buddynieuws van Conny! Hoi Ik ben vanmorgen bevallen van een prachtige dochter. Ze heet Lisa en weegt 2460 gram. Vanwege haar gewicht is ze helaas opgenomen op de kinderafdeling. Gr. Conny Conny en man: van harte met Lisa! @ janny: de zwangerschapsvergiftiging duurt in principe tot circa 72 uur na de bevalling, volledig herstel van HELLP kan in het slechtse geval tot maanden in beslag nemen. We zijn nog niet verhuisd, waarschijnlijk duurt dat ook nog wel week of 2 voordat ik dat zie zitten
idd, warm he dat zeiltje, ik transpireer zo erg dat ik snachts voel of het mss wel vruchtwater is.... hij ligt onder mijn molton, maar ik ga vanavond eens proberen met nog een handdoek erover of zo, mss dat dat wat meer absorbeert
@boefje, ja moet je vaker langskomen anders krijg je dit soort problemen hah. @Conny GEFELICITEERD, jammer dat ze moet blijven, Conny mag neem ik aan ook "bij haar dochter" blijven?! Jooze
Dat zweten bah he! Den de hele tijd, dit vocht gaat normaal mijn matras in, na de bevalling tijd voor een nieuw matras denk ik....
dat denk ik niet, op de kinderafdeling kun je zelf niet worden verzorgd, maar mag je puur op bezoek komen. Ze hebben mij er bv wel even heen gebracht met bed en al zodat ik haar in de couveuse kon zien (dit toen ik al op zaal was en Laura nog niet)
Conny gefeliciteerd met jullie dochter! Corien wat een verhaal doe rustig aan en geniet van je kleine meid! Over dat transpireren door het zeiltje: ik heb een waterdichter molton erop gelegd omdat ik niet zo'n zin had in een zeiltje ook omdat het wat kraakt dus misschien voor sommige een idee. Als de zp er uit gaat moeten we maar naar de onze hyves zodat we wel op de hoogte blijven van elkaar toch?!
@boefje70 Ukk heeft nog geen verhaal... dus daar moeten ook wij op wachten... @conny Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Nog iemand wat gehoord van maxje ? Ik ben benieuwd
breek weer even in: ik heb vanmorgen uk gesproken en ze is lekker thuis met de kleine maud.het is een heftig verhaal maar dat verteld ze jullie lekker zelf.ze heeft last van haar hechtingen dus zitten gaat niet zo lekker.zodra ze een beetje kan zal ze op het forum komen. en ik breek ook weer uit....
Conny: Van harte gefeliciteerd!!! :c: :c: :c: :c: :c: Wát een dag, wat een dag, wat een dag! Een gigantische slopende ingewikkelde en vooral LANG k*ttentamen. Ik ben helemaal op, doodmoe, kan niets meer/wil niets meer. Het is hier thuis een bende: doet me helemaal niets en ik ga er ook niets aan doen Ben net heel kort als een blok in slaapgevallen maar werd wakker gesmst door mijn schoonvader (grr ) dus zit nu met mijn bak ben&jerrys ijs achter de computer. Nadat ik de collegezaal uitliep begon het kleine mannetje in mijn buik gigantisch te schoppen, ik ga er maar vanuit dat 'ie trots op me was! Of ik mijn tentamen gehaald heb of niet, geen flauw idee, het is me allemaal wel prima. Las alleen net iets over verhuizen van het forum in ONZE maand en het kan wel een paar dagen duren..
@Kleinwonder, je hebt het tentamen in iedergeval achter de rug! Balen dat het forum echt een tijdje offline is. Extra actief op hyves denk ik zo. @ukkepuk, ben inderdaad benieuwd naar haar verhaal, maar dat komt van zelf. Jooze
@Corien: Wat een schatje, een heel mooi meisje hebben jullie ervan gemaakt! Wauw! Krijg helemaal de kriebels als ik naar zo'n lief klein frummeltje kijk.. ben zo benieuwd naar ons mannetje!
Conny gefeliciteerd! En over het boodschappenmandje.. Pff ja ik heb er niet eens zin in om er helemaal naartoe te rijden, is voor mij toch weer 80km.. gelukkig werkt mn oom bij de leverancier dus krijg het mandje uiteindelijk wel, maar vind het gewoon SUPER slechte service van dat bedrijf! Ben vandaag weer bij de vk geweest.. beebje is niet ingedaald 9 ons aangekomen en bloeddruk 110/70 dat was allemaal netjes dus
Conny, van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Ook Lisa vind ik een mooie naam! Heb trouwens nog niet een naam gezien van ons 'clupje' wat ik niet mooi vind. En ja, dat wordt straks hyven! En afkicken van dit forum...
Kom ook net weer terug van de gyn. Ons jochie ligt nu helemaal ingedaald en vast in het bekken (niks van gemerkt op 1xtje menstruatiepijn na...) Bloeddruk was 115-60 dus dat was ook prima. Ben nu in totaal 2 kg aangekomen. Netjes he?