heb inderdaad ook wel meer honger, maar ben verslaaft aan mandarijntjes..dus lekker gezond heb vooral smórgens als ik wakker word trek!
whaa ik moet ook elke keer verplicht wegen en vond het zon 7 weken geleden niet grappig toen ik al zowat op 20kg zat maarja.. gelukkig valt het hier nu 100% mee Kom nauwelijks aan de laatste weken & heb ook erg weinig honger de laatste weken! Verder verlies ik echt soms heldere sliertjes, heel anders dan anders
Ja sorry..... Ik schrok de eerste keer ook heb ht nu twee keer gehad. Ter grote van een flinke 2 euro munt
Heerlijk, weer een gezonde novemberbaby erbij! Van harte gefeliciteerd Uk met jullie dochter. Tipp: spannend zeg, ben reuze benieuwd of het doorzet! Conny: we zullen allemaal aan je denken morgen. Hier eigenlijk niet zoveel spannends te beleven. Vandaag eindelijk een relatief rustig dagje gehad, hopelijk volgen er daar nog meer van! Het is vast de goden verzoeken erover te beginnen maar... nog echt niets te beleven in die buik van mij hoor! Niks geen voorweeen, steken, harde buiken, slijmprop zit nog daar waar hij al maanden zit... Vind het ook prima hoor, ons frummeltje mag heerlijk nog blijven zitten. Maar met al die verhalen die ik hier lees lijkt het bij mij wel heel rustig... Heb overigens de laatste paar dagen ook wel iets dikkere vingers zoals sommige anderen hier ook! Ringen 2 dagen terug (met de nodige moeite!) maar afgedaan. Nu nog maar een beetje tv kijken voor ik mijn bedje weer inkruip.
nee, wij hoeven niet te wegen hier bij de vk, mag je zelf kiezen! IK verlies ook al een tijdje klodders slijm, geen bloed of zo
Nou dan weet ik ook wat me te wachten staat en dat ik niet moet schrikken als ik in 1 keer klodders verlies Nou ik ga maar effe badderen en toch maar es effe op de bewuste weegschaal staan ...
Neemt nog een hap van haar tompouce, die na het lezen van dit forum een stuk minder lekker is. Hier nog geen spoor van een slijmprop, euromunten of wat dan ook in de wc pot, wel meer afscheiding! (Ja nóg meer, wist niet dat het mogelijk was maar goed..) Heb net nog ff flink zitten studeren, duik nu mn bed in! Morgenvroeg om 09:00 begint mijn tentamen tot 13:00 dus ik zal mij even goed voorbereiden met een diepe slaap. Fijne avond allemaal, en slaaplekker alvast!