November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Maxje, vragen kan altijd! Wat betreft strippen maakt het niet veel uit, dit kunnen ze pas als je lichaam er aan toe is. Dus ik schat de kans klein dat ze het doen. Het voordeel is dat ze dit dus niet KUNNEN doen voor het kindje/ jouw lichaam er klaar voor is. Bedenk 1 ding, een zwaar kind betekend niet een zware bevalling! Ik hoor vaak genoeg andere verhalen (zwaar kind ging makkelijk en andersom). Dus het zegt eigenlijk niks.
    Nog gefeliciteerd met je achternichtje.
    @Ukkepuk, tja zou mijn telefoon ook uit zetten als iedereen weet dat je ingeleid wordt, je dacht dat het snel zou komen dus waarschijnlijk zijn wij niet de enige die bellen ;)
    @Jootje, blijven smeren dan maar! Gaat vooral om hetmasseren he wat betreft de striemen creme is wel weer lekker tegen de jeuk.
    @Kelinwonder, tja ieder een eigen zwangerschap, ik vind het ook het best als het kind zo lang mogelijk blijft zitten. Maar zelf zou ik langer dan 40 wk niet volhouden. Ik zou zeggen geniet ervan dat alles zo goed gaat.

Hier zijn de oefenween weer weg helaas.. Maar dat komt goed. Heb wel "het" bord opgehaald. helemaal blij mee. En het was ook goed nu geloof ik. Hoop voor haar dat ze niet te snel bevalt!

Jooze

2. Niet meer actief

Hihi ik ken het. Zodra ik wat krampjes heb spring ik heerlijk onder de douche en daar kan ik dan echt van genieten. Gelukkig ben ik de enige die thuis moet douchen (vriend traint iedere dag dus doucht altijd op de club) dus het kan wel uit ;) .

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihihi, ik kan er ook echt soms wel een half uur onder blijven zitten :D

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    heeeey goedemorgen (het is hier nog morgen hoor!)

Ik was om half zeven al wakker, beeb had de hik, wel 3 kwartier lang, dus we lagen lekker te schudden haha!

Vandaag home-alone, dat is raar op zondag! Ik weet ook echt niet wat ik moet gaan doen pff! Ik weet wel 100 nuttige dingen maar daar heb ik dan weer geen zin in!

Geniet van jullie dagje!

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dank je jooze!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ben ik ook weer! Vanmddag hebben we een verjaardag pff alweer :( Maar het is mijn nichtje. Dus moet ik wel ff naar toe.

Hier net de enveloppen voor de geboortekaartjes voorzien van adresstickers en postzegels. pfff komt nu heel dicht bij allemaal :D

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    was ook al vroeg wakker, komt ook door het uur tijdsverschil...iedereen denkt wel...mooi kun je een uurtje extra slapen, maar als je al een kleine hebt rondhobbelen die het bio ritme nog in zijn lijfje heeft, dan kun je het wel shaken,.....normaal wordt hij rond de half 8 wakker, was nu mooi precies getimed half 7....blegh....hoop dat hij het nieuwe ritme gauw oppikt....daar gaat mijn verlof....;)

verders hier al 3 weken last van voor en oefen weeen, maar niet dat ik helemaal onder de douche ga om ze op te vangen....denk dat ik ook wel wat gewend ben, bij de 1e dacht ik ook dat het oefen weeen waren met 35 weken, toch maar vk gebeld omdat ze zo vlot op elkaar kwamen op een gegeven moment...had ik dus al 9cm ontsluiting...
    ben daardoor nu wel wat alerter....deze ECHTE voorweeen stellen daarom vergeleken daarbij niets voor.

Ukje nog geen beebje? spannend voor haar hoor.

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nog geen nieuwtjes?
    Jammerrr!
    Ok, ik ga eten. Toastjes met kruidenboter. Daar heb ik zin in!

9. Niet meer actief

Hallooo dames

Hier alweer 38 weekjes :D:D spannend!
    Verder een rommel nachtje gehad.. veel buikkrampen met de daarbij horende darmlastjes zeg maar ;) haha.. bij mn beste vriendin begon zo dr bevalling, dus toen ik vannacht tot 3 keer moest dacht ik zal het nu beginnen? Maar nee hoor hihi

Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of mn mannetje weer terug ingedaald is..

Over inleiden.. ja ik ben er ook geen voorstander van voor 40 weken, maar ik moet zeggen dat de laatste 2 weken SUPER veel zwaarder waren als de tijd daarvoor... doodvermoeiend! Ik hoop niet dat ik tot 42 weken ga doorlopen :(

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een gerommeld bij jou! Spanend hoor! Ik heb de laatste tijd dat ik er snachts ook uit moet voor de bekende darmlastjes haha :)
    Maar hij moet nog even blijven zitten tot de 37 weken hoor :D

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Spannend Wendy en JsztD.
    Ben ik nu de enige waar nog helemaal niks gebeurd :rolleyes:

12. Niet meer actief

hahaha ja wen bij jou moet die zeker blijven zitten! :D

ja heb echt al een paar weken last van gerommel :( vooral savonds ook veel steken, veel harde buiken en telkens als ik snachts wakker word denk ik NU KOMT HET! om vervolgens toch weer in slaap te vallen en sochtends wakker te worden met niks :( best frustrerend!

13. Niet meer actief

Chebu helemaal niks?

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Helemaal niks...

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je het frustrerend begint te vinden....:(
    Maar nog ff volhouden meissie....:D

16. Niet meer actief

naja wel lekker toch :)

vandaag mn geboortebord ophalen, ben zo nieuwsgierig!

17. Niet meer actief

jaaa moet nog effe volhouden :D

18. Niet meer actief

T is ook zooo spannend want het kan gewoon ECHT elk moment gebeuren!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik reken nog met een week of 3

20. Niet meer actief

Ja is idd het verstandigst... ik heb altijd zo het gevoel gehad dat ik een oktober kindje kreeg en nu nog steeds al word de kans klein :(

Deel Deze Pagina