Hi, @Inie & Minie, nee herken het niet, heel onhandig. ps die foto van het gedicht ben ik niet vergeten hoor komt echt. @Jstzd, ik zou de vk er echt op aanspreken! Hier gaat het wat beter hard afleiding aan het zoeken en proberen niet aan bevallen te denken. Jooze
hey meiden ben ik weer effe .... @conny gefeliciteerd met jullie dochter ! @tipp : jeetje wat laten ze je toch tobben meis ... @all : t is druk hier .....bv loopt nog niet perfect heb lekker last van de stuwing en daar kun je ziek van zijn zeg .....en het is erg pijnlijk voor me en mijn kleine knul wil niet altijd goed aanhappen gelukkig heeft de vk geregeld dat ik 2 extra ochtenden kraamzorg krijg voor de voeding... jelmer valt nog steeds af , morgen moet hij aangekomen zijn of op het zelfde gewicht zitten anders moeten we even kijken water aan de hand is......
Syb! Hoe voel je jezelf verder? Kersverse mama Is er al een fotootje? Corien wat een prachtig meisje!
@jsztd : voel me helemaal gemixt , ben supergelukkig met onze knul het is onvoorstelbaar hoe mooi het is , maar voel me soms ook onzeker.... en doordat de bv niet goed loopt ben ik erg emotioneel , aan de ene kant wil ik stoppen en aan de andere kant kan ik niet stoppen wil het zo graag ... maar ik wacht even af wat zijn gewicht morgen gedaan heeft , als hij weer afgevallen is stop ik er mee denk ik , knulletje gaat immers voor hierbij onze knul , er zijn helaas een aantal foto's niet goed gelukt ...
@ jooze, oke ik heb nog even de tijd hoor hihi! Sybje, succes met alles, hoop dat het snel beetje beter gaat met de bv, schijnt dat het begin voor iedereen een beetje een 'struggle' is! Jaaaa, JstD, ik wil ook een fotootje zien van kleine jelmer!
Hi Syb, Vervelend dat de bv niet zo goed loopt. Goed in de gaten houden wat je wilt. Niet langer doorlproberen als je het niet meer ziet zitten. Daar wordt het alleen maar drama van. Heel succes, hoop dat die jongen morgen is aangekomen. Jooze
Sybje ik hoop voor je dat hij morgen iets is aangekomen. Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen! Het zal wel niets zijn maar toch, je wilt dat alles perfect verloopt. Ik ben aan de ene kant wel benieuwd naar het verhaal van Uk maar misschien is het beter als ik het niet hoor. Ik ga natuurlijk naar hetzelfde ziekenhuis...Maar geen enkele bevalling is hetzelfde zeggen ze! Baylee ik heb nu ook alweer zoooo veel vocht in mijn benen en handen dat ik er gek van word! Ik kan mijn voeten ook niet meer stil houden....
Sybje heb je al contact opgenomen met een lactatiekundige? Zij kunnen je bijstaan, en al is het moeilijk: gedeelde smart is nog steeds halve smart, wie weet helpt het? Klinkt in elk geval niet als een roze wolk, probeer vooral aan jezelf te denken hoor! En wat een poepie is die zoon van jou! Chebu & JsztD jullie krijgen zo een pb met m'n nummer Enne.. waarom ben je emo? Ienie, ik heb het autorijden sinds vorig weekend opgegeven, met als gevolg dat ik al meer dan een week afhankelijk ben van m'n man als ik ergens heen wil. Ik pas niet meer achter m'n stuur
Ja zo ga je ook niet echt heel enthousiast er naar toe natuurlijk Wat een dozen daar zeg! Anyway, als je googled op indalen dan zie je dat het helemaal niet zoveel zegt dat hij nu nog niet is ingedaald. En het betekent al helemaal niet dat het niet zou passen. Ik zou het wel aankaarten hoor (of desnoods door je moeder laten aankaarten als het er niet uit komt, ik heb zelf nl altijd best wel een mening, maar op zo'n moment dat ik daar zit komt dat er dan ook weer niet uit, hahaha)
Nou dat heb ik dus ook.. ik ben echt niet iemand die op dr mondje is gevallen en weet overal en altijd wel wat ik wil zeggen, maar op de een of andere manier lukt het me daar nooit en sturen ze me vaak met een kluitje het riet in! voel me dan zo'n dombo! Nu ook weer... moet ik morgen weer gaan bellen, denken ze daar heb je weer zo'n overbezorgde miep! Maar dan lees ik hier weer dat mensen echo's krijgen als t kindje met 38 weken niet ingedaald is om uit te sluiten dat evt. bijv de placenta niet voor de uitgang ligt etc. of dat het kindje te groot is voor je bekken etc.etc.