#Waarom als jullie het fijn vinden om het nog even geheim te houden, dan doen jullie dat toch gewoon ik zit ook sterk te denken om deze keer aan niemand te vertellen of het een jongen of een meisje wordt (behalve jullie dan!).. vorige keer wist iedereen het en dat vond ik toch minder..
#Waarom ik keek toevallig vanochtend in de spiegel en vond mezelf wel stralen eigenlijk maar dat had ik ook vorige zws. de hormonen hebben een supereffect op mijn huid/haar!
@Waarom oh ja ook hier heeel veel afscheiding en soms vind ik het ook raar ruiken.. en het jeukt ook af en toe (solly). maar ik herinner me dat ik dat ook bij Hamza had, en het is gewoon weggegaan..
Ik zal me ook weer eens melden! Lees wel steeds mee, maar probeer een klein beetje afstand te houden. Ik verlies namelijk nog steeds kleine beetjes bruin/lichtroze afscheiding. Niet veel en alleen als ik naar de wc ga. Echt rood is het nog niet geweest. heb er ook geen of niet meer kramp bij dan normaal... Maar om me dus niet nog ongeruster te gaan maken, kan ik maar beter een beetje met andere dingen bezig zijn! Hoewel dat wel erg moeilijk is, want ik ren bij het minste gerigste naar de wc! Fijne zondag allemaal! Enne, ik lees af en toe nog wel mee hoor! groetjes Annelies
#Seilenna jeetje, wat een onzekerheid bij jou ook.. maar ik hoor het wel vaker hoor! hopelijk zit gewoon alles goed! dikke knuf!
zo wat zijn jullie en stel klessebessen zeg! haha, heb bij gelezen maar of ik t allemaal heb onthouden?
@seilenna, Meis ik begrijp je volkomen hoor. Ik hoop dat het helemaal niks is. We horen je wel weer. @Saartje, hoe moe Misschien dat de tijdzone verkeert ingesteld is met je banner. Dat had ik eerst ook. De hele tijd liep ik een halve dag voor. S'middags stond er een dag later bij mij. Sommige doen ze vanaf datum en niet wanneer je uitgerekend bent. Omdat ze een cyclus aannemen van 28 dagen kan er weleens verschil in zitten.
saartje: afhankelijk vd hoeveelheid personen dit is voor 4 ): 8 grote drumsticks, 3 uien, 4 grote aardappels, klein blikje mais, klein blikje sperziebonen, 2 teentjes knoflook, 1 blikje tom.puree, zout, kipkruiden, 2 groentebouillonblokjes. pan met wat water( niet te veel dat net de kip onder water ligt), samen met de b.blokjes en de tom.puree, even roeren dat de puree goed door t water zit, aardappels erbij, onder af en toe goed roeren 20 min laten koken op hoogvuur, dan de uien en de knoflook(geperst) erbij, zout naar smaak en beetje kipkruiden ( wij doen zelf vaak ook nog chillikruiden erdoor las je van wat pittiger houdt) nog 10 min koken tot de aardappels en kip uitelkaar vallen, t is de bedoeling dat de aardappels helemaal als in een pruttelpotje zo gaar zijn dat het de saus gaat binden, als laaste even de groenten erbij, ( ongeveer 5 min.) oja, soms gaat t water iets te hard met verdampen, dan kan je altijd wat water toevoegen tussendoor) en klaar! wij eten het dan met rijst en vaak ook met turksbrood.
als ik iemand vergeten ben: sorry, kan t allemaal niet meer bijhouden haha. nou meiden, ik ga weer even nuttig wezen in de hh, misschien tot vanavond! fijne dag nog allemaal!
o nog 1 ding: saartje: dan nu jouw beurt voor een recept voor Egyptisch eten! lijkt me ook heerlijk namelijk haha.