Chebu, hier ook nog geen enkel voorteken hoor! Maar ja, ik ben ook nog niet zo ver als jij... Ik ga uit van een decemberkindje... Dat is heel iets anders dan oktober... hihi.
Ik ga ook maar uit van een decemberkindje. Wel heb ik al wat last van gerommel: darmen, menstruatiekrampen, indalingssteken en dit allemaal vooral 's nachts. Wel spannend hoor JsztD! Je weet het nooit, het kan ieder moment beginnen..
Ik weet niet of ik het bij mij rommelen kan noemen. Ik heb af en toe flinke steken en wel 's avonds heel de tijd een menstruatiegevoel. Ik heb ook wel harde buiken en vooral als ik 's nachts wakker word dan is mijn buik van steen. Maar ja, is dit rommelen of hoort het er gewoon bij? Ik weet het allemaal niet hoor. Ik vind het maar apart allemaal.... @Uk schiet eens op!
Hihi, En reken elke keer op nog 1 dagje doorzetten.. Anders kom ik de dag niet door. Moet nu toch eens beddenken dat het ook langer kan duren. Heb alleen geen idee waar ik de dagen mee kan vullen... Jooze
Jooze Ik heb die gedachte ook een beetje. Helemaal nu ik morgen 37 weken ben. Ik denk elke keer, het kan niet lang meer duren!
Jaa het kan echt elk moment beginnen en daardoor ben ik eerlijk gezegd wel huiverig om dingen te ondernemen.. ben doodsbang dat ik dadelijk in de stad loop & mn vliezen breken ofzo
haha ik ook Meiden we zijn naar een verjaardag tot later xxx Kleinwonder...Als je iets van uk hoort SMS me dan ff
Dat heb ik juist helemaal niet Mijn vriend is steeds degene die zegt: "Zou je dat nou wel doen?" haha. Ik heb zelfs op 16 november nog een uitje gepland naar Groningen, we blijven daar van vrijdag tot maandag en dan ben ik 39 weken. Ik heb zoiets van als het gebeurt dan gebeurt het en mocht het niet thuis gebeuren dan rijden we gewoon naar het ziekenhuis dat het dichtst bij is. Enne, maar weinig bevallingen beginnen met het breken van de vliezen hé, dus daar niet té bang voor zijn hoor!
Ik dacht dat ik daar geen last van had maar moet eerlijk bekennen dat ik af en toe toch even angstig naar beneden kijk. Ik weet dat je het voelt enzo maar toch...
Wen, have fun! En nee kleinwonder, ook niet zo zeer dat ik ergens ben dat ik weeen krijg of weet ik veel.. maar mn beeb is nog niet ingedaald, dus breken mn vliezen wel (al is die kans klein) moet ik direct op de grond gaan liggen ik zie mezelf al in de appie heijn op de grond liggen naast een plasje vruchtwater!
Hihi, Dat zou inderdaad wel verschrikkelijk zijn. Maar van alle mensen om mij heen die bevallen zijn heb ik echt nog nooit gehoord dat iemand zoiets gehad heeft (dus op een rare plaats de vliezen gebroken), dus het zal wel meevallen toch, denk ik? Tip: op ah.nl kun je je boodschappen bestellen en laten bezorgen. Dus het AH probleem is opgelost: gewoon lekker bestellen dan komt Albert het bezorgen! 8) * zie ineens voor me hoe morgen tijdens mijn tentamen midden in de collegezaal mijn vliezen breken.. #-o *
Hi, Wat klein wonder al zegt is de kans is klein dat de vliezen breken als eerste teken van de bevalling. En je mag vanaf de appie hein best naar huis om op je bedje te gaan liggen (was wat de vk exact als voorbeeld nam bij een vriendin van mij die dezelfde angst had). Jooze
Heb ook nog totaal het idee niet dat het wel eens zou kunnen beginnen. Volgend weekend gaan we nog naar een concert van Jan Smit in Ahoy, hebben een hotelovernachting in Rotterdam en gaan zondags naar de beurs in Utrecht. Ver van huis dus, aangezien ik noord-oost Drenthe woon. En ook voor de rest van de maand hou ik eerlijk gezegd niet zo heel veel rekening met de naderende bevalling. Het lijkt allemaal nog zo ver weg en ik ben absoluut niet bang voor dingen die kunnen gebeuren als ik niet thuis ben. Mijn gevoel zegt dat ik nog wel 5 weken zo rond loop...
**** breekt in***** Ik wilde ff melden dat Uk is bevallen. Uk is bevallen van een meisje en ze heet MAUD Maud weegt de 3140 gram en 51cm lang. Sorry kon het niet voor me houden . Ik wilde het graag met jullie delen. Ik ken Uk niet persoonlijk maar me vriend werkt bij haar vriend vandaar dat ik het wist. gr Sas *** breekt uit ***
Aaah wat leuk! Ukk: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maud! Hoop dat alles goed verlopen is en je nu heerlijk van je kleine meisje aan het genieten bent!
@Ukkepuk; gefeliciteerd met jullie meisje Maud. Geniet van haar. Hopelijk gaat alles goed met je. We hebben vol spanning gewacht op dit nieuws. Liefs Hummel.