jij het beschrijft... krijg ik gewoon zin in de bevalling. Gek he? Je verliefdheid op je zoon straalt er van af! Geniet lekker met z'n drietjes en doe het rustig aan! Ook top trouwens dat Jelmer (bijna) geen last heeft van de suikers! Corien, welkom thuis! We zijn benieuwd naar jou verhaal! Maar hou de rust er maar goed in! Zo, wij gaan even een bladblazer halen. Tot later!
Wauw, sybje, wat een verhaal, krijg er kippenvel van! Nogmaals van harte gefeliciteerd met Jelmer! Super dat jullie lekker thuis zijn nu, lekker genieten. Ben wel heel benieuwd naar de foto's! Fijn dat Corien ook weer thuis is! Ik ga effe slapen, we moeten straks naar mijn ouders, zijn 28 jaar getrouwd. Heel de dag trouwens enorm last van mijn ribben, hij zit er elke keer tegenaan te duwen...pfff
@Sybje, wauw wat een verhaal. Weet je, ik kan het me nog helemaal niet voorstellen van mezelf....Hmmm en toch gaat het binnen nu en 3 weken gebeuren. @Corien, fijn dat je ook weer thuis bent. Zo, hop alle winterkleren in de kast. Boodschappen gedaan. Ga zo lekker filmpje kijken (alweer). @Jaki en Ukkepuk, zet 'm op meiden! @Kersje, ja ik wil de dag ook wel eens openen met nieuws. Maar het zit er voorlopig nog niet in.
Hallo dames, Wat een verhalen zeg! @ Sybje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ben vandaag precies 38 weken...kan niet wachten tot het bij mij ook allemaal gaat beginnen. Heb nu al 2 nachten enorme last van steken in mijn onderbuik en vagina. En vanacht zweette ik zo erg, dat ik ff dacht dat mijn vliezen waren gebroken in mijn slaap, maar dat was dus niet zo.
@Sybje, fijn dat je weer thuis bent. Geniet maar lekker met jullie drieën. Wat een verhaal zeg je bevalling. Eerst haast niks geen ontsluiting en dan op eens 9 cm. Kan mij goed voorstellen dat dat even schikken is. Maar alles is goed gegaan en daar gaat het om. Met jullie zoon is alles goed en gaat het echte genieten beginnen. Ik kan ook haast niet wachten tot het zover is. Ja, de pijn daar moet je even doorheen maar als het is zoals de eerste keer dan ben ik de pijn wellicht zo vergeten. Ik kreeg Rick op mijn buik en ik was alles wat ervoor was gebeurt helemaal vergeten. Je weet waar je het voor doet. Hier heb ik nu al 2 nachten wat krampen in mijn onderbuik samen met harde buiken. Gisteravond toen ik film aan het kijken was was het helemaal zo erg. Maar het komt vanzelf wel goed.
Hi, @Sybje, allereerst welkom thuis! En ik herken het helemaal inknippen ed maakt niet uit, je bent blij als het eruit komt een de ween doen zo veel pijn dat je voor de rest niks voelt. Zoals Kluun schreef het is belachelijk alsof je op het voetbal veld ligt met een gebroken been, ze breken ook je arm even maar dat voel je niet omdat je zo veel pijn aan je been hebt. Wij vrouwen kunnen het aan @Corien, ook jij welkom thuis! @Inie 7 minie, nee heb even geen foto, maar kan er zo wel 1 maken. Let goed op het lettertype, goed voorbeeld is de O. Je snijd het negatief (je haalt weg wat je wilt zien op de muur. Als je het zwarte van de O wegsnijd ben je ook de binnenkant kwijt. En dat is dus niet de bedoeling. Als je het niet begrijpt moet je maar even pb-en is namelijk een beetje off-topic allemaal. Wat betreft het idee kan ik het allemaal wel, zo'n kleintje, tuurlijk kan je dat alleen je hormonen denken van niet. Hier de tranen in mijn ogen, allereerst door een stom smsje. Een vriendin van mij heeft voor ons/ geboorte Tycho een bord gemaakt voor in de tuin. Dat hebben we later uitgeleend aan een ander. Dus ben nu aan het regelen dat ik het terug krijg. Zei is alleen ook weer zwanger en in dec uitgerekend. Krijg ik echt een smsje ja maar ik heb het binnenkort ook nodig en dat ze het wel optijd terug wil. Dan lees ik hier die fantastische verhalen over mensen die nog wel even zwanger willen zijn. Dan denk ik aan de eerste en ja toen had ik het ook en nu zit ik er zo doorheen. Zou zo graag willen genieten, heb me nu neergelegd dat dat met zwanger zijn voor mij niet lukt, maar wou wel dat bord een tijd in de tuin hebben als ik aan het genieten ben van de kleine, nu wordt "mijn" bord me voor mijn gevoel afgenomen... dat het zo heftig aanvoelt zullen de hormonen wel zijn maar goed. daar heb ik nu niks aan. Jooze
@ Jooze, wat een lef eigenlijk om het zo te brengen. Ze mag al blij zijn dat ze het in eerste instantie mocht lenen van je. En het is JOUW bord! Hormonen of geen hormonen ik zou denk ik precies hetzelfde gevoeld hebben. Gewoon lekker je eigen bord in de tuin en als haar kindje wordt geboren...jammer dan hoor, dan regelt ze voor de zekerheid maar wat anders (of ben ik nu iets te hard?).
Inderdaad, lijkt mij dat Jooze meer recht heeft om het bord te gebruiken en daarbij is December ook nog verder weg dan november...
Ik dacht echt dat het de hormonen waren, maar ook mijn vriend vond dat ik wel gelijk heb. Morgen ga ik het bord halen. Ga dan denk ik meteen zeggen dat ik het in iedergeval in de kraamtijd wil hebben (die 10 dagen) daarna magg ze het denk ik wel hebben. maar ben inderdaad niet blij met de reactie.. Jooze
hai Nog steeds geen nieuws van ukk Ik wacht in spanning af .... hoop voor der dat het gauw voorbij is en dat ze der baby in der armen kan sluiten !
sybje wat een mooi bevallingsverhaal!!! en over de bv; mijn dochter werd wel angelegd, maar de eerste 2 dagen kwam er echt geen drup melk uit, Ilana werd dus ook met en cupje bij gevoed. uiteindelijk is het helemaal goed gekomen hoor met de bv! ik ben vanmiddag met mijn schoonmoeder en dochter naar het voetbalveld geweest, hebben de 2e helft gekeken. Zat niet echt op mijn gemak hoor, ben dan steeds bang dat mijn vliezen breken of zo hihi.
Jooze: Wat denkt ze wel? Het is toch jou bord? Halen dat bord, hupsakee. Wat belachelijk zeg, en wat opmerkelijk dat ze zoiets durft te sms-en.. Sybje: wat een bevallingsverhaal, zo'n raar idee dat de eerste baby's er zijn! Geniet lekker van jullie mannetje.
Hallo Allemaal, Ik ben vandaag naar een kraambeurs geweest, deze werd georganiseerd door mijn kraamcentrum. Was erg leuk en weer wat nieuwe dingetjes gezien... Ook mijn kleintje is aan het zakken, maar indalen weet ik niet echt, nog niet veel indalingsweeën gehad... maar het is nog vroeg! Ik geniet ook nog erg van me zwangerschap en ben soms lekker lui nu het nog kan... @Sybje wat een mooi bevallingsverhaal ben blij dat je weer thuis zit met je kleine knul! @Corien: welkom thuis! @Jooze: Wat is dat belachelijk...zij had hem toch van jou geleend... jij bent eigenaar hoor dus gauw hier dat bord!
Hi, Ik snap die kennis wel hoor, ze had er waarschijnlijk gewoon op gerekend, omdat het bij haar staat al die tijd. Maar het gaat vast goed komen.. @Maxje, ja je zit ook al in de 39e week, kan elk moment gebeuren. Maar als de ween beginnen, ben je snel genoeg thuis. @Noatje, je hoeft niet echt last van indalings ween te hebben hoor, heb ik bij Tycho nooit gehad en die was toch echt ingedaald. Jooze
@Jooze dat wist ik dan weer helemaal niet maar goed dat jij ervaringsdeskundige bent Hier ook voor het eerst het idee dat me borsten wat vochtig zijn wat een gek idee en gevoel! IK ga trouwens ff onze slaapkamer uitmesten, deze week helemaal geen zin in gehad en er moet wel ff wat gebeuren hihihi
He meiden! Ik heb even lunchbreak, beetje vroeg om 11 uur maargoed, straks nog een lange middag om te werken! Dus sybje en corien weer thuis, heeeerlijk hoor, geniet ervan meiden. Lekker met je familietje! Wauw! @jooze ik denk dat ik snap wat je bedoelt hoor van die 'O' uitsnijden enzo, ik ga ff kijken straks in Word wat leuk staat. Bedankt voor de tips en als je een foto heb, hoor ik het wel! En haal dat bord, het is toch van jou! Ik snap je kennis ook wel een beetje maar vind het wel egoistisch van haar! Jij hebt het sneller nodig toch. Je krijgt potverdorie binnenkort je kindje, ik hoop zo snel voor je, kan je ook beginnen met genieten!
Hoi hoi! Nou, de bladblazer is binnen, mooi ding, hihi. Nog geen smsje van Jaki gehad. Het is dus een beetje stilletjes rondom Jaki en Uk. Ben heel benieuwd hoe ze het doen en hoever ze zijn. Jooze, ik zou juist heel kwaad (of is dat toch verdrietig) worden om zoiets... Volgens mij zou ik dat bord niet meer uitlenen aan haar. Snap niet dat sommige mensen kunnen verwachten dat zij hun zin krijgen. Heb het weer heel koud, dus denk dat ik zo maar even in bad ga liggen... Ben ook best moe eigenlijk na vanmiddag.
Hhmmm, nog stteds geen bericht van uk en Jaki. Niet vreemd eigenlijk bevallen duurt over het algemeen even... Wat betreft het bord, ga het morgen halen en ervan genieten. Hierna wil ik toch geen kinderen meer, mogen ze het houden! Jooze
Geeeeeen baby's hier? Tsjee ze laten wel op zich wachten die beebjes van ons Jooze, gewoon halen hoor! Ze heeft nu nog tijd genoeg om een andere aan te schaffen... laat je hem maar 10 dagen staan? Dan heeft ze geluk! Mijn geboortebord is ook klaar Suuuuuper benieuwd ben ik, kan m morgen ophalen! Syb, mooi verhaal