@Baylee ik wilde je net een sms sturen. Ik had het idee dat je nog niet wist van Uk bevallen is. Heb je al nieuws hoe het is gegaan?
@ beatrice Nee ik heb helemaal geen sms je of iets gekregen Na 3 dagen vol spanning te hebben gewacht... Ach misschien had of heeft ze helemaal geen zin om me te sms-en ... Ze zal wel helemaal op zijn ... Maar ben wel benieuwd hoelaat het uiteindelijk geboren is en hoe en wat ja ... Maar dat horen we vast nog wel !
Ach ik kan me er wel iets bij indenken. Ze is vast helemaal overdonderd door emoties en indrukken! Ik denk dat wij dat ook hebben straks Ik kan niet wachten...
@ beatrice Dat denk ik ook ! Ik wil ook ...... Ik kan niet wachten maar voor mij hoeft de bevalling geen 3 dagen te duren hoor Nou ja misschien liggen we nog samen bea !
Het zou wel heeeel goed kunnen! Maar ik hoop toch stiekem op een bevalling bij 38 weken ofzo. Dus als jij die nou ook even doet! hihi Ik ga maar eens wat eten maken. Vanavond lekker niets doen!
Wat zijn er toch veel inbrekers vandaag zeg @Beatrice Ik wil vandeweek bevallen haha of vandaag nog als het kan... Maar we regelen wel een kamertje naast elkaar hoor dan hoop ik wel dat het voor 1 dag is en niet voor 3 @ Tipp Ik hoop dat alles goed gaat bij de gyn !
@ bea Eet en kook ze ! Ik moet vanavend toch weer nog heel effe weg ! Eigenlijk lig ik het liefste lekker in bad en dan op de bank maar goed... Geniet van je avend niets doen bea je moet maar rekenen tzijn 1 van de laatste rustige avenden ...
Zo ver ik weet was ze natuurlijk bevallen en Maud is geboren rond 14:10. Voor de rest weet ik het ook niet. Ben wel benieuwd eigenlijk. Ik was ook heel de tijd al nieuwschierig of ze bevallen was. Vroeg heel de tijd aan me vriend van kan je Kenneth niet ff een smsje sturen en heb je al wat gehoord van hem Nou ik ga proberen om jullie niet meer lastig te vallen nu hoor. Moet ook nu gaan strijken en de flessen en spenen van me kleine jongen verder uitkoken enzo gr Sas
Uk Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan. Hier is ook alles nog rustig, geen tekenen van een naderende bevalling of zo. Maar dat hoeft ook niet, de kleine mag nog wel 2 weekjes blijven zitten. marielleB
Hmm wat rot voor tipp weer Ladies.. heb mijn bord opgehaald en ben er verliefd op! Hij is zooo leuk geworden haha heb er goed over na moeten denken, omdat ik m eigenlijk te prijzig vond, maar ben nu toch wel heel blij ermee JOEPIE nu kan mn mannetje ECHT komen
Meisjes, sms van Tipp: 1 cm ontsluiting, ze houden me vannacht om te kijken of het doorzet en ter observatie van mijn bloeddruk
Hmm balen voor haar zeg, weer een nacht ziekenhuis!. 1 voordeel ze hoeft niet over de 40 wk te lopen (daar was ze bang voor) maar nu was nog te vroeg geloof ik toch. Was ze niet bijna 36 weken?! Nou hoop voor haar dat het goed gaat! Jooze