DAMES, ik lees net dat zwangerschapspagina in november over gaat op een nieuwe server en dat ze dan tijdelijk offline zijn! Hmm...
Hey Corien! Wat fijn dat je je verhaal opgeschreven hebt! Maar je hebt wel wat voor de kiezen gehad. Ga je 's morgens 'gewoon even voor controle' naar het zh, lijkt alles eerst goed, krijg je alle wanhoops-toestanden erachter aan! Wat een spannende dagen moet je hebben gehad! Maar ik ben blij dat alles uiteindelijk goed gekomen is. Wanneer kan de zw.verg. over zijn? Duurt dat vaak dagen? Het zal wel fijn zijn weer thuis te zijn met jullie kleine meid. Zijn jullie nu nog in jullie oude huis of inmiddels al helemaal gesetteld in de nieuwe? Heb even de foto van Laura bekeken op je hyves. Wat een lief, schattig meisje! Jullie zijn vast helemaal dol op haar. Nou, geniet met z'n 3tjes! Doe maar rustig aan en laat je maar goed verwennen!
Goeiemiddag dames Hoe gaat het hier met julie? ben nu 8 pagina's aan het teruglezen... Nog spannende dingen gebeurt? ik meer als 20 kilo (plus die 10 kilo die ik het laatste half jaar voordat ik zwanger was plots was aangekomen....) Verder met mij gaat het zijn gangetje, kom eigenlijk nog maar weinig het huis uit... met al die trappen.... boodschappen halen is al een hele onderneming... Moest laatst naar het dichtbijzijnde dorp om extra boodschappen te halen, ben iets van 3 uur lang bezig geweest, kreeg in de super ook steken in mijn buik.... en toen met al die tassen naar boven sjouwen
Zo ben weer terug van boodschappen doen, heb maar gelijk voor 2 dagen eten in huis gehaald, want weet niet of ik morgen zin heb om de deur uit te gaan. Ff snel boodschappen halen zit er niet meer in, merk echt dat ik toch wel wat langzamer moet gaan lopen *zucht* zal blij zijn als ik alles weer op normale tempo kan doen. Geniet nog wel van het zwanger zijn hoor, maar de kleine mag wat mij betreft ook wel gauw komen. @Corien wat een verhaal zeg! Gelukkig doet jullie dochter het helemaal goed. Nu jij nog ff opknappen. Zo zie je maar dat je nooit weet hoe het zal lopen. Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje!
ik lees dat Uk een kleine heeft? waar staat haar verhaal? Uk, gefeliciteeeerd met je kleine dan, geniet ervan
Haha ik herken het. Ik heb ook moeite met te lang lopen pfff zo vermoeiend... Ik moet ook steeds vaker plassen vandaag is het helemaal verschrikkelijk.
Ik heb vannacht sinds dagen eindelijk weer goed geslapen. Hoefde er maar 1x uit en manlief snurkte vannacht eindelijk weer een keer niet. Maar dat veel plassen is zwaar irritant moet ik zeggen! hihi denk dat we allemaal wel in hetzelfde schuitje zitten...lang leve de laatste loodjes hihi
Hi, @Corien, wat een verhaal! Lijkt me inderdaad vreemd dat je voor controle komt en ineens moet blijven. Maar ondanks alles wat niet lekker ging toch fijn dat de verpleging meedenkt (die foto enzo) echt mega lief! En de borstvoeding gaat goed, ik zeg geniet er heel erg van! @ nov offline, weten we voor hoelang? Vaak hoeft dat toch niet langer dan een uurtje te duren? @Boodschapjes doen, ik kan het al maanden niet meer, maar ik weet van de eerste dat het inderdaad steeds langer ging duren. wacht maar tot die kleine er is. Dan kost het pas tijd haha. Jooze
idd, moet al die verhalen nog terugzoeken, haast niet te vinden alle dames iig gefeliciteerd en genieten!