Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura 3400 gram - ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Totaal: 3 jongen, 3meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 30 oktober Jootje- afspraak vk Chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:45 uur 1 november Ienie en mini met verlof 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@JsztD, ik ben al weer sinds 2005 weg uit NL hihi. Ik heb een excuus! Wat een slechte service zeg! GRRRRR Bedankt voor de update over Tipp!
Edithdeb; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Jaki; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Uk; Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles goed gaat. Geniet ervan! Maxje; heel veel suc6! Hoop voor je dat het goed doorzet! Beatrice; ik heb het zeiltje eruit gegooid, was veel te warm. Nu heb ik alleen een celstofmatje onder mijn kont liggen, ook wel zweten, maar minder als dat grote zeil. JsztD; belachelijk zeg! Ik zou ook naar de winkel gaan. Bij ons werd het thuis bezorgd en moesten we ook tekenen voordat we de dozen hadden geopend. Raar hoor!
Balen voor tip zeg! Hier nog steeds mega verkouden... Hoop dat het snel over is, lijkt me niet lekker bevallen zo... Ik ga zo ff naar de Hema en een boodschappen-voorraad halen.
Ik heb ook last van een beginnende verkoudheid/griepje, het wil alleen niet doorzetten, want loop al een aantal dagen zo Ik ga zo ook maar boodschappen halen...heb er helemaal geen fut voor, maar jah zal toch moeten eten vanavond en onze hond heeft last van de dunne, dus moet weer speciaal dieetje voor hem maken en daar heb ik ook spullen voor nodig.
Hi, @Jstdz, als je het kan opbrengen inderdaad naar de winkel gaan, het liefst als het een beetje druk is dat heeft meestal wel veel effect. Maar de service is inderdaad kut. @Tipp, zit echt niet mee he! Hoop echt dat ze het een beetje volhoudt. Wat een gedoe. @Geboortebord, ik had het inderdaad over een bord in de tuin. Maar ik ken de beschilderde eetborden ook. @Zeiltje inderdaad vreselijk zweten! Denk erover om er nog een handdoek tussen te leggen (tussen zeil en overtrek. Hier een beetje bijgekomen (thanks voor de bemoedigende woorden). heb even rond gebeld voor hup met de verzorging van Tycho en om alle dagen iets te gaan ondernemen (kleine dingen als met mijn moeder naar de bieb). Maar dan zit ik thuis niet zo te wachten. Jooze
***SMS van Tipp*** Het hoge woord is eruit. Ik heb zwangerschapsvergiftiging..... Vanmiddag nog een Ctg en een bloedtest en dan gaan ze beoordelen wat ze gaan doen.. ***EINDE SMS***
och jeetje zeg, het zit @Tipp ook niet mee hé! hopelijk weet ze snel meer. @Jooze: *knufff* meis, je hebt het ook niet makkelijk, en dan weer zo'n tegenslag bij de controle vanmorgen. goed van je dat je rond hebt gebeld! is ook niet makkelijk om hulp te moeten vragen.
hoi allemaal! Hier een een berichtje van mama Corien Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. Zal mijn verhaal proberen te typen: Zondag moest ik zoals jullie weten voor controle naar het ziekenhuis. CTG was helemaal perfect en ook ik voelde me goed. Aan het eind nog "even" de bloeddruk controleren door de gyneacoloog. Na 1x meten zag ik haar zorgelijk kijken en zei ze "nog even 1x". Daarna belde ze de verpleegkundige en vroeg aan haar of ook zij het wou opmeten, ze vertelde erbij dat ze het wel tot 220 moest laten oplopen. Toen wist ik eigenlijk al wel genoeg. Mijn bloeddruk was 190/110. Ik kreeg de mededeling dat ik direct werd opgenomen en niet voor de bevalling weer naar huis zou mogen. Op zaal extra controle door de gyneacoloog, daar bleek dat mijn refelexen sterk verhoogd waren, dit duidt op HELLP syndroom. Ik werd direct aangesloten op medicatie en kreeg een blaascatheter om mijn nierfunctie te kunnen blijven controleren. Ook werd verteld dat ik zo snel mogelijk zou moeten bevallen, daarom werd gel ingebracht. De baarmoedermond was al wel verweekt maar ik had nog een ontsluiting. Die dag/avond/nacht gebeurde er helemaal niets. Volgende ochtend en middag nogmaals gel ingebracht gekregen. Rond 17.30 uur werd ik accuut niet lekker, bovenbuik pijn, misselijk en alles leek erg ver weg. Door de verpleging werd direct de gyneacoloog gebeld die ook weer direct besloot tot een spoedkeizersnee. Om 18.21 uur is Laura geboren (volledig Laura Willemijn) ze weegt 3400 gram. Lengte onbekend, dat wordt in dit ziekenhuis niet meer gemeten. Laura had een moeilijke start (door mijn medicatie) en ging direct naar de kinderafdeling. Ik moest direct door naar de intensive care. 's nachts toen we beide stabiel waren is Laura in de couveuse heel even bij mij gebracht, zodat ik haar eindelijk voor het eerst kon zien. Ook bracht de verpleging een hele mooie foto van haar! dat vond ik zo super lief! De volgende dag mocht ik rond de middag weer naar de zaal ook Laura mocht vanaf toen bij mij zijn.....zo heerlijk! Donderdag zijn we thuis gekomen, vrijdag helaas nog weer een dip gehad (krijg nog steeds medicatie tegen de vergiftiging en dat vreet aan je energie). Nu voel ik me langzaam iets beter, de borstvoeding is nu gelukkig goed op gang en Laura is van 3400 naar het dieptepunt van 3050 gram nu weer gegroeid naar 3250 gram, helemaal goed dus! Een heel verhaal geworden, ik moet nog bijlezen hoe het jullie de afgelopen week is vergaan. Ik zal vanavond een foto van Laura plaatsen, het is een super mooie meid!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn,3400 gram - ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Totaal: 3 jongen, 3meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Conny75 - 27 oktober - Tilburg - 32 jr -2e kindje -: Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 27 oktober Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo Jsztd- afspraak vk 30 oktober Jootje- afspraak vk Chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:45 uur 1 november Ienie en mini met verlof 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Jeetje wat een verhaal Corien. gelukkig gaat het naar omstandigheden goed en zijn jullie lekker thuis. fijn dat ook de borstvoeding goed lukt en jullie meisje goed groeit! bij deze nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter Laura Willemijn!
@ Maxje Succes meid! Zet hem op ik hoop dat alles goed gaat en dat je heel snel met je kleintje lekker thuis bent! Zou dit de eerste 'normale natuurlijke' bevalling worden? @Chebu; inderdaad nog geen novemberbaby's he! Maar we hebben nog een lange lijst mama's te gaan waarvan het meerendeel waarschijnlijk wel in november geboren word! @Jooze; klote voor je dat het nu nog niet kan! Nou hoe verweek je een baarmoedermond... eum frambozenblaadjes toch? Ik hoop voor je dat er snel wat vorderingen komen! @ Corien, wat een verhaal! Jeetje en dan toch een ks. Super dat je meisje zo mooi is, ze komt ook goed terug op gewicht! Ben benieuwd naar de foto! Nogmaals gefeliciteerd! Dat was het! Ik ga vandaag wat dingetjes doen, boodschappen enz. En heb net de over schoongemaakt, jeetje dit is ECHTE nesteldrang hoor! Dat doe ik normaal nooit hahah en al helemaal niet om 8 uur 's ochtends majaaa! Gotta do what you gotta do!
zie dat ukje inmiddels ook al is bevallen....gefeliciteerd hoor...weer een meid erbij..leuke naam ook!