November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Gefeliciteerd met je dochter :D

2. Niet meer actief

wat is de nov.mama hyves ook weer?

3. Niet meer actief

Wauwww netjes zeg 2 kilo! Hier ook veel en veel meer :rolleyes: *Hapt verder van haar Ben&Jerrys ijs* .. Geen idee hoe het komt. ;)
    Super dat alles goed was bij jullie afspraken met de vk.
    Ik maakte me deze week een beetje zorgen (rare symp., voor mijn gevoel een hoge bloeddruk) maar volgens VK was er niets aan de hand.
    Moet vrijdag weer heen dus ben benieuwd hoe de zaken er dan voor staan.

Oja enne jsztD: echt even naar die winkel toegaan en je mandje eisen! Wat Beatrice (volgens mij..) eerder ook al zei: daar zitten ze echt niet op te wachten met het oog op andere klanten dus zijn ze vaak wel wat flexibeler dan over de telefoon. Succes!

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hai

Ukk heeft net gebelt en ooo ik hoorde de kleine meid geluidjes maken op de achtergrond ooooooo ik werd opslag weer jaloers ....
    Ik wil ook ...
    Ze zal proberen om vanavend even online te komen maar denk dat Het 3daagse bevallingsverhaal achterwege zal blijven want volgens mij is het heeel erg heftig geweest...
    Ook tegen mij heeft ze het niet verteld eerst bevallen en dan wil ze het vertellen...

Nou ik ga weer effe een hapje eten !

En ja hoor mijn enkels voeten en handen zijn weer helemaal opgezwollen was net blij dat het vannochtend toch weer weg was ....
    Dus weer teveel gedaan vandaag... mmm ben maar van 10.30 u tot 16 uur aan de schoonmaak geweest :oops:

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, huh, en vorige keer was ie toch wel ingedaald? Is ie er uitgeplopt? Wat een eigenwijs.

@Kleinwonder, tentamen achter de rug? Mooi! Rust maar lekker uit!

Conny en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lisa!

6. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    dank je,

ik duik de bank weer op, en vanaaf weer naar yoga en voor die tijd ff boodschappen halen, hoef ik maar 1x de trap op en af...

7. Niet meer actief

Idd chebu ZO raar... 33/34 weken zeiden ze dat mn mannetje ingedaald en vast in bekken lag en bij 36 weken ineens weer niet en nu dus ook weer niet :(

Maarja mijn vk's zijn gewoon raar! Zo was het vorige week ook nog echt van HOOGSTE prioriteit dat ik DIRECT moest liggen zodra mn vliezen breken, waar ik ook was... vandaag had ik weer een ander en die zegt "ja je moet dan wel gaan liggen, maar uiteraard niet bij de slager dan ga je gewoon eerst ff naar huis"

uuh hallo word ik gek of? :(

8. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    gefeliciteerd Conny :D
    hopen dat ze dan maar gauw weer op gewicht komt

9. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    ja maar het gaat hier ook zooooo hard :confused:
    ben al uren bezig met 10 pagina's bij te lezen, steeds als ik beetje bij ben is er weer van alles bijgeschreven en moet ik weer dingen terugzoeken als er weer op anderen gereageerd word :)

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, hihi, ik zie het al voor me. Bij de slager op de slagerstafel...... :D

11. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram - ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 40w van dochter Lisa 2460 gr

Totaal:
    3 jongens, 3 meisjes

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - :(:
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje- [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 50 november mama's!

Totaal:
    13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 :(: (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    27 oktober
    Conny75 word mama(mits niet eerder geboren)->geplande keizersnede
    Janny Jansen- afspraak gyn 15.40 uur + echo
    Jsztd- afspraak vk
    30 oktober
    Jootje- afspraak vk
    Chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:45 uur
    1 november
    Ienie en mini met verlof
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
    [/quote]

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @Conny: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!
    Hopelijk mag ze snel van de afdeling en mee naar huis!

@JsztD: de hyves pagina staat in bovenstaande lijst.

Jeetje, dat verhaal van Ukke zal niet heel fijn zijn dan. Mss wel beter om het dan nog ff niet te horen nee. Wel goed dat ze lekker thuis is en nu kan gaan genieten!

Sjow, boswandeling was heeeeeeeeeeeerlijk mensen! Echt een aanrader als het weer het nog ff toelaat!

13. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    haaai!

Ben ik weer, boodschappen gehaald en nog wat dingetjes voor de beeb bij de DA (die hebben we hier ook whoehoe!)

@Conny gefeliciteerd met je meisje! Lekker genieten meid! Weer zo'n ontzettend leuke naam! Echt mijn favorieten zijn al bijna allemaal een keertje langs geweest!

@Boefje, mooie foto's!

Bij de slager lijkt me ook niet zo'n goed idee, dan nog liever bij de bakker hahaha! Mijn god, ik zou toch wel even naar huis rijden hoor, lijkt me zo'n rare situatie. MEVROUW, waarom ligt u op de vloer?

14. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jtszd, ik wist dat iedereen van mening verschild, had ik me bij neergelegd. Maar het is wel vervelend als je eigen vk (bureau) een andere mening heeft. Dan weet je ook niet meer wat je moet doen.
    @Boefje, ja gaat snel hier, iedereen zit zich te vervelen thuis denk ik..

Jooze

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Corien wat een prachtige dochter hebben jullie! En wat kijkt ze helder uit haar oogjes zeg, echt heel schattig :D

Conny, van harte gefeliciteerd met Lisa!
    Kleinwonder is dit nu je laatste activiteit geweest? Pittig hoor, hoogzwanger studeren.
    JzstD heb je er wat van gezegd dat ze in de praktijk zo tegenstrijdig zijn? Doen hoor volgende week, want misschien is er 1 (of 2) die zo maar wat roepen en als niemand het aankaart kunnen die ook niet aangesproken worden!

Hier ligt de baby al een paar weken diep, en hij ligt nu ook goed vast. Vandaar die krampen vrijdag/zaterdag/zondag om 't half uur. En ik elke keer maar hopen "oooh, zou het gaan beginnen" nou nee dus: alleen maar indalingsweeën. Wist ik veel dat die ook zo regelmatig kwamen :oops:
    Bloeddruk ook oké, en 6 ons erbij. In totaal 23 kilo nu...... 8-[
    Dat wordt véél wandelen straks met de baby.

Is er trouwens iemand die mijn buddy wil zijn? Ik heb wel nummers uitgewisseld met Tipp, maar aangezien die in 't ziekenhuis ligt lijkt dat me niet heel handig. En ik wil jullie natuurlijk wel even inseinen als de baby er is :D

16. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ik heb een probleem!

Volgens mij word het een beetje moeilijker autorijden, ik kan niet zo goed meer bij het stuur, buikje zit in de weg en het lijkt alsof mn ribben nog extra veel pijn doen als ik in de auto zit!
    Nog iemand dat probleem? Ik heb ook korte beentjes dus ik zit best al dicht op het stuur haha jeetje dit ook al!

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hmm ik heb niks te doen. Ben op zoek naar kerstkleding voor de beeb. Had een kerstpyjama bij de H&M gezien.
    Ben ff online aan het shoppen.

18. Niet meer actief

San, 3way buddy's worden met mij en Chebu? We zijn gezellig hoor ;)

En ja het is gewoon irritant dat ze telkens wat anders zeggen daar :( kreeg vandaag ook nog te horen "ja kindjes moeten eigenlijk bij 38 weken wel al ingedaald zijn, zeker je eerste... dus het kan best zijn dat die kleine van jou er niet door past"

Oke fijn :confused:

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    JAAAA wij zijn heel gezellig! 8) :)

@JsztD, er niet door passen? Wat een rare vk heb jij.
    Ik ben ervan overtuigd dat het goed komt!

20. Niet meer actief

Haha je hoort het San :):)

En ja :( dat zegt ze... dat het best zou kunnen dat zn koppie niet door t bovenste deel van mn bekken kan en dat die daardoor ook niet indaalt.. pff volgens mij is t de grootste lulkoek allertijde maar ik vind t niet echt grappig :(

Deel Deze Pagina