November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    welk spelletje?

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hallo ben ik ook weer!

Uk super gefeliciteerd met je meisje! Leuke naam ook! Ben benieuwd naar je verhaal!

Heb vandaag echt HELEMAAL NIKS gedaan. Ik had nog die superdikke LINDA. 50 dus die heb ik helemaal uitgelezen van voor tot achter, lekker in mn bedje met de airco aan. Dat was even relaxen!j

Nu voel ik me natuurlijk weer super nutteloos maargoed haha. Ik heb net ook het babybedje opgemaakt, dat zijn leuke dingetjes om te bewaren voor een keertje als je lekker de tijd ervoor hebt en lekker kan mutsen met dekentjes en lakentjes haha!

De achterburen hebben een feestje en hebben al de hele middag van die VRESELIJKE kindermuziek op staan, weetjewel met die vreselijke zeurderige overdreven mini-kinderstemmetjes in het papiamento, ik word er echt helemaal gek van! Shut up!

Jullie gaan allemaal al richting bedje he! truste!

Ik ga wat koken, kip met aardappeltjes uit de oven en een salade.

Tot morgen!

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Delicious deluxe..moet je in een restaurant zoveel mogelijk klanten bedienen, word steeds moeilijker en je moet steeds meer verkopen.
    tis een heel dom spelletje maar wel heel verslavend ;)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha die erslaving heb ik idd ook gehad :) Ik zek nu weer iets anders ;)

Slaap lekker meiden!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    weltrusten wendy.
    ja erg hé die spelletjes!

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @spelletjes! Ik heb het gehad met, eum volgens mij heet het bejeweled van die diamant steentjes bij elkaar zoeken de hele tijd, uren lang, vreselijk haha, het is een verslaving!

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww ja dat spel is inderdaad verslavend ieni :)
    heb het ook wel gespeeld.

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik hang de was nog even aan de lijn op zolder en dan kruip ik mijn bedje ook in!

weltrusten allemaal :)

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    KLeinwonder; heel veel succes vandaag, vind het echt onwijs knap dat je het allemaal nog maar doet voor je opleiding! Is dit het laatste wat je doet?

Conny; heel veel succes vandaag!

HIer zijn vanmorgen om 3:30 de weeen begonnen, komen al heel regelmatig, is goed vol te houden, alleen slapen lukt niet meer...
    Hoop dat het allemaal door gaat zetten en dan word ik weer mama vandaag! wiiiieeeeeee
    Mannetje had vandaag een klus op het werk die alleen hij kan, zijn baas zei al dat ik vandaag niet mocht bevallen, hihi, mislukt :D
    Hebben ze lekker pech!
    Ik ga zo maar eens even wat eten en mijn bril opzoeken, schijnt dat het niet goed is om je lenzen in te hebben tijdens de bevalling, je ogen ziijn namelijk net als je vagina een kringspier, en door lenzen kan je je ogen niet goed ontspannen en daardoor van onderen ook niet (hebben we op de yoga gehoord)

10. Niet meer actief

Heee maxje! Ja dit is het laatste wat ik doe voor school, dus na 13:00 heb ik voor mijn gevoel ook officieel "verlof" hihi.
    Maaarrrr, even veel belangrijker! Klinkt goed daar bij jou, die weeen! Hopelijk word je vandaag mama! Hihi, tja en wat betreft die klus van je mannetje zoiets zul je natuurlijk altijd net zien he. Wij vrouwen kunnen alles altijd prima timen! ;)
    Maar het is inderdaad verstandig om je lenzen uit te doen en je bril op.. Mijn zus was dit vergeten bij haar eerste bevalling en die heeft écht verschrikkelijk veel pijn aan haar ogen gehad, misschien deden die nog wel meer pijn dan de weeen zelf! (Zag er ook vreselijk uit, met natte doekjes op haar ogen zat ze de weeen weg te puffen, echt heel zielig..)
    Zet 'em meid! Ik denk aan je! :thumup:

11. cynthia79

cynthia79 Lid

30 mei 2008
    28
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Helmond
    Conny,

Succes vandaag. Ik wacht op het telefoontje. Ik ben zo nieuwsgierig wat de ooievaar jullie brengt.
    Eigenlijk heeft het ook wel wat als je niet weet wat het wordt.

Heel veel liefs Cynthia

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Maxje: Dat klinkt goed zeg! Hopelijk wil het een beetje doorzetten voor jou. Hoe is de stand nu? Ben erg nieuwsgierig!

Wendy: Zoals jij het beschrijft, heb ik het precies zo gehad, vorig weekend. Ook de grootte e.d.

Ik ga vandaag eens naar mijn werk. Even wat appels brengen en gewoon even langs. Vanmiddag gynaecoloog en vanavond komt mijn zusje langs voor de gezelligheid en om te koken.

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jaja, weer een nieuwe, spannende dag!

Kleinwonder: hoop dat je je goed door dit laatste tentamen heen worstelt; veel succes!
    Conny: D-day vandaag... ik denk aan je!
    Maxje: Oh, wat klinkt dat spannend zeg! Hoop voor je dat het doorzet, ik zal aan mijn laptop vastgeplakt zitten om eventuele volgende berichten te kunnen volgen...

Ga het vandaag maar weer rustig aan proberen te doen. Stond net op de weegschaal: ben in een paar dagen ineens 2,5 kg aangekomen, mag hopen dat dat vocht is...

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Maxje wat spannend zeg hopelijk zet het goed door en hebben jullie snel jullie kindje in je armen!

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Uk, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. :whistle:

@Conny, heel veel succes vandaag en voor je het weet heb jij de kleine in je armen liggen. ;)

@7 kg. door vocht….dat is niet fijn. Dit hangt allemaal samen met de hoge bloeddruk. Dit had ik namelijk ook met de eerste. Niet zoveel kilo’s maar toch het heeft met elkaar te maken.

@Maxje, oohh wat fijn dat het begonnen is. Hopelijk gaat alles vandaag goed en heb je straks de kleine man in je armen. :thumup:

Hier gaat alles redelijk. De afgelopen 3 nachten neit echt lekker geslapen. Heel veel last van harde buiken en krampen. Vannacht had ik het idee van het gaat nu echt beginnen maar na 5 minuten was het over. Overdag heb ik nu ook veel harde buiken voor al boven in. Ik kan het verschil gelijk voelen met of dit alleen de billen zijn of dat dit de hele buik is.
    Ik kreeg van mijn man al op mijn kop dat ik niet meer mag zeggen dat ik harde buiken heb. Hij wordt daar te zenuwachtig van. dus alleen als het echt begonnen is mag ik het pas zeggen.

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Kleinwonder, succes met je tentamen.
    @Maxje, Heel veel succes, hoop dat alles goed verloopt! 1voordeel vragen om te strippen hoef je niet meer :) geniet van de kleine zo in je armen.
    @Slijmprop, de kans op meer afscheiding aan het eind van de zwangerschap is inderdaad groot. De slijmprop is iets "steviger". helaas zegt het verliezen ervan niks, want bij de een begint de bevalling direct daarna bij de ander zitten er weken tussen.
    @Gewicht, bij onze vk hoeven we niet te wegen (is me niet eens gevraagd). Maar zelf heb ik het wel bijgehouden en ben nu 14 kilo aangekomen. Vind ik nog best netjes (aangezien ik bijna alleen op de bank zit).

Ik ga zo naar de Gyn, praten over het event inleiden. De vk leek het een goed idee, nu hij nog?! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Jooze

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Maxje, spannend! En bijna op je datum ;)
    Ben toch wel benieuwd wanneer de eerste echte baby ook echt in november geboren wordt hihi.

@Conny, sterkte meid en veel succes!

@Jootje, mandarijntjes! Ik ook. Weg met kaas en kipfilet. Ga zometeen nog een net halen!

@Wendy, ieuwww, klinkt een beetje vies.

@Kleinwonder, heel veel succes met je tentamen!

Dat was het wel weer....

18. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik ben niet bang voor de couveuse nazorg, ik vind het eng dat Noah thuiskomt! Hij heeft zo lang aan monitoren gelegen. en dan nog de dips die je, als het goed is, niet meemaakt met een op tijd geboren kind. Wie belooft mij dat hij dat nu niet meer krijgt? Dat vind ik eng!

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    even snel, het zet iig door, al worden de weeen nu wel wat onregelmatig, meer tijd er tussen :(
    Straks de vk maar eens bellen, dan zullen ze de vliezen wel breken hoop ik, daarna ging het de vorige keer ook als een trein!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Oeioei SPANNEND! Heel veel Succes meid! Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina