Edithdeb, gefeliciteerd met jullie zoontje! Jaki, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ukke gefeliciteertd met jullie dochtertje! Maxje suc6! Ik hoop dat het doorzet
@Conny; veel succes vandaag. @Maxje; jij ook heel veel succes. Nog even en jullie hebben je wondertjes in je armen liggen. @kleinwonder; veel succes met je tentamen. Liefs Hummel.
Sooo spannend! Ik hoop dat het goed doorzet Maxje. Veel succes vandaag. Hier weer een pijnlijke nacht. Ik denk dat ik na de bevalling 2 kunstheupen laat plaatsen haha. Lijkt me heeeerlijk om even niets te voelen daar. Vandaag 37 weken!
Goedemorguhhh! @Ukke: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Wat fijn dat ze er is, jij was er ook wel erg aan toe volgens mij! @tipp: hopelijk blijft het bij die ene cm en mag je weer snel naar huis. Tis nog net iets te vroeg voor een geboorte, nog ff 2 weken blijven zitten lijkt mij het beste! @conny: heel veel succes vandaag! @maxje: nou meid, daar ga je dan, heel veel succes, hopelijk zet het goed door joh! Hiero niks nieuws onder de zon. Zometeen gaan we lekker ff naar het bos, stukje wandelen. We werden gisteren echt helemaal gek van het verplicht binnen zitten met die regen, bahhhh. Nou, toi toi voor de novemberbeebs van vandaag!
@ beatrice Gefeliciteerd met je 37 weken ! Ik was het gisteren Hier lijkt het vocht toch weggetrokken te zijn uit me voeten en enkels en handen ! Heb dan ook 6 keer moeten plassen vannacht Ach kijken wat het vanavend wordt want ga weer met schoonmoeder aan de schoonmaak straks.... dus denk dat ik vanavend weer dikke voeten, enkels en handen heb !
haha ja volgens mij ook **Meiden een SMS van Tipp!** Ik moet weer blijven. Bloeddruk was wel goed, maar bloedwaarden en eiwit niet. **einde SMS**
Een weekje niet forummen en er heeft een hele babyboom plaatsgevonden Corien gefeliciteerd met Laura! Edith gefeliciteerd met Kyano! Sybje gefeliciteerd met Jelmer! Jaki gefeliciteerd met Esmay! En last but not least: Uk van harte met Maud! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zo wel: excuses! Nieuws van Tipp: ze moet blijven Bloeddruk was wel goed, maar bloedwaarden en eiwit niet. Maxje wat spannend dat het nu echt begonnen is, succes! Hier verder geen nieuws, wel een hoop krampen maar het zet niet door. Vanmiddag bij de verloskundige vragen of dat normaal is, want het is af en toe echt best een naar gevoel al. Enne... ik ben jullie allemaal niet vergeten hoor! Zit gewoon wat minder achter m'n pc en het forum om m'n rug en bekken wat meer rust te gunnen.
Maxje, spannend.... maar wat fijn voor je dat het nu serieus begonnen is!Zet 'm op meid! Pfff wat balen voor Tipp dat ze weer in het ziekenhuis ligt. Nu maar hopen dat alles nog eventjes goed blijft gaan. Zou Conny haar beebje al hebben? Ze stond toch als eerste op het programma? Owww... dat wordt de komende uren/dagen héél vaak de computer aanzetten om te checken of er al weer meer novemberbabietjes zijn! Ha San, ik vroeg me net af waar je toch was en of je soms ook al stiekem aan het bevallen was. Maar dat is dus niet zo. Sterkte met je klachten meid. Wendy: mooie buik hoor! En hij lijkt idd wel wat te zakken. Spotlight: kan me héél goed voorstellen dat het behoorlijk spannend is om Noah thuis te krijgen. Verstandelijk kun je natuurlijk wel bedenken dat ze 'm echt niet zomaar laten gaan en dat 'ie best een stootje kan hebben, maar kan me levendig indenken dat het gevoelsmatig wel ietsje anders voelt! Maar oh, wat is dat mannetje van jou een wondertje zeg, dat 'ie het de afgelopen tijd zo extreem goed gedaan heeft! Klein wonder, jij zit nu vast nog heel hard te werken, hoop dat het goed gaat!
Hi, @Tipp, balen dat je moet blijven. @Maxje, het zet door! Ik ben jaloers. ** EGO BERICHT*** Hier gaat het kut, kom net bij de gyn vandaan en mijn baarmoedermond is nog niet week, dus gaan ze nog niet inleiden, dit doen ze pas als die week is. Volgende week maandag weer een afspraak. Als er dan veranderingen zijn kunnen we die week een afspraak maken voor het inleiden. Dat klinkt voor mij echt mega ver weg. Een hele week nog pijn, niks kunnen, geen kindje in mijn armen, Tycho 2 hele dagen moeten verzorgen, wat me eigenlijk echt niet lukt.En dan weet ik nog niks zeker kan ook nog veel lager duren. misschien dat ik bij 41 wk pas een weke baarmoedermond heb. **EINDE EGOBERICHT*** Jooze
Jooze wat vervelend voor je! Ik hoop dat het volgende week dan wel zo ver is... Tipp dus weer in het ziekenhuis. Dat is wel heel erg vervelend voor haar. Zo wil je toch je laatste weken niet door. Succes in ieder geval! Baylee ik heb ook super veel vocht in mijn vingers, enkels en voeten. Zelfs mijn knieen zijn opgezet... Als ik wakker word is het altijd een stuk minder maar als ik ook maar iets heb gedaan dan is het gelijk weer dik. erg vervelend helemaal omdat ik er ook nog van die prikkels van krijg. Dan kan ik mijn been bijna niet stil houden! Worden jullie trouwens ook zo gek van dat zeiltje in bed? Pfff wat is dat warm zeg!