November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jooze, balen zeg!

Een geboortebord, is dat een (eet)bord met naam erop?
    Da's wel een goed idee. Ik wil ook wat. Een armbandje met naam erop is voor een jongetje niet zo leuk.
    Misschien kan ik hier ook wel een bord scoren.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @Maxje: spannend zeg! hoe gaat het nu?

@Tipp: och jeetje, weer in het ziekenhuis blijven! hopelijk is alles snel weer goed en kan ze weer naar huis.

@Wendy: je buikje zakt! is ook goed gegroeit zo te zien :)

@Kersje: heerlijk, zo fijn om lekker door het bos te wandelen. Het ruikt er zo lekker fris! krijg ook zin om naar het bos te gaan....
    hoe zou het met conny zijn?

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ben ik dus niet de enige die het warm heeft..word soms badend in het zweet wakker..bah!

en onrustige voeten, heeel herkenbaar! vooral wanneer ik op bed ga.

4. Niet meer actief

Neeeee het is geen eetbord hihi het is een bord wat je voor in de tuin zet als de kleine geboren is :)

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    is dat niet een bord voor in de tuin?
    om te versieren?......

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh, hihi
    Ik vind een eetbord ook wel grappig. Misschien doe ik dat wel.

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    die heb je wel!
    ik heb er 1 van mijzelf. staat mijn gewicht, geboortedatum, tijdstip van geboorte , geboortenaam etc op in het delfsblauw :)

8. Niet meer actief

Hahahah klinkt idd wel leuk :D

9. Niet meer actief

Zetten ze in Duitsland trouwens ook wel zon bord in de tuin?

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hihi, een geboortebord is niet om van te eten hoor!
    Het is een bord wat je in de tuin zet, net als de ooievaar. Ga maar eens googelen en je vind honderden verschillende geboorteborden voor in de tuin of aan het huis. Nijntjes, ooievaars, baby's, race-auto's, poohs, enz.

Balen voor jou Jooze, kan me voorstellen dat je je even flink sjaggie voelt. Als je pijn hebt en niks meer kan, lijkt me dat ook een lange tijd!

Nou Tipp, daar lig je weer. Kan me voorstellen dat je de laatste weken anders had gezien. Hopelijk gaat het snel de goede kant met je op!

11. 078mama

078mama Niet meer actief

haha ook van zo'n bord kan je eten! Het is alleen een beetje apart...

Ik word ook zwetend wakker hoor van dat zeiltje. Echt jakkie... Ik vraag me ook echt af of het nodig is. Maar ja, zal je zien ben jij net die ene waar het wel bij gebeurd!

Die voeten zijn echt erg! Als ik in bed ga liggen trekt het wel langzam weg maar vooral als ik 's avonds op de bank zit word ik er helemaal gek van!

Hoe zou het met Maxje zijn?

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, die heb ik ook. Nog een vrij ouderwetse, en inderdaad ook in het delftsblauw.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee, geboorteborden hebben ze hier niet. Ik heb trouwens zelf geeneens een tuin. Ik woon op 3-hoog zonder tuin en balkon helaas.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik krijg net een sms van Tipp. Het is zwangerschapsvergiftiging! Pffff dat is wel heel erg balen zeg. Ik heb haar een sms terug gestuurd met de vraag wat ze gaan doen dus ik hou jullie op de hoogte.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, wat ontzettend qlote zeg!

16. Niet meer actief

Oohh oke Chebu.. nou dat praat goed dat je niet wist wat het was ;) hihi

Wat rot voor Tipp.. :(

Trouwens even EGO bericht want ik ben ZO pissig! Heb een tijdje terug de Buzz gehaald bij van Asten in Tilburg... naja allemaal leuk en aardig, ook het boodschappenmandje erbij gekocht! Kom ik thuis, heb de kinderwagen dit weekend uitgepakt wat blijkt.. het boodschappenmandje zit niet in de doos. Ga ik bellen, krijg ik als antwoord dat ik gewoon pech had want ik heb de bon getekend toen ik de kinderwagen heb opgehaald dat ik de dozen heb meegenomen... jaaaa hallo ik weet toch niet dat dat mandje niet in die doos zit? En je gaat daar toch niet al die dozen open maken om te kijken wat erin zit? (Ik niet in ieder geval)

Laten ze zich zo kennen om een mandje van 19.95 (wat voor hun inkoop misschien 8.- kost) op een kinderwagen van zowat 900,-?! :confused:

17. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    @JsztD wat een slechte service zeg! Je gaat toch niet in de winkel de doos openen en op je gemak bekijken wat erin zit? Vind niet dat ze zo met hun klanten om kunnen gaan, alsof je nog niet genoeg geld hebt uitgegeven!

18. Niet meer actief

Nou echt he! Zegt ze ook nog "ja maar het boodschappenmandje is een los onderdeel, dat zit niet in die grote dozen erbij"
    Nou ik zeg, sorry hoor hoe moet ik dat ruiken? Ik koop niet elke dag een kinderwagen hoor :(

En als ik nou belde dat bijv. heel het onderstel er niet bij zit ofzo.. maar nee, een boodschappenmandje :(

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb een sms terug van Tipp. Ze gaan nu proberen om het te stabiliseren zodat de babay zolang mogelijk kan blijven zitten. Verder nog geen nieuws.

JsztD Volgens mij ben je niet echt op je mondje gevallen dus als het mogelijk is zou ik gewoon even langs gaan bij die winkel en het na gaan vragen. Daar worden ze meestal niet zo blij van omdat andere nieuwe klanten dan ook weten dat ze dingen niet goed oplossen... Ik had het trouwens ook hoor. Toen ik de bugaboo ging halen kreeg ik ook de bekleding er niet bij maar ze willen je wel gelijk laten tekenen. Toevallig had ik het door omdat ik wist dat dit apart verpakt was maar hoe moet je het weten als je het nog niet eerder heb gezien! Ik vind het wel echt belachelijk. Waarschijnlijk ligt dat ding gewoon in het magazijn met jouw naam erop...

20. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Het boodschappenmandje is idd een los onderdeel, moet zeggen dat ik 'm wel erg duur vind, maar wij hebben de buzz incl. alle bijbehorende onderdelen van mijn schoonouders gekregen (hadden wij ff mazzel). Maar ze hadden het zoiezo ff moeten vermelden en niet zo achterlijk reageren als je ze daarover belt! Tjah ze hebben al flink geld aan je verdiend dus klantvriendelijkheid is niet meer nodig ofzo? :(

Deel Deze Pagina